• 9
  • 10
2011-03-09, 16:48
Medlem
Wannabeswedishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25fps
Olika från gång till gång, fast njuter mest är nog när hon suger av mig.

Vad skönt för din tjej då..
Citera
2011-03-10, 20:43
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Ja det finns inte namn på alla ställningar!

Sådana ställningar som tjejer hatar? För vårat magfläsk syns så mycket menar du?

Ja jag blir jävligt känslig, det är lätt att ta i lite för hårt och fan va ont det gör.

Haha, magfläsk? Om magfläsket inte är extremt så är det inte där mitt fokus ligger när jag knullar en tjej i den ställningen. Men visst, man får vara lite försiktig så man inte kommer för djupt. Enda ställningen som får mig att önska att jag hade kortare kuk. För analt funkar det dock jäkligt bra...
Citera
2011-03-10, 20:50
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Haha, magfläsk? Om magfläsket inte är extremt så är det inte där mitt fokus ligger när jag knullar en tjej i den ställningen. Men visst, man får vara lite försiktig så man inte kommer för djupt. Enda ställningen som får mig att önska att jag hade kortare kuk. För analt funkar det dock jäkligt bra...

Fast analt kan med smärta om man kommer för långt in. Nä men du vet hur tjejer är?
Citera
2011-03-10, 20:55
Medlem
Erotiks avatar
Lutandes mot väggen. Väldigt trevlig när man svankar och killen håller fast mina händer bakom ryggen.
Citera
2011-03-10, 20:55
Medlem
Orgasm får jag lättast i missionären. Penetrationsmässigt uppskattar jag doggy bäst.
Citera
2011-03-10, 21:48
Medlem
skönast för mig är när jag rider honom, men annars är ju ett vibrations ägg riktigt trevligt samtidigt som man rider, eller kör någon annan ställning
Citera
2025-10-12, 10:22
Medlem
Skulle säga när jag ligger på golvet och tjejen sitter bakvänd på huk och rider analt. Då är det svårt att hålla tillbaka.
Citera
2025-10-19, 05:42
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag älskar doggystyle men jag är glad bara att få knulla så mycket som möjligt.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in