Daniel - säsongens stolpskott. Munnen går i ett. Det var uppenbart att han fick det att verka som att han hade tänkt avvisa Ellen. Han fick nöja sig med andrahandsvalet och han kunde inte hålla truten när de träffades.
På tal om Ellen, vad hände egentligen? Blev hon panikslagen av hur Fabbe såg ut? Var det åldersskillnaden som blev väldigt tydlig? Hon gav ifrån sig en mogen vibe men deras möte måste ha fått henne att inse att hon faktiskt bara är 28. Hon hade ändå klätt upp sig rejält och det kändes som att hon blev glad när hon såg honom men sedan gick det utför. Märkligaste jag har sett i LiB Sverige. Tycker verkligen synd om Fabbe. Eftersom hon inte sa någonting innan de träffades, tänker jag att hon hoppades på att känna "wow" när de sågs. Dessvärre kickade flyktkänslorna in. Tror inte heller att det hjälpte att hon stod och panikade medan Fabbe satt på ett knä och inte visste hur han skulle agera. En omhändertagande kram hade nog hjälp, som för Aron och Angelica.
Sedan har vi ju pojkvaskern och Bonnie Blue. Helvete vad besviken hon blev. Tror han hade fungerat bättre med den andra tjejen men hon verkade väldigt jobbig. Jag förstår att han valde den spralliga tjejen som föreslog att de skulle ta några drinkar istället för surkärringen som skulle älta något ickeproblem.
Aniela & Ibbe och Angelica & Aron kommer nog vara ganska stabila. De verkar vettiga.
Befriande att se att de flesta ser normala ut utan en massa injektioner och skit. Också kul att de flesta är över 30.
Citat:
Ursprungligen postat av
discomusen
Oj. Stark lesbisk aura över henne där. Är hon kanske bi?