2026-03-18, 12:36
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LIJama
Nu har har han börjat rensa bort kommentarer på YouTube som nämner om skilsmässan.
Konstigt att han tar bort kommentarer. Han skrev ju ändå klart och tydligt att man får spekulera fritt.
Citera
2026-03-18, 12:41
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affidavit
Även på Instagram

Profilen har även en flik för inlägg där Johan omnämns, så kommentarer av den här typen blir han tyvärr inte av med: https://www.instagram.com/p/DV_VVnNDFnm/?igsh=cGdicnRneGprbHpu

Citera
2026-03-18, 12:48
Medlem
lundaelevs avatar
Uppenbart fake dock kring hans redddit inlägg. Han lär inte gå ut med sin seperation.
Citera
2026-03-18, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Uppenbart fake dock kring hans redddit inlägg. Han lär inte gå ut med sin seperation.
Discord, inte Reddit. Självklart hade han gått ut med något försvarstal eller någon spydig kommentar att han inte ligger bakom uttalandet, men han har istället fullt upp med att städa kommentarsfälten istället för att bemöta det du påstår är en lögn.
Citera
2026-03-18, 12:54
Medlem
Luftiss avatar
Har det framkommit varför Jonte håller på att avveckla sitt "provkök" i Uppsala? Inte för att han lagat något annat än mat på hemkunskapsnivå där och lokalen har väl fungerat mest som uppställningsplats för hans hoardande av sponsprylar, men jag tänkte att en flytt till västkusten kanske är i antågande?
Citera
2026-03-18, 14:24
Medlem
PaleontologistKids avatar
Även Loiuse hade fått kommentarer på sin senaste bild i stil med "Hur känns det att förstöra ett äktenskap" - men det är nu raderat. På Johans Youtube ligger en del kommentarer kvar i talande stund men på Instagram går delete-knappen varm.
Citera
2026-03-18, 14:45
Medlem
Hellvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaleontologistKid
Även Loiuse hade fått kommentarer på sin senaste bild i stil med "Hur känns det att förstöra ett äktenskap" - men det är nu raderat. På Johans Youtube ligger en del kommentarer kvar i talande stund men på Instagram går delete-knappen varm.
OM det stämmer att han skrivit det som påstås så hade jag inte varit så imponerad om jag var Louise.
Citera
2026-03-18, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Har det framkommit varför Jonte håller på att avveckla sitt "provkök" i Uppsala? Inte för att han lagat något annat än mat på hemkunskapsnivå där och lokalen har väl fungerat mest som uppställningsplats för hans hoardande av sponsprylar, men jag tänkte att en flytt till västkusten kanske är i antågande?

Cash? En skilsmässa är inte gratis...
Citera
2026-03-18, 15:50
Medlem
Tråkigt. Jag har ändå upplevt Matgeek som seriös. Nu faller det när han troligtvis varit fult otrogen mot frun. Rent av sviniga kommentarer om sin långa otrohet.

Lika stor skit som alla andra kändisar eller produkter han hånar i sina inlägg.

Har han transplanterat in nytt hår? Ser nästan ut så. Och hysteriskt bantat?

Desperat och gubbsjuk?

Spännande att följa ”Mr präktigs” framfart just nu🙈

Fick han inte lämna som VD på något chokladföretag bara efter några dagar? Någon som har skvaller om vad som hände där?
Citera
2026-03-18, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Tråkigt. Jag har ändå upplevt Matgeek som seriös. Nu faller det när han troligtvis varit fult otrogen mot frun. Rent av sviniga kommentarer om sin långa otrohet.

Lika stor skit som alla andra kändisar eller produkter han hånar i sina inlägg.

Har han transplanterat in nytt hår? Ser nästan ut så. Och hysteriskt bantat?

Desperat och gubbsjuk?

Spännande att följa ”Mr präktigs” framfart just nu🙈

Fick han inte lämna som VD på något chokladföretag bara efter några dagar? Någon som har skvaller om vad som hände där?

Har inget skvaller men är ju bara att kolla på hur han beter sig. Måste ju vara totalt omöjligt att jobba tillsammans med honom.
Citera
2026-03-18, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Kan också vara att han ätit för mycket rispapper från ICA med endast 17% rismjöl i.
Han sågar ju alla ICAs grejjer nu, förmodligen för att dom inte vill ge honom pengar eller gratisprylar längre, han är ju känd för att försöka få ut så mycket som möjligt gratis från dom han hissar.
Louise verkar ju inte helt hundra heller, va rätt bitching när hon var med i Sveriges Mästerkock.

Jag ger förhållandet max 1 år till
Citera
2026-03-18, 17:00
Medlem
Bitchig? Hon var ju allt annat än Bitchig.

Har träffat henne två ggr i matsammanhang och hon är alltid en solstråle.

Matgeek har man ju avskytt sen han började med sina videos. Falskare snubbe får man leta efter..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in