2008-01-07, 13:14
Medlem
pirates avatar
Ja som rubriken frågar, och iom att detta är ett "livsnjutar" forum som Ruskigbuss kallar det så ställer jag denna fråga här!!

Själv föredrar jag missiönärställningen men tjejens ben ska vara raka mot axlarna..
Citera
2008-01-07, 20:08
Medlem
MrRedmans avatar
FInns inget bra svar, beror på tjejen man är med. Ibland är det bakifrån, ibland är det missionären, ibland är liggandes på sidan. Man märker ganska snabbt vilken ställning som är skönast när man trärffar ny tjej.
Citera
2008-01-07, 21:29
Medlem
Tigresss avatar
Jag säger nog också missionären.

Motivering:
*Jag kan se min partner, vilket jag tycker är eggande
*Hans penisrot gnider mot klitoris. Inte helt dumt.
*Jag kan koncentrera mig på att ligga och bara ha det skönt.
Citera
2008-01-07, 21:40
Medlem
25fpss avatar
Olika från gång till gång, fast njuter mest är nog när hon suger av mig.
Citera
2008-01-07, 21:56
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigress
Jag säger nog också missionären.

Motivering:
*Jag kan se min partner, vilket jag tycker är eggande
*Hans penisrot gnider mot klitoris. Inte helt dumt.
*Jag kan koncentrera mig på att ligga och bara ha det skönt.

Latmask med andra ord
Citera
2008-01-07, 22:07
Medlem
Tigresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Latmask med andra ord

Absolut. Jag kan jucka emot lite, bita tag i hans hals och klämma honom på rumpan. All you need.

Sen är det ju inte den ENDA ställningen jag tycker om, skulle nog vara lite tråkigt att göra på samma sätt hela tiden, men det tycker vi väl alla antar jag?
Citera
2008-01-07, 22:18
Medlem
yjm308s avatar
när tjejen rider.. låter henne göra grovjobbet
Citera
2008-01-07, 22:28
Medlem
Arcanums avatar
Om tjejen rider rytmiskt och bra, och är lutad mot mig så jag kan suga lite på hennes tuttar kommer jag på två röda. Dessutom blir det skönare att inte behöva göra något själv, även fast jag i praktiken brukar hålla mina händer runt tjejens stjärt samtidigt och jucka själv.
Citera
2008-01-07, 22:31
Medlem
inkvisitivs avatar
I doggy, med ett eller annat smisk på tjejens rumpa, ljudet av en njutande kvinna är bäst i hela världen. Eller?
Citera
2008-01-07, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Ja som rubriken frågar, och iom att detta är ett "livsnjutar" forum som Ruskigbuss kallar det så ställer jag denna fråga här!!

Själv föredrar jag missiönärställningen men tjejens ben ska vara raka mot axlarna..

Den är självklar för mig med!
Citera
2008-01-07, 23:27
Medlem
Happy doggystyle (har jag hört att den heter iallafall). Funkar väll nästan som missionären fasst omvänt då hon ligger på magen istället för ryggen. Annars är väll en vanlig doggystyle inte heller fel. :P
Citera
2008-01-07, 23:44
Bannlyst
Bakifråm och åt sidan uppskattas. Jag gillar dessutom när man tar hennes huvud och trycker mot kuken och ser till att hon munknullar den ordentligt.
Detta sker samtidigt som jag håller min muskulösa hand och arm över hennes nacke eller huvud hårt, den andra handen har jag i närheten av hennes sköte. Sköter hon sig så kommer min handra hand att sakta leta ner mot hennes varma del..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in