2026-03-18, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbadboll
Reelen på källsorteringsbingen full med enbart proteinbarsomslag och godisförpackningar Chockerande och sorgligt att se
nu är dom igång och skriver anmälningar, dom måste ju vara psykiskt sjuka båda två
Citera
2026-03-18, 16:30
Medlem
Citat:
Reelen på källsorteringsbingen full med enbart proteinbarsomslag och godisförpackningar Chockerande och sorgligt att se

Det där är ju sjukliga mängder. Proteinbars är väl gjorda för att man ska äta som extra tillskott i samband med träning/mellanmål. Inte ersätta riktiga måltider med. Känns som proteinbars är hennes nya ”fixide” som hon hakar upp sig på. Hon skrev ju i sin gamla blogg att det är vanligt att anorektiker hakar upp sig på vissa saker dom kan äta sen äter dom bara det
Citera
2026-03-18, 17:07
Medlem
Borgarbadbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Det där är ju sjukliga mängder. Proteinbars är väl gjorda för att man ska äta som extra tillskott i samband med träning/mellanmål. Inte ersätta riktiga måltider med. Känns som proteinbars är hennes nya ”fixide” som hon hakar upp sig på. Hon skrev ju i sin gamla blogg att det är vanligt att anorektiker hakar upp sig på vissa saker dom kan äta sen äter dom bara det

Knappast billigt heller, en såndär bar brukar väl kosta runt 25kr? Har lite dålig koll då jag försöker undvika ultraprocessad mat

Säkert en logisk "fixide" med lätt att beräkna antal kalorier per bar osv.
Senast redigerad av Borgarbadboll 2026-03-18 kl. 17:10.
Citera
2026-03-19, 13:58
Medlem
Citat:
Knappast billigt heller, en såndär bar brukar väl kosta runt 25kr? Har lite dålig koll då jag försöker undvika ultraprocessad mat

Säkert en logisk "fixide" med lätt att beräkna antal kalorier per bar osv.
Jag hade bott på WC om jag ätit vad hon äter! Stackars mage.
Citera
2026-03-19, 14:59
Medlem
Funderar lite på hur det står till med närminnet hos Alice. Är alltså inte ironisk nu utan blev fundersam på riktigt! Vi får följa med när det ska handlas mat på nätet..
Alice har en lång utläggning om två varor som hon ser när hon skrollar; kvarg och smör. Hon berättar att hon alltid köper smör med hög fetthalt och sen om kvarg som hon säger att det är brist på just nu.
Sen skrollar hon vidare och då dyker det upp mer kvarg och smör som förslag och så nämn er hon dessa varor igen som hon inte precis haft en lång utläggning om dom?!
Citera
2026-03-19, 15:24
Medlem
Jag blir så arg hur man kan hålla på och lura människor som A gör. Hon säger att hon inte kan ha några kläder på sig och har så ont i fötterna, men jag har sett henne på stan och hon har en kappa som är åtdragen i midjan och hon går bättre och snabbare än va jag gör. Fått berättat för mig hur hon på gymmet går på bandet med högsta lutning och frenetiskt går i en hel timma. Har man ont då? Lyssnade på podden familjekollektivet där A berättar om våldtäkten hon varit med om, där sa hon att det va en kompis som var med henne och även hon blev drogad. Fast där hade vakterna kastat ut kompisen och Alice som också var drogad fick fixa så dom kom hem båda två. Någon skrev och länkade till någon gammal blogg här på Flashback som A har och skrivit i (misswox) där skriver hon att hon va ute ensam då. Vad ska man tro på! Jag säger inte att hon inte blev utsatt för våldtäkt men varför olika berättelser. Tycker det är hemskt att mamman och dottern sitter och smutskastar hennes syster i podden, det kan dom hålla för sig själva.
Citera
2026-03-19, 16:14
Medlem
Nu lyssnade jag på Instagram där hon och hennes mamma berättade att hon ska till vårdcentralen för å få hämta ut en rullstol eller en rollator för hon stapplar fram säger hennes mamma, hur kan man då gå på bandet med full lutning och frenetiskt gång en timma gymmet i förrgår!!!!
Citera
2026-03-19, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja59
Nu lyssnade jag på Instagram där hon och hennes mamma berättade att hon ska till vårdcentralen för å få hämta ut en rullstol eller en rollator för hon stapplar fram säger hennes mamma, hur kan man då gå på bandet med full lutning och frenetiskt gång en timma gymmet i förrgår!!!!

Du menar alltså du eller nån har sett henne på gymmet i dagarna? Helt sjukt i sånna fall.
Citera
2026-03-19, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annepanne80
Du menar alltså du eller nån har sett henne på gymmet i dagarna? Helt sjukt i sånna fall.

Ja det är en person jag känner som berättade detta för mig
Citera
2026-03-19, 17:13
Medlem
Citat:
Ja det är en person jag känner som berättade detta för mig

Det förklarar ju en massa, hon ljuger.. blir faktiskt förbannad över att hon vilseleder en massa personer och tjänar pengar på det.
Citera
2026-03-19, 17:25
Medlem
Citat:
Jag blir så arg hur man kan hålla på och lura människor som A gör. Hon säger att hon inte kan ha några kläder på sig och har så ont i fötterna, men jag har sett henne på stan och hon har en kappa som är åtdragen i midjan och hon går bättre och snabbare än va jag gör. Fått berättat för mig hur hon på gymmet går på bandet med högsta lutning och frenetiskt går i en hel timma. Har man ont då? Lyssnade på podden familjekollektivet där A berättar om våldtäkten hon varit med om, där sa hon att det va en kompis som var med henne och även hon blev drogad. Fast där hade vakterna kastat ut kompisen och Alice som också var drogad fick fixa så dom kom hem båda två. Någon skrev och länkade till någon gammal blogg här på Flashback som A har och skrivit i (misswox) där skriver hon att hon va ute ensam då. Vad ska man tro på! Jag säger inte att hon inte blev utsatt för våldtäkt men varför olika berättelser. Tycker det är hemskt att mamman och dottern sitter och smutskastar hennes syster i podden, det kan dom hålla för sig själva.
Hon var en frekvent gymbesökare för ngt år sen, men inte nu väl? Eller har du sett henne där nu sen hon var inlagd?
Citera
2026-03-19, 17:55
Medlem
Skampis avatar
Nämen snälla, rullator...? Hade så gärna velat se henne de senaste dagarna. Hon filmade när hon gick på stan häromdagen och då såg det ut att gå ganska fort och stabilt...

Men kom ihåg, jag har förutspått att hon skippar svält/viktnedgång nu (så gott det går) och istället satsar på andra besvär som inte kan härledas till psykiatriska problem lika lätt.

Hon hävdar just nu att hennes fötter blivit så mycket värre för att vården inte lät henne stå upp i silkeslinne hela dagarna. Så rullatorn är nog bara ett sätt för henne att visa hur hemskt sjukvården behandlat henne nu när de räddade hennes liv på IVA och psyk...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in