2026-03-17, 20:48
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Har du någonsin kommit med något intressant inlägg annat än massa menlösa meta OT kommentarer?

Att dom väljer att göra en rekordinvestering året efter att dom backat 90 miljoner och just missat chansen till nytt europaspel är anmärkningsvärt, och har inget med Bajens ekonomi att göra (iaf inte tills dess du blandade in den…).

Svara på mina frågor sakligt istället för att bygga nya halmgubbar vilket du är en mästare på härinne.

Ska jag behöva lista dom igen? Du har uppenbarligen svåra problem med läsförståelsen.

Möjligt att jag kommer med mkt OT kommentarer men hellre det än ditt jävla Bajen runkande i varenda jävla tråd så sjukt tröttsamt. Du hade sagt att Bajen var bättre även om ni torskat med 22-0.
Senast redigerad av Skarparattarn 2026-03-17 kl. 20:52.
Citera
2026-03-17, 20:54
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Svara på mina frågor sakligt istället för att bygga nya halmgubbar vilket du är en mästare på härinne.

Ska jag behöva lista dom igen? Du har uppenbarligen svåra problem med läsförståelsen.

Möjligt att jag kommer med mkt OT kommentarer men hellre det än ditt jävla Bajen runkande i varenda jävla tråd så sjukt tröttsamt. Du hade sagt att Bajen var bättre även om ni torskat med 22-0.
Du känns tiltad Skarprattaren. Ta en paus om du tycker det är jobbigt att hänga på ett forum där det finns folk som inte hyllar allt ditt lag tar för sig.
Citera
2026-03-17, 23:04
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jack Lahne ska tydligen ha varit på tapeten tillfälligt som ett alternativ till sommaren (gratis?) efter en hygglig start i den österrikiska andraligan, men intresset ska ha svalnat i takt med Lahnes prestationer på kontinenten.

Tyckte det var kul nog att ta upp i tråden. Eftersom jag fått höra det så kan vi nog vara ganska säkra på att spåret är helt dött och begravt.

Är din källa A.E.G?
Citera
2026-03-18, 08:50
Medlem
bananjuices avatar
Är det Teu som är "personalen" månne?
Citera
2026-03-18, 09:46
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Saknar a.e.g. och hans "insiderrykten".
Även hur aggressiv han blir när han blir ifrågasatt.
Citera
2026-03-18, 09:51
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Är din källa A.E.G?
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Fick det från någon med ganska bra koll. Och eftersom han har koll får man alltså bara döda rykten från honom. Tyckte dock att det var intressant nog att lyfta i tråden. Hur som helst är det jävligt mycket bargain bin som pågår nu.
Citera
2026-03-18, 09:57
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Man kan gå på årsmöten, skriva mejl eller liknande, men Sparven och Folkets Marsch-"Prestera, Prestera"-sidekick PL13-tröjanbärarn har rätt.

Går å vinna mot sopgäng, men när man möter nån av lite högre klass som t.ex. Ljungskile SK då funkar ingenting längre.

0-6 i Superettan. Å andra sidan fina minnen från Superallsvenskanderbyn mot gnaget i hockey. Super Mario, why always me?

Jesper "Judas" Jansson hade fel, oavsett vad helsingborgarna säger. Derbyn är viktigare än titlar. "Kul" för Wisemen att sopa hem det på sportsliga plan i år mot grönsvart. I Stockholm väntar Ringbäraren icke imponerad av dessa Rantaruntiringinen.

Billborn gillar man dock. Bilbo, Hobbitjuice och tobak. Aquilani som Regista och Maccarone på topp. Gianluca Festa på vänsterbacken samt Baresi som kapten.

Paolo Maldini, Paolo di Canio och Paolo Roberto - Alla diffe(n)-rentierade, alla respekterade. "Forza Lazio".

OA Cantona

Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Megaklass på ingång till DIF.

Glöm ALDRIG var ni läste det först.

Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Saknar a.e.g. och hans "insiderrykten".
Även hur aggressiv han blir när han blir ifrågasatt.

Ja hen är verkligen saknad med sin insyn.
Citera
2026-03-18, 15:38
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Fick det från någon med ganska bra koll. Och eftersom han har koll får man alltså bara döda rykten från honom. Tyckte dock att det var intressant nog att lyfta i tråden. Hur som helst är det jävligt mycket bargain bin som pågår nu.
Självklart blir reahyllan för fattiga Solna.
Citera
2026-03-18, 15:40
Medlem
QuantumQuills avatar
Bosse out ✅

Jamestown Analytics får driva klubben nu på provision.
Citera
2026-03-18, 16:13
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Självklart blir reahyllan för fattiga Solna.
Bättre reahylla och ett komplett lagbygge än den skiten ni sitter med trots en halvmiljard på banken.
Citera
2026-03-18, 17:00
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Bättre reahylla och ett komplett lagbygge än den skiten ni sitter med trots en halvmiljard på banken.
Det skall på riktigt bli spännande att följa er.
Citera
2026-03-18, 17:14
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:

Hellre reahylla än 25 miljoner på en spelare som inte får starta några matcher.

Mvh, MFF
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in