2026-03-19, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtefarsan1234
Han boooooooooooooooar

Asså detta kan va det mest löjeväckande jag hört i mitt liv

Patrik ser inte så lycklig ut. Tror inte han har köpt att Jackie är gravid och det har definitivt inte svärmor gjort då hon inte ens har nämnt det på sin sida.
Citera
2026-03-19, 08:00
Medlem
pixiewings avatar
Ja hon glömde nämna den lilla detaljen att hon glatt knaprat Oxynorm till pressen...
Citera
2026-03-19, 08:07
Medlem
Forumforums avatar
Det här beteendet är helt normalt för henne och oavsett hon är gravid eller ej så kommer hon nu att spamma flödet och skapa massor med inlägg på SoMe om vad som komma skall: inköp till bebis, missfall pga att ALLA är dumma och elaka haters, soc griper in, alla har fel, Patrik kommer att få nog och dra, konflikter med allt och alla osv.

Vilken misär innan det ens börjat 😳
Citera
2026-03-19, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtefarsan1234
Han boooooooooooooooar

Asså detta kan va det mest löjeväckande jag hört i mitt liv

Skriver hon att Patrik gör det? Det är ju den gravida som gör det. Boar. Haha
Citera
2026-03-19, 08:14
Medlem
pixiewings avatar
Ja men exakt!
Ser framför mig hur hon hysteriskt sänder live från ett utredningshem, pga socialtjänsten vill utreda hennes föräldraförmåga.

Är det här sant för en gångs skull så kommer helvetet braka lös. 3 - 2 - 1 - 0 ...
Citera
2026-03-19, 08:20
Medlem
Hoppas mödravården gjorde en soc anmälan som de är skyldiga till.
Citera
2026-03-19, 08:42
Medlem
XtraXs avatar
Bloggbevakning har tagit upp det såg jag.

Rätt kul att Linnea Lundström är den första som kommenterar grattis på Ig.
Senast redigerad av XtraX 2026-03-19 kl. 08:47.
Citera
2026-03-19, 08:46
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Hoppas mödravården gjorde en soc anmälan som de är skyldiga till.

Eller hur!
Det borde drälla in anmälningar från höger till vänster av myndigheter som (förhoppningsvis) har koll på paret.

Det hon nu delar med/om sin pappa på Insta är ett ypperligt bevis på att hon är helt mindfucked och definitivt inte är mogen för att bli mamma.
Ser på bloggbevakning att flera ifrågasätter både graviditeten och den kommande bebisens (?) förutsättningar i livet.
Senast redigerad av pixiewing 2026-03-19 kl. 08:49.
Citera
2026-03-19, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Skriver hon att Patrik gör det? Det är ju den gravida som gör det. Boar. Haha

Hon står på ig och basunerar ut det ’va gör vi nu älskling’ ’vi booooooooooar’
Citera
2026-03-19, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Bloggbevakning har tagit upp det såg jag.

Rätt kul att Linnea Lundström är den första som kommenterar grattis på Ig.

Jag har tänkt att de båda är lika men tror nog Linnea klarar det bättre trots hon är sanslös hon med. Herregud liksom att vi kan se så mycket stolleri.
Citera
2026-03-19, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Skvallerbloggens avslutning på att Jackie är gravid:

Jag vill peta in en liten brasklapp om att det ju kan vara så att det här är ett skämt från parets sida som jag inte förstår, eftersom det inte var länge sedan Jackie var på akuten med skadat knä och fick starka smärtstillande.
När jag var på akuten senast så gjordes ett graviditetstest innan jag fick några som helst mediciner – det där fantastiska positiva testet som visade sig vara direkt felaktigt – och tänker att det borde vara rutin? Varför skulle de annars ha testat mig?
I just wanna put that out there…

Eller har de vetat om det ett tag men bara sugit på karamellen ett tag för lite extra chockeffekt vid själva avslöjandet?

Har aldrig fått ta gravtest innan mediciner eller undersökningar på akuten. Bara inför operation.
Skvallerbloggstanten är ofta så stel i tanken, en sann autist. ”Varför skulle de annars ha testat mig”, ja, för att de gjorde det.
Citera
2026-03-19, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Ja hon glömde nämna den lilla detaljen att hon glatt knaprat Oxynorm till pressen...

Barnet blir ju inte skadat av det om hon inte tar det hela tiden och får ett barn med abstinens. Det leder tex inte till några missbildningar. Värre med andra saker hon stoppat i sig eller druckit snarare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in