2026-03-15, 11:34
Medlem
Håller Karlstad på att flöda över av kokain. En polischef går nu ut och larmar för att kokain nu är ”väldigt, väldigt vanligt i Karlstad”

Närheten till Norge och alla norska personer som kommer till Karlstad för shopping och fest över helgen. Är det även droger för eget bruk som köps med tillbaka till Norge?

Är värmlänningarna lite galnare än många andra och går all in när de festar?

Foxtrot och Rawa Majid som förser denna marknad, eller Isse och jordgubbens nätverk? Dano Acar? Både Bandidos och Hells Angels finns ju representerade, har de delat upp områdena? De enda som krigat verkar vara Kronoparksgänget mot Grums…

Länk till rubrik, men låst artikel…
https://www.nwt.se/2026/02/05/har-ar-drogen-som-okar-i-karlstad-valdigt-valdigt-vanligt-c51a2/
Citera
2026-03-15, 11:39
Medlem
Det han egentligen menar är att kokain är väldigt väldigt vanligt, bland knarkare.

De flesta människor har aldrig provat att röka på eller testat Kokain.
Citera
2026-03-15, 11:59
Medlem
Kokain kommer väl från Afganistan och liknande länder från början?
Hur kommer det hit? Och vilka äckligheter har dom bankat det med?

Har hört att kokain ofta är utspätt med tvättmedel för att det har samma koncistens.
Mjöl och socker är lättare at upptäcka.
Senast redigerad av brakelikrankel 2026-03-15 kl. 12:02.
Citera
2026-03-15, 12:03
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Jag har aldrig någonsin blivit erbjuden.
Känner ingen som vet var man kan köpa.
Även folk som håller på med speed, brukar inte kunna skaffa fram kokain.
Citera
2026-03-15, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Jag har aldrig någonsin blivit erbjuden.
Känner ingen som vet var man kan köpa.
Även folk som håller på med speed, brukar inte kunna skaffa fram kokain.
vilken verklighet lever du i? vem som helst kan fixa fram kokain i 2026
Citera
2026-03-15, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brakelikrankel
Kokain kommer väl från Afganistan och liknande länder från början?
Hur kommer det hit? Och vilka äckligheter har dom bankat det med?

Har hört att kokain ofta är utspätt med tvättmedel för att det har samma koncistens.
Mjöl och socker är lättare at upptäcka.
oftast peru eller colombia. när de landat i sverige e väl de vanligaste att de blandas ut med kreatin, förut va de supermix
Citera
2026-03-15, 13:09
Medlem
Det lär ju vara väldigt dyrt, så det är väl mest välbärgade knarkare som kör det.
Tjack är väl Svensonknarkarens centralstimulantia.
Citera
2026-03-15, 13:27
Avstängd
dude2ks avatar
Varför går idioterna ut med detta meddelande?
Citera
2026-03-15, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Om du kan statistik (och all forskning inom ämnet) så borde du se och veta att alkohol är mycket farligare än andra droger, men det är lagligt. Kan du tänka? Eller måste du enbart lita på vad staten säger till dig, fåret? Svenskar är så extremt ignoranta att det är sorgligt, pinsamt folk. Helt verklighetsfrånvända människor.
Vad hade det med saken att göra?
Ett inlägg till som bevisade att knark inte är bra för hjärnan.
Citera
2026-03-15, 13:41
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Det han egentligen menar är att kokain är väldigt väldigt vanligt, bland knarkare.

De flesta människor har aldrig provat att röka på eller testat Kokain.

Har alltid undrat vilka dessa människor är som aldrig ens rökt en joint på Roskilde för 20 år sen. Av alla jag någonsin känt kan jag tänka mig att 90-95% har testat nån olaglig drog nån gång. Och det handlar om helt vanliga människor. Lärare, läkare, byggarbetare, IT-tekniker, banktjänstemän, socionomer osv.
Citera
2026-03-15, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Har alltid undrat vilka dessa människor är som aldrig ens rökt en joint på Roskilde för 20 år sen. Av alla jag någonsin känt kan jag tänka mig att 90-95% har testat nån olaglig drog nån gång. Och det handlar om helt vanliga människor. Lärare, läkare, byggarbetare, IT-tekniker, banktjänstemän, socionomer osv.

De flesta har aldrig ens varit på Roskilde (bl.a jag, och jag har ändå varit på en del festivaler).

Det borde väl säga dig någonting?
Citera
2026-03-15, 13:59
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
De flesta har aldrig ens varit på Roskilde (bl.a jag, och jag har ändå varit på en del festivaler).

Det borde väl säga dig någonting?

Var inte så autistisk. Roskilde, Amsterdam, Stockholms skärgård eller 1000 andra platser där folk nån gång har rökt en joint.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in