2026-03-19, 21:51
Medlem
Jag håller med. På riktigt tycker jag att hans beteende är bland det värsta jag sett i reality tv-sammanhang. Allt är fruktansvärt utstuderat av Daniel. Alltifrån att han äntligen hittade en sak att låtsasgråta över (Luddes och Camillas breakup) och därmed äntligen få leka lite djup. Och telefonsamtalet på balkongen..?! Helt säker på att han 100 % visste att Johanna var i rummet. Han såg förmodligen henne från balkongen när hon kom in i porten och började samtalet då. Med enda ambition att hon skulle höra allt. Vet vi att det ens var en person i andra ändan och att han inte bara låtsades föra ett samtal? Inget förvånar mig. En psykopat som njuter av att skapa kaos, oro, få partnern att känna sig galen, få hennes ”vänner” att tvivla på henne. Det är ren psykisk misshandel.
Citera
2026-03-19, 21:55
Medlem
Daniel, en riktig fullblodsnarcissist! Det vände sig i magen när han satt och grät krokodiltårar under förlovningsfesten. Det fanns inget genuint över den gråten. Han ville bara vända sympatierna från Johanna till sig själv! Sorgligt att se att han lyckades. Han är en skicklig manipulatör, det ska han ha.
Citera
2026-03-19, 21:57
Medlem
Tycker Daniel och Ellen förtjänar varandra. Vilka självupptagna ***

Citat:
Ursprungligen postat av virvelvinda
Jag håller med. På riktigt tycker jag att hans beteende är bland det värsta jag sett i reality tv-sammanhang. Allt är fruktansvärt utstuderat av Daniel. Alltifrån att han äntligen hittade en sak att låtsasgråta över (Luddes och Camillas breakup) och därmed äntligen få leka lite djup. Och telefonsamtalet på balkongen..?! Helt säker på att han 100 % visste att Johanna var i rummet. Han såg förmodligen henne från balkongen när hon kom in i porten och började samtalet då. Med enda ambition att hon skulle höra allt. Vet vi att det ens var en person i andra ändan och att han inte bara låtsades föra ett samtal? Inget förvånar mig. En psykopat som njuter av att skapa kaos, oro, få partnern att känna sig galen, få hennes ”vänner” att tvivla på henne. Det är ren psykisk misshandel.
Citera
2026-03-19, 21:58
Medlem
Håller med om allt du skrev. Vidrig är han.

Citat:
Citera
2026-03-19, 22:01
Medlem

Citera
2026-03-19, 22:05
Medlem
dialektikers avatar
Jag tycker det är lite Torkel Petersson (skådespelaren) över Ibbes utseende och skepsis. Nu när han tvekar.
Citera
2026-03-19, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Snacka om att han gaslightar Johanna när han får hennes sk vänner att tycka att det är hon som har mur framför sig... låtsasgråta han kan iallafall.

Ja vad hände där, hur kunde det vända så?! Kände så för henne där!
Citera
2026-03-19, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nukleofilattack

Citera
2026-03-19, 22:29
Medlem
Jag tycker förvisso att Aniela och Ibbe är väldigt söta ihop, men hade jag varit Ibbe hade jag blivit tokig på att hon detaljstyr allt hela tiden. Får känslan av att hon ibland sätter sig på honom vilket känns lite märkligt? Han är ändå en skicklig kirurg, tror inte han behöver tillrättavisningar om hur man håller sig på vägen när man kör bil (eller var det tom en golfbil? såg inte så noga).

Stackars Camilla. Det där vände väldigt snabbt.

Daniel. Ja vad ska man säga? Är nästan obehagligt att se hur han sitter i samtal med resten av killarna där de lyfter problem och känslor och han helt och hållet dissocierar och zonar ut. Som att han inte är kapabel till att ha ett samtal som inte är ytligt?
Citera
2026-03-19, 22:54
Medlem
Citat:

Telefonsamtalet på balkongen var ju lika uppgjort som när alla satt och "spelade chockade" att inte Ludde och Camilla hade dykt upp ännu!
Citera
2026-03-19, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Är du säker på att det inte stod "skådespelare" på honom i programmet? Jag förde anteckningar som en riktig nörd...

Haha, gediget! Hatten av!
Citera
2026-03-19, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralpredikan
Daniel måste vara den mest osäkra personen ever .
Han låter tuff .men verka har noll koll på kommunikation, eller lyssna på vad folk säger..

Daniel tycks ha ett outsinligt lager av one-liners och tokigheter. Antingen är han korkad som få eller så trollar han. Jag tror på det senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in