2026-03-14, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber
Oj! Så himla smal hon är just nu alltså. Det måste ligga så otroligt mycket jobb bakom hennes nya figur, då hennes grundfigur är mer kurvig. Jag erkänner att jag är oerhört avundsjuk på Elsas karaktär och uthållighet, faktiskt.
Jag tror det är lättare att vara uthållig när man har råd att gå ut o käka dyra nyttiga luncher och middagar,bowls,granolor och lyxgrötfrukostar på lokal,när man kan handla på Livs och bondens marknad,träna på NK,och inte har ett stressigt 8-16 jobb. Tror också att om man går ner mk i vikt kan man bli "viktblind" som många Hollywoodkändisar nu,och bli för mager för att det ska vara hälsosamt.Hoppas Elsa inser att hon inte behöver minska ner i vikt nu.
Citera
2026-03-14, 10:45
Medlem
Minska mer i vikt,ska det stå.
Citera
2026-03-14, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Minska mer i vikt,ska det stå.
Hon är ju också oproportionerlig, överkroppen tunn och till synes även utan direkta muskler, medan nederkroppen och benen fortfarande är kraftiga pga hennes kroppsbyggnad. Hennes kraftiga ben går aldrig att få smäckra och smala, och det ser helt enkelt konstigt ut i relation till överkroppen. Såg finare ut innan när hon var mer proportionerlig, även om hon var mullig då
Citera
2026-03-14, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Hon är ju också oproportionerlig, överkroppen tunn och till synes även utan direkta muskler, medan nederkroppen och benen fortfarande är kraftiga pga hennes kroppsbyggnad. Hennes kraftiga ben går aldrig att få smäckra och smala, och det ser helt enkelt konstigt ut i relation till överkroppen. Såg finare ut innan när hon var mer proportionerlig, även om hon var mullig då

Har hon så kraftiga ben verkligen? Var syns det? Det lilla jag sett av dem har de sett rätt välsvarvade och proportionella ut.
Citera
2026-03-14, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bataclan
Har hon så kraftiga ben verkligen? Var syns det? Det lilla jag sett av dem har de sett rätt välsvarvade och proportionella ut.

Om du baserar det på hennes egna bilder så är alla där benen ser långa och smala ut något slags filter eller tillfixade. Ja, Elsas ben är muskulösa och välsvarvade men kraftiga i proportion till överdelen. Det finns en kroppstyp där man har lång överkropp och denne petit och så är underdelen bredhöftad och kraftig.
Citera
2026-03-14, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bataclan
”Fint att bryta av sommarklänningar med vida jeans så här års tycker jag.”

Herregud nej. Är hon allvarlig? En skir långklänning över ett par kraftiga jeans?

”Fint med resårmudd i midjan på kjol.”

Nej Elsa det är det inte. Men att kombinera gråmelerat med lerbeige i samma mättnadsgrad är om möjligt ännu värre.

Håller med, har aldrig förstått hennes dragning till på långklänning över vida jeans. Ser ut som när man är i provrummet och inte orkar dra av byxorna när man ska prova.

Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber
Oj! Så himla smal hon är just nu alltså. Det måste ligga så otroligt mycket jobb bakom hennes nya figur, då hennes grundfigur är mer kurvig. Jag erkänner att jag är oerhört avundsjuk på Elsas karaktär och uthållighet, faktiskt.

Same!

Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Jag tror det är lättare att vara uthållig när man har råd att gå ut o käka dyra nyttiga luncher och middagar,bowls,granolor och lyxgrötfrukostar på lokal,när man kan handla på Livs och bondens marknad,träna på NK,och inte har ett stressigt 8-16 jobb. Tror också att om man går ner mk i vikt kan man bli "viktblind" som många Hollywoodkändisar nu,och bli för mager för att det ska vara hälsosamt.Hoppas Elsa inser att hon inte behöver minska ner i vikt nu.

Så sant. Tänker att det säkert påverkar att vara i en bransch som till stor del består av smala människor.

Ett tag nämnde hon matlådor från Rebelly, som ju är en tjänst för att fasta.
Citera
2026-03-15, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harlekina
Om du baserar det på hennes egna bilder så är alla där benen ser långa och smala ut något slags filter eller tillfixade. Ja, Elsas ben är muskulösa och välsvarvade men kraftiga i proportion till överdelen. Det finns en kroppstyp där man har lång överkropp och denne petit och så är underdelen bredhöftad och kraftig.
Ja precis. Det handlar om hur benen är uppbyggda och är ju inget man kan påverka hur mkt man än bantar (eller jo fast då svälter man sig). Tycker det är en osmickrande figur och såg som sagt finare och mer proportionerligt ut när även överkroppen var mer kurvig.
Citera
2026-03-15, 09:28
Medlem
Nu har människan ångest i ottan 04.00 & beklagar sig att det är så jobbigt att ligga o vänta 3 timmar för hon kan inte vara någonstans i lägenheten då hon kan störa. I det pyttelilla köksskrubben finns ingen dörr så där kan hon inte vara?? 13 Miljoner & kan inte röra sig fritt.
Citera
2026-03-15, 09:30
Medlem
Citat:

Syftar du på päronformad?
Citera
2026-03-15, 11:26
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Helt enligt Robert Crumb's ideal alltså. Mycket vackert!
Citera
2026-03-15, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misirlouie
Ja det är duktigt av henne men jag tror definitivt att ozempic var inblandat i början, då när hon tappade många kg. Att hon orkar maintaina det nu och fortsätta gå ner beror nog på att det enda hon tänker på är sitt utseende, för oss vanliga människor är det nog svårt att ha ett sånt fokus.

100% någon form av GLP1 som varit inblandat.
Citera
2026-03-15, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Helt enligt Robert Crumb's ideal alltså. Mycket vackert!
Spot on Crumb! Men stadiga starka spiror är inte alls fult på något sätt,tycker jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in