2026-03-19, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolloferrarisuger
Helt sjukt att inte produktionen bryter in och stoppar Daniel. Helt sjukt i huvudet

Förmodligen produktionen som instruerar honom om vad han ska göra
Citera
2026-03-20, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasvas
Förmodligen produktionen som instruerar honom om vad han ska göra

Är det verkligen ingen mer än jag som börjar reagera på Aron? Jag tycker mig se en doktor Jekyll och mr. Hyde där. Han hotar, väser, grimaserar och har en mer och mer aggressiv blick. Mellan varven alltså.
Citera
2026-03-20, 01:40
Medlem
IdunLos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chariter
Ja, han har faktiskt varit gift förut, men det verkar ha gått Netflix förbi. Skilsmässan gick igenom i slutet av 2024. Eftersom han verkar ha bott utomlands, så finns också de eventuella hemligheterna där tyvärr.
Men en gissning skulle vara narkotikabrott och utländskt fängelse där han blev kristen.
Fast det framgick ju nu att hela Lars-Eriks familj är kristen. Han ser ut att ha sydamerikanskt påbrå och tillhör pingstkyrkan som är gigantisk i Sydamerika.

Jag har inte läst alla inlägg men gissar på att det är förklaringen till Lars-Eriks religionstjöt, kanske sydamerikansk mor som tillhörde pingstkyrkan och uppfostrade barnen så.
Citera
2026-03-20, 02:44
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virvelvinda
Jag håller med. På riktigt tycker jag att hans beteende är bland det värsta jag sett i reality tv-sammanhang. Allt är fruktansvärt utstuderat av Daniel. Alltifrån att han äntligen hittade en sak att låtsasgråta över (Luddes och Camillas breakup) och därmed äntligen få leka lite djup. Och telefonsamtalet på balkongen..?! Helt säker på att han 100 % visste att Johanna var i rummet. Han såg förmodligen henne från balkongen när hon kom in i porten och började samtalet då. Med enda ambition att hon skulle höra allt. Vet vi att det ens var en person i andra ändan och att han inte bara låtsades föra ett samtal? Inget förvånar mig. En psykopat som njuter av att skapa kaos, oro, få partnern att känna sig galen, få hennes ”vänner” att tvivla på henne. Det är ren psykisk misshandel.

Psykisk misshandel kan det mycket väl vara men ord står mot ord, och extremt fel av Johanna att jämföra honom med en våldtäktsman, så förstår om man vill spela in en person som uttrycker sig så. Om hon sagt psykisk misshandel hade det dock varit en annan femma, men att kalla någon för våldtäktsman är att gå alldeles för långt.

Men hur han ska kunna bortförklara samtalet i telefon om henne, det kommer inte gå, speciellt inte på hans nivå att kommunicera, sen kan man väl tycka att det är fel av henne som sitter och tjuvlyssnare.

Nej vet ni vad, jag kommer äta upp min hatt om dom skulle gifta sig med varandra.
Citera
2026-03-20, 03:53
Medlem
Dannyboy verkar vara en fikus utan dess like men han ska ha kredd över att ha synat rabiata feministen Ellens fula maktspel angående "hemläxan", hade en kvinna talat så under en dejt hade man flytt ut ur badrumsfönstret och skitit i notan.

Fabian åkte på raten för att han är patetisk, det är absolut synd om honom, men hans svårigheter tidigt i livet styr hela hans identitet. Om en kvinna pratar med dig som om du vore en två-åring som precis trillat och skrapat knät så är det mer än kört.
Citera
2026-03-20, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobatbit
Jag tycker förvisso att Aniela och Ibbe är väldigt söta ihop, men hade jag varit Ibbe hade jag blivit tokig på att hon detaljstyr allt hela tiden. Får känslan av att hon ibland sätter sig på honom vilket känns lite märkligt? Han är ändå en skicklig kirurg, tror inte han behöver tillrättavisningar om hur man håller sig på vägen när man kör bil (eller var det tom en golfbil? såg inte så noga).
Jo men när man under hela dejtingfasen överöser den andra med komplimanger och kärleksord utan att få några tillbaka eller knappt få några tillbaka (förvisso gjorde alla Anielas dejter detta men Ibbe kom ju som vi såg hela vägen) , så blir det tyvärr så att den andra har all kraft i förhållandet, hon leder, han följer. Behandla någon som en kändis så blir du ett fan.
Citera
2026-03-20, 05:07
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xivvan
Fabian åkte på raten för att han är patetisk
Jag tror att ordet du söker "revealen".
Citera
2026-03-20, 05:11
Medlem
timpanis avatar
Daniels hantering av att han spelat in diskussionen var verkligen under all kritik. Dels att han gjorde det, dels han att ändrade sin story vartefter när han blev konfronterad om det.
Senast redigerad av timpani 2026-03-20 kl. 05:19.
Citera
2026-03-20, 05:18
Medlem
timpanis avatar
Man längtar till återträffen för att se om följande fick ihop det efter projektet:

Ludde och Hanna
Lars-Erik och Dannette
Daniel och Ellen

Väldigt lyckosamt utfall att dessa tre potentiella "what if"-paren finns.
Citera
2026-03-20, 05:35
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NedSchtark
Haha, gediget! Hatten av!
Lägg ner, jag har sedermera rättat mig själv, långt innan du citerat.
Citera
2026-03-20, 05:37
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Man längtar till återträffen för att se om följande fick ihop det efter projektet:

Ludde och Hanna
Lars-Erik och Dannette
Daniel och Ellen

Väldigt lyckosamt utfall att dessa tre potentiella "what if"-paren finns.

Huuur kan någon tycka om Dannette efter vad hon gjorde? Hon är ingen girl's girl. Beräknande och insmilande.

Håller med om Ludde och Hanna men tror inte Ludde är man nog för Hanna.

Daniel och Ellen? Please. Match made in hell. Han är inget för Ellen.
Citera
2026-03-20, 05:41
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xivvan
Dannyboy verkar vara en fikus utan dess like men han ska ha kredd över att ha synat rabiata feministen Ellens fula maktspel angående "hemläxan", hade en kvinna talat så under en dejt hade man flytt ut ur badrumsfönstret och skitit i notan.

Fabian åkte på raten för att han är patetisk, det är absolut synd om honom, men hans svårigheter tidigt i livet styr hela hans identitet. Om en kvinna pratar med dig som om du vore en två-åring som precis trillat och skrapat knät så är det mer än kört.

Hahaha din analys av Fabian är KLOCKREN.
Han känns seriöst som en man som kan bli farlig i pressat tillstånd. Han behöver jobba på sig själv ordentligt, länge. Sen kanske han kan dejta igen.

Jag tror inte att Daniel är gay. Han är lite metrosexuell sådär men inte gay. Tror jag.
Dock har han ett helt platt inre, inget själsligt djup.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in