2026-03-19, 11:30
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Sen ska Spiders omsättas till människor också. När igen kommer vi få en Priske som i själ och hjärta blev Djurgårdare på rekordtid?

Ärligt och uppriktigt då till skillnad från de annars förekommande generiska tomma orden från spelare.
det är sant, det är också en del i det.
Citera
2026-03-19, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Du är verkligen forumets dummaste användare. Hur fan koppla du till att han menade Lind när han skrev mvh MFF haha. Han menade Jovan M som MFF gav ca 25 för. Förfan.

Ni nybajare är bara för mycket.
Inte dina första korkade komentar.
1. Så du menar att miffare inte kan prata om Hammarby? Och det stod "mvh MFF"...

2. "nybajare"

Jag blev hammarbyare ca 1960...
Citera
2026-03-19, 11:33
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Stallet är alltid tomt hos Dr Quill.

Nåväl, att fylla på med dom rollerna kommer säkert inte vara några svårigheter när man har pengar. Ni är nog up and running till sommarfönstret. Frågan är hur dyr transformationen blir och hur mycket av Bosses von Anka valv kommer behöva tömmas på deg nu.
japp, det kommer kosta. lär ju inte bli en billig lösning som ska chefa över en ny organisation plus fixa systemet.
Citera
2026-03-19, 15:14
Medlem
Fred Friendlys avatar
Officiellt: Kacaniklic tillbaka i Hammarby
https://www.htff.se/nyheter/alexander-kacaniklic-till-htff-s-ledarstad/
Citera
2026-03-19, 18:46
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Officiellt: Kacaniklic tillbaka i Hammarby
https://www.htff.se/nyheter/alexander-kacaniklic-till-htff-s-ledarstad/

Vad hände med honom egentligen? Löpningen och framspelningen till Elmander i 4-4 matchen mot Überland är typ enda bestående minnet.
Citera
2026-03-20, 06:13
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Vad hände med honom egentligen? Löpningen och framspelningen till Elmander i 4-4 matchen mot Überland är typ enda bestående minnet.
Skador och inte tillräckligt starkt pannben? Minns också den matchen och att han spelade i premier league på den tiden.
Citera
2026-03-20, 12:10
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Skador och inte tillräckligt starkt pannben? Minns också den matchen och att han spelade i premier league på den tiden.

Eran Bojan Djordjic
Citera
2026-03-20, 12:26
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Eran Bojan Djordjic

Ursprung Serbien i övrigt inga likheter.
Citera
2026-03-20, 15:59
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
mkt skadad o ganska endimensionell faktiskt. jag tänker ofta på Yksel O i samma sammanhang när kaca nämns.
Citera
2026-03-20, 17:22
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
mkt skadad o ganska endimensionell faktiskt. jag tänker ofta på Yksel O i samma sammanhang när kaca nämns.
Ja, det är möjligt. Jag såg honom bara hos oss men han har inte givit något stående intryck. Minns målet hemma mot Malmö väl och att jag satt i en bil på västkusten när han gjorde 3 mål en vecka efter Lauler utsett honom till allsvenskans flopp.

På tal om något annat. Har Pelle Bohman torskat för ladd? Nä men, slutat på Aftonbladet?
Citera
2026-03-20, 18:10
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
I Bajen var han dock riktigt bra. 19+20 på 54 matcher.
Citera
2026-03-20, 18:43
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
I Bajen var han dock riktigt bra. 19+20 på 54 matcher.
Läste det men jag har knappt några minnen av honom. Korrelerar säkerligen med att han var medioker våren 2019 och bra hösten men jag kommer ihåg Darijan mer och sedan kom covid. Jag har så otroligt många minnen av Mujo, Gurra och, ja, Örnen rentav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in