2026-02-09, 10:23
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag älskar doggystyle men jag är glad bara att få knulla så mycket som möjligt.
Håller helt med dig om doggy men gillar även mycket tjejerna ovanpå att den ena rider mig medan jag slickar den andra.
Citera
2026-02-09, 11:04
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Håller helt med dig om doggy men gillar även mycket tjejerna ovanpå att den ena rider mig medan jag slickar den andra.

Samma här.
Citera
2026-02-10, 07:12
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Det beror på vem jag ligger med. Är det nån jag inte vill se eller ha ansiktet nära mitt så är doggy bästa ställningen. Jupp, jag säljer sex så det är därför jag ibland inte vill se den jag ligger med.🤪 Även om jag verkligen inte är tvingad till att sälja sex och helt gör det av fri vilja så tänder jag ju inte på mina kunder.

Privat så tycker jag att den är alldeles för opersonlig och trist pga brist på kropps och ögonkontakt. Är det nån jag verkligen tänder på och vill ligga med så vill jag att det ska vara nära och svettigt. 😋 Missionären är najs då, eller jag ovanpå om jag verkligen vill se min partner.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-02-10 kl. 07:52.
Citera
2026-02-17, 20:37
Medlem
Ballerinan-15s avatar
ridning känns bäst
Citera
2026-02-18, 00:03
Medlem
Doggy, samtidigt som min partner har en vibrator på clitoris.
Citera
2026-02-18, 12:50
Medlem
htsolna08s avatar
När tjejen rider helt klart
Citera
2026-03-14, 21:52
Medlem
Pistageglasss avatar
Doggy eller när hon rider mig, mina favoriter!
Citera
2026-03-14, 21:56
Medlem
69 när man kan se och utforska hela härligheten på nära håll.
Annars missionären.
Citera
2026-03-15, 20:04
Medlem
Jag brukar sitta på en stol och så får hon kliva upp och sitta gränsle på mig och rida. Då kommer hennes bröst i ansiktshöjd på mig, vilket är trevligt. Sen kommer jag åt att smeka henne lite varstans, efter ryggen över rumpan och lite under till och med. Sen gillar jag om hon kniper tag om mig med låren samtidigt.
Citera
2026-03-16, 15:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StormigtHav
Jag brukar sitta på en stol och så får hon kliva upp och sitta gränsle på mig och rida. Då kommer hennes bröst i ansiktshöjd på mig, vilket är trevligt. Sen kommer jag åt att smeka henne lite varstans, efter ryggen över rumpan och lite under till och med. Sen gillar jag om hon kniper tag om mig med låren samtidigt.

Sprutar du mer i den ställningen?
Citera
2026-03-18, 11:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Samma här.

Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Det beror på vem jag ligger med. Är det nån jag inte vill se eller ha ansiktet nära mitt så är doggy bästa ställningen. Jupp, jag säljer sex så det är därför jag ibland inte vill se den jag ligger med.🤪 Även om jag verkligen inte är tvingad till att sälja sex och helt gör det av fri vilja så tänder jag ju inte på mina kunder.

Privat så tycker jag att den är alldeles för opersonlig och trist pga brist på kropps och ögonkontakt. Är det nån jag verkligen tänder på och vill ligga med så vill jag att det ska vara nära och svettigt. 😋 Missionären är najs då, eller jag ovanpå om jag verkligen vill se min partner.

Låter som att doggy är populärt, ni bägge knullar ju mycket så litar på er 👍👍
Citera
2026-03-18, 15:46
Medlem
Missionären är svårslagen... kyssar, blickar, hand runt halsen
Doggy är perfekt när det ska gå till lite hårdare... Fast grepp om håret och en rumpa som blir lite röd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in