Citat:
Ursprungligen postat av
virvelvinda
Jag håller med. På riktigt tycker jag att hans beteende är bland det värsta jag sett i reality tv-sammanhang. Allt är fruktansvärt utstuderat av Daniel. Alltifrån att han äntligen hittade en sak att låtsasgråta över (Luddes och Camillas breakup) och därmed äntligen få leka lite djup. Och telefonsamtalet på balkongen..?! Helt säker på att han 100 % visste att Johanna var i rummet. Han såg förmodligen henne från balkongen när hon kom in i porten och började samtalet då. Med enda ambition att hon skulle höra allt. Vet vi att det ens var en person i andra ändan och att han inte bara låtsades föra ett samtal? Inget förvånar mig. En psykopat som njuter av att skapa kaos, oro, få partnern att känna sig galen, få hennes ”vänner” att tvivla på henne. Det är ren psykisk misshandel.
Psykisk misshandel kan det mycket väl vara men ord står mot ord, och extremt fel av Johanna att jämföra honom med en våldtäktsman, så förstår om man vill spela in en person som uttrycker sig så. Om hon sagt psykisk misshandel hade det dock varit en annan femma, men att kalla någon för våldtäktsman är att gå alldeles för långt.
Men hur han ska kunna bortförklara samtalet i telefon om henne, det kommer inte gå, speciellt inte på hans nivå att kommunicera, sen kan man väl tycka att det är fel av henne som sitter och tjuvlyssnare.
Nej vet ni vad, jag kommer äta upp min hatt om dom skulle gifta sig med varandra.