2026-03-15, 13:21
Medlem
Är det någon vänlig själ som kan spoila vilka som är ett par än? Det är ju ett jättetrevligt program! Jag kan chansa på att Ibrahim (visst är det kirurgen) är par än med damen? Övrigt tveksamt
Citera
2026-03-15, 13:47
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av JagVillMycket
Är det någon vänlig själ som kan spoila vilka som är ett par än? Det är ju ett jättetrevligt program! Jag kan chansa på att Ibrahim (visst är det kirurgen) är par än med damen? Övrigt tveksamt
Citera
2026-03-15, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin

Detta är jag verkligen inte förvånad över!
Citera
2026-03-15, 13:54
Medlem
https://www.instagram.com/reel/DV3Sm7KCB_j/?igsh=M2lxdGFscWNub2V5
Citera
2026-03-15, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin

Gifte sig något par men redan skiljt sig?
Citera
2026-03-15, 15:55
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Gifte sig något par men redan skiljt sig?
Citera
2026-03-15, 17:37
Medlem
nullums avatar
Daniel - säsongens stolpskott. Munnen går i ett. Det var uppenbart att han fick det att verka som att han hade tänkt avvisa Ellen. Han fick nöja sig med andrahandsvalet och han kunde inte hålla truten när de träffades.

På tal om Ellen, vad hände egentligen? Blev hon panikslagen av hur Fabbe såg ut? Var det åldersskillnaden som blev väldigt tydlig? Hon gav ifrån sig en mogen vibe men deras möte måste ha fått henne att inse att hon faktiskt bara är 28. Hon hade ändå klätt upp sig rejält och det kändes som att hon blev glad när hon såg honom men sedan gick det utför. Märkligaste jag har sett i LiB Sverige. Tycker verkligen synd om Fabbe. Eftersom hon inte sa någonting innan de träffades, tänker jag att hon hoppades på att känna "wow" när de sågs. Dessvärre kickade flyktkänslorna in. Tror inte heller att det hjälpte att hon stod och panikade medan Fabbe satt på ett knä och inte visste hur han skulle agera. En omhändertagande kram hade nog hjälp, som för Aron och Angelica.

Sedan har vi ju pojkvaskern och Bonnie Blue. Helvete vad besviken hon blev. Tror han hade fungerat bättre med den andra tjejen men hon verkade väldigt jobbig. Jag förstår att han valde den spralliga tjejen som föreslog att de skulle ta några drinkar istället för surkärringen som skulle älta något ickeproblem.

Aniela & Ibbe och Angelica & Aron kommer nog vara ganska stabila. De verkar vettiga.

Befriande att se att de flesta ser normala ut utan en massa injektioner och skit. Också kul att de flesta är över 30.

Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
https://youtu.be/mf_XDzl_eTY

Aniela i idol 2014.

Oj. Stark lesbisk aura över henne där. Är hon kanske bi?
Citera
2026-03-15, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Att Daniel är en narcissist det förstår man, men tror ni inte att han är bög också?!

Jo..Mycket feminin snubbe 😅 Han Fabian är också extremt feminin till sättet..
Dom kanske svingar åt båda hållen så att säga..
Citera
2026-03-15, 19:19
Medlem
azontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullum
Daniel - säsongens stolpskott. Munnen går i ett. Det var uppenbart att han fick det att verka som att han hade tänkt avvisa Ellen. Han fick nöja sig med andrahandsvalet och han kunde inte hålla truten när de träffades.

På tal om Ellen, vad hände egentligen? Blev hon panikslagen av hur Fabbe såg ut? Var det åldersskillnaden som blev väldigt tydlig? Hon gav ifrån sig en mogen vibe men deras möte måste ha fått henne att inse att hon faktiskt bara är 28. Hon hade ändå klätt upp sig rejält och det kändes som att hon blev glad när hon såg honom men sedan gick det utför. Märkligaste jag har sett i LiB Sverige. Tycker verkligen synd om Fabbe. Eftersom hon inte sa någonting innan de träffades, tänker jag att hon hoppades på att känna "wow" när de sågs. Dessvärre kickade flyktkänslorna in. Tror inte heller att det hjälpte att hon stod och panikade medan Fabbe satt på ett knä och inte visste hur han skulle agera. En omhändertagande kram hade nog hjälp, som för Aron och Angelica.

Sedan har vi ju pojkvaskern och Bonnie Blue. Helvete vad besviken hon blev. Tror han hade fungerat bättre med den andra tjejen men hon verkade väldigt jobbig. Jag förstår att han valde den spralliga tjejen som föreslog att de skulle ta några drinkar istället för surkärringen som skulle älta något ickeproblem.

Aniela & Ibbe och Angelica & Aron kommer nog vara ganska stabila. De verkar vettiga.

Befriande att se att de flesta ser normala ut utan en massa injektioner och skit. Också kul att de flesta är över 30.

Ellen hade varit redo om han var snyggare, hon kände sig inte redo när hon såg hur han såg ut. Hon ville inte förlova sig med en kille som inte var attraktiv för henne utseendemässigt.

Och "Bonnie Blue" kände förmodligen exakt samma sak när hon såg sin blivande partner för första gången, men ville inte vara lika elak som Ellen och säga nej på direkten utan var villig att ge det en chans först.
Citera
2026-03-15, 21:00
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Ronja gillar ej att bli Love bombad
Å varje klipp så säger Lil Erik hela tiden Love grejer till henne 😂
Han är Christoffer ”mitt hjärtas fröjd och eviga längtan” 2.0.

Kan inte se att något par kommer fungera, kanske dryge Daniel och hans brud (om hon gillar narcissism.
Citera
2026-03-15, 21:04
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullum

Jag tänkte säga tvärt om. Väldigt få i den här säsongen som kunde lyfta ögonbrynen... för mycket injektioner. Tänkte först också om Daniel varit på injektioner men är osäker. Han kanske bara är så symmetrisk naturligt. Daniel har verkligen en säljar-aura och skulle nog passa bättre med någon som inte var lika karriärsfokuserad som honom.

Men den här säsongen var verkligen kaos. Stackars Fabbe. Han verkade som en fin person med hjärtat på rätt plats... Så händer det där ?! Ellen?!!!! Du visste vad du gav dig in på! Men som du skrev kanske hon hade hoppats på att det skulle klicka bättre när de såg varandra.

Ludwig kommer nog att ha det tufft. Den pojkiga hamnarbetaren som tycker fysisk beröring är väldigt viktigt, med en kvinna som verkar kunna vänta hur länge som helst. Pratade de inte om detta i kapslarna?
Citera
2026-03-15, 22:03
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj

Ludwig kommer nog att ha det tufft. Den pojkiga hamnarbetaren som tycker fysisk beröring är väldigt viktigt, med en kvinna som verkar kunna vänta hur länge som helst. Pratade de inte om detta i kapslarna?
Det är ju klart och tydligt att hon hade älskat om det varit ett glory hole i poddarna men nu när hon fick se en Måns Möllerkopia komma gående ville hon bara springa åt andra hållet.
Detta visar ju tydligt att kärleken inte är blind i den bemärkelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in