2026-03-15, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Det var du som frångick ämnet i #255

Män njuter av att våldta för att män njuter av sex. Det är inte mer komplicerat än så.

Våldtäkt är inte sex.
Vissa kan ju tro det. men sex definieras faktiskt som en ömsesidig akt/ samspel mellan 2 eller fler parter.
Kör man en sexuell "monolog" så har man inte sex med någon utan snarare onanerar man via någons kropp.

Rejäl skillnad.
Citera
2026-03-15, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RitchieBlackmore
Hade du skrivit 0.1% av män (eller färre) så hade inte jag noterat...
Nu inkluderar du 'moi', ditt ah, dra dina generaliseringar med dina ryggdunkare
redan skrivit detta till en annan, detta är en tråd skapad för massa år sen för att ironisera över innehållet i en annan tråd, vars trådstart löd likadant fast omvänt.
Citera
2026-03-15, 21:48
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Våldtäkt är inte sex.
Vissa kan ju tro det. men sex definieras faktiskt som en ömsesidig akt/ samspel mellan 2 eller fler parter.
Kör man en sexuell "monolog" så har man inte sex med någon utan snarare onanerar man via någons kropp.

Rejäl skillnad.

Var hittade du den definitionen?
Citera
2026-03-15, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbggenius
Antal våldtäkter . Låg siffra trots att vi har en skev definition av våldtäkt
Antal mön som våldtar ligger runt 20 000 per år.
Och vi har 5 miljoner män.

Det är tyvärr fortfarande som så att de som blir utsatta ofta blir det vid flera tillfällen i sitt liv.
Minst 50 procent av de kvinnor som anmäler våldtäkt har personliga egenskaper som ökar deras risk att bli utsatta.

Vi har bra siffror i Sverige.
Ganska logiskt att anta att svenska män inte gillar att våldta.

Japp vi har ca 5 miljoner män...antalet män mellan låt säga åldrarna 16-70 år då våldtäkter kan ske ligger kanske runt 4 miljoner.. ...20 000 våldtäkter under låt säga 50 år är 1 miljon våldtäkter.
Nu är våltäktsmän ofta återfallsförbrytare men....inte alla...vissa gör det bara en gång, så låt säga en halv miljon potentiella våldtäktmän av 4 miljoner....

verkligen ? "personliga egenskaper som ökar deras risk att bli utsatta"?

Berätta vilka "personliga egenskaper? För glada? för sociala, för snygga? festar för mycket?

Finns inga " egenskaper" hos offer för våldtäkt som ligger bakom våldtäkter. Den ende som är ansvarig för att detta sker är GM.
Citera
2026-03-15, 21:56
Medlem
Citat:
Var hittade du den definitionen?

I min förståelse för att sex är en interkation mellan 2 eller fler parter och inte en enmansshow via någon som inte vill som vissa verkar tro.
Citera
2026-03-15, 22:42
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbggenius
Vanliga ?
Att tankar hos människor går åt alla möjliga håll är en sak. Det ligger i vår natur.
Men handlingar är något annat. Det brukar hos en majoritet enbart spåra ur om förutsättningarna är fel.

Håller med dig om att det passar bättre i en annan tråd. Är nog dock inte så mycket rättsväsendet kan göra.

Läs mitt inlägg #245. Tydligen är det skrämmande många som omsätter det i handling. Samma här i Sverige. Postade en undersökning till Joe88 (tror jag det var) som handlade om Sverige.

Nej rättsväsendet kan inte göra så mycket åt att hindra någon från att lappa till nån annan. Men det är ju inte heller deras uppgift. Deras uppgift är att döma och eventuellt utdöma straff i dessa fall. Tex ringa misshandel kan leda till böter till några månaders fängelsestraff, men som jag skrev innan så är det upp till rättsväsendet att rodda i. Tråden handlar inte om detta. Eller om brottslighet i allmänhet.
Senast redigerad av Jenny9 2026-03-15 kl. 22:47.
Citera
2026-03-15, 22:45
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Hur menar du?

Det är inte detta som du och jag har "diskuterat"......alls, men det visste du ju

"Varför skulle en våldtäktsman bry sig om vad offret tycker och känner?"

Vi har diskuterat dina påståenden om att våldtäkt är sex och liknande. Men jag såg nu att Merapi har förklarat det för dig klart och tydligt så kanske förstår du nu, hoppet lever som sagt.
Citera
2026-03-15, 23:39
Medlem
Citat:
Japp vi har ca 5 miljoner män...antalet män mellan låt säga åldrarna 16-70 år då våldtäkter kan ske ligger kanske runt 4 miljoner.. ...20 000 våldtäkter under låt säga 50 år är 1 miljon våldtäkter.
Nu är våltäktsmän ofta återfallsförbrytare men....inte alla...vissa gör det bara en gång, så låt säga en halv miljon potentiella våldtäktmän av 4 miljoner....

Feministisk matematik.

Intressant förresten att vi nu har flyttat målstolparna till potentiella våldtäktsmän.

Då vill jag bara rätta dig genom att säga att alla människor är potentiella våldtäktsmän.
Citera
2026-03-15, 23:41
Medlem
Citat:
I min förståelse för att sex är en interkation mellan 2 eller fler parter och inte en enmansshow via någon som inte vill som vissa verkar tro.

Du är inte bara mattegeni, du är tydligen ett levande lexikon också.
Citera
2026-03-16, 00:40
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Du är inte bara mattegeni, du är tydligen ett levande lexikon också.

Lite som du som är jätteduktig på killgissningar.
Citera
2026-03-16, 00:56
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Män njuter av att våldta för att män njuter av sex. Det är inte mer komplicerat än så.

Fast i min erfarenhet är det mina afrikanska älskare som tänder på själva tvångsknullet. Dom blir som vilda hästar när dom blir kåta. När jag däremot ligger med en Svennebanan så är han alltid så försiktig och nästan mesig i sängen.
Citera
2026-03-16, 02:04
Medlem
HerrTragisks avatar
Citat:
Våldtäkt är inte sex.

Rejäl skillnad.

Män gillar att "förstöra" det rena och fina. Män vill ha oskulder så mannen får smutsa ner det oskuldsfulla med sin perverterade energi.

Det är därför män hellre våldtar än går till en hora.

Mannen vill förnedra kvinnan, känna att han äger henne. Då får mannen hårt stånd.
Mannen vill hålla dottern oskuld tills han får lämna över henne till en annan perverterad man.

Det är så män tänker och är. Kvinnor ställer upp på detta eftersom kvinnor behöver sin dagliga dos maskulin energi för att må bra. Du vet, kvinnans behov av att känna sig "beskyddad".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in