Citat:
Ursprungligen postat av
bataclan
”Fint att bryta av sommarklänningar med vida jeans så här års tycker jag.”
Herregud nej. Är hon allvarlig? En skir långklänning över ett par kraftiga jeans?
”Fint med resårmudd i midjan på kjol.”
Nej Elsa det är det inte. Men att kombinera gråmelerat med lerbeige i samma mättnadsgrad är om möjligt ännu värre.
Håller med, har aldrig förstått hennes dragning till på långklänning över vida jeans. Ser ut som när man är i provrummet och inte orkar dra av byxorna när man ska prova.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tistelfeber
Oj! Så himla smal hon är just nu alltså. Det måste ligga så otroligt mycket jobb bakom hennes nya figur, då hennes grundfigur är mer kurvig. Jag erkänner att jag är oerhört avundsjuk på Elsas karaktär och uthållighet, faktiskt.
Same!
Citat:
Ursprungligen postat av
petroliumxx
Jag tror det är lättare att vara uthållig när man har råd att gå ut o käka dyra nyttiga luncher och middagar,bowls,granolor och lyxgrötfrukostar på lokal,när man kan handla på Livs och bondens marknad,träna på NK,och inte har ett stressigt 8-16 jobb. Tror också att om man går ner mk i vikt kan man bli "viktblind" som många Hollywoodkändisar nu,och bli för mager för att det ska vara hälsosamt.Hoppas Elsa inser att hon inte behöver minska ner i vikt nu.
Så sant. Tänker att det säkert påverkar att vara i en bransch som till stor del består av smala människor.
Ett tag nämnde hon matlådor från Rebelly, som ju är en tjänst för att fasta.