2025-01-17, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glimman14
Haha exakt, precis vad jag tänkte oxå. Och att stoltsera med att en läkare ev skulle begått ett tjänstefel då? Ja sagostund en fredag, trevligt!

Jävligt ruttet av henne. Han kan ju inte direkt försvara sig och sitt rykte inom branschen. Misstänker att det är han Ingem*r, och hans familj kanske inte uppskattar att hon påstår att han begått tjänstefel för hennes skull med mera.
Citera
2025-01-17, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojarraffe
Jävligt ruttet av henne. Han kan ju inte direkt försvara sig och sitt rykte inom branschen. Misstänker att det är han Ingem*r, och hans familj kanske inte uppskattar att hon påstår att han begått tjänstefel för hennes skull med mera.

Skulle det va någon hon känner personligen då? Eller den som tycker synd om henne o skriver ut Imovane?
Citera
2025-01-17, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Skulle det va någon hon känner personligen då? Eller den som tycker synd om henne o skriver ut Imovane?

Min tolkning är att han Ingem*r från Behandlingen är den överläkare hon pratar om. Och han har ju gått bort. Vem som skriver ut medicin till henne nu har jag ingen aning om givetvis. Men jag tror hon menar Ingem*r och i så fall menar jag att om Jackie haft mer förtroendekapital, vore det gissningsvis förödande för hans rykte som läkare att hon sprider sådant till tusentals människor.
Citera
2025-01-17, 16:24
Medlem
motyls avatar
Citat:
Min tolkning är att han Ingem*r från Behandlingen är den överläkare hon pratar om. Och han har ju gått bort. Vem som skriver ut medicin till henne nu har jag ingen aning om givetvis. Men jag tror hon menar Ingem*r och i så fall menar jag att om Jackie haft mer förtroendekapital, vore det gissningsvis förödande för hans rykte som läkare att hon sprider sådant till tusentals människor.

Det är I som hon pratar om.
Citera
2025-01-17, 16:40
Medlem
Fredagskväll och helg på ingång.

Kan vi få se lite lufttrummor och gitarrspel ikväll tro när dom tittat klart i vinglasen??

Snyggtröjan är antagligen på som vanligt så ikväll får han sig nog ett träningspass i sängen som J självklart måste dela med alla
Citera
2025-01-17, 18:27
Medlem
Citat:

Men han skulle väl ändå inte ge folk diagnoser? Hon har ju fått det hos andra läkare innan Behandlingen.
Citera
2025-01-17, 18:37
Medlem
Citat:
Men han skulle väl ändå inte ge folk diagnoser? Hon har ju fått det hos andra läkare innan Behandlingen.

Vet inte, men han gav väl Färjan Håkan medicin för bipoläritet? Och jag har för mig han diagnostiserade honom, men det kanske redan var klart när han kom dit 🤷🏼‍♀️ Eller så minns jag fel. Jag får nog kolla på det igen så jag har rätt info.
Citera
2025-01-17, 19:23
Medlem
Citat:
Vet inte, men han gav väl Färjan Håkan medicin för bipoläritet? Och jag har för mig han diagnostiserade honom, men det kanske redan var klart när han kom dit 🤷🏼‍♀️ Eller så minns jag fel. Jag får nog kolla på det igen så jag har rätt info.

Jackie gjorde väl inte det hon skulle i det programmet heller?
Citera
2025-01-17, 19:33
Medlem
Oj nu skriver vi på engelska istället, avancerat. Viktigt att poängtera att man är nya fästmön och tala om att man är tight och inte luktar svamp? Tror inte fröken Ferm luktar så gott heller varken på ena eller andra stället och framförallt inte i käften med sina ruttna tänder…
Citera
2025-01-17, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutanuuu
Oj nu skriver vi på engelska istället, avancerat. Viktigt att poängtera att man är nya fästmön och tala om att man är tight och inte luktar svamp? Tror inte fröken Ferm luktar så gott heller varken på ena eller andra stället och framförallt inte i käften med sina ruttna tänder…
Såg det och tänkte faktiskt samma sak. Hon skriver ju också att hon är van vid att vara med tjejer och erbjuder sig att ta hand om exet ”så att hon blir snäll”… Men hur lågt kan människor sjunka? Exet lär skratta hela vägen till familjerätten!
Citera
2025-01-17, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutanuuu

Nog bara för hon kollar vad P:s ex lägger ut på Facebook på nåt sätt för hon är väl blockad?
Citera
2025-01-17, 20:29
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:

Hon sa klart och tydligt att hon inte har diagnosen borderline på papper utan fick den av sin överläkare som gått bort och som inte ville skriva det i hennes journal för att inte försvåra för henne om hon exempelvis ville jobba inom försvaret.
Så nej hon har inte fått det från flera läkare innan behandlingen. Hon har tydligen inte borderline på papper alls
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in