2026-03-13, 21:59
Medlem
LastCaLLForALcohoLs avatar
På Måndag 16/3 vet vi svaret enligt en källa.
Citera
2026-03-13, 22:02
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaLLForALcohoL
Men man måste ge kredd till de på ICA att det inte läckt ut. Flashbacks gräv sover.
Citera
2026-03-13, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Men man måste ge kredd till de på ICA att det inte läckt ut. Flashbacks gräv sover.
Ja sant, ICA har varit tyst hela veckan, inga reklam har synts.
Citera
2026-03-13, 22:14
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Jag tvivlar kring alla dessa namn. De är skådisar och komiker som har ett starkt eget varumärke och klarar sig utmärkt på att bli förknippade med sig själva.
Nej, det blir någon vars egna varumärke inte är superstarkt just nu.
Björn K’s eget varumärke var ju inte superstarkt när han tog jobbet. Han syntes inte i alla möjliga sammanhang då. Så gott som alla i listan ovan, utom Christian B, ”syns överallt”, inte riktigt kanske men de är med på alla möjliga håll och kanter.
Mitt tips är att det blir någon som är rikskänd men som inte ligger på toppen just nu.
Och jag spekulerar lite i om det kan vara dags för en person som inte är etnisk svensk. Özz Nujen?

Har ett bättre förslag, nån som är älskad av hela svenska folket och dessutom bär ett namn förknippat med mat.
Eddie Oliva!
Citera
2026-03-13, 22:32
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Har ett bättre förslag, nån som är älskad av hela svenska folket och dessutom bär ett namn förknippat med mat.
Eddie Oliva!

Ja, varför inte. Han skulle nog bli bra som Stig. Tyvärr är han lite gammal, 78 år.
Citera
2026-03-13, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Eddie Oliva!
Tvungen att googla, ingen aning vem det är. Ungefär 500 följare på Facebook så han är nog rätt okänd för många.... men behöver inte vara fel med det!
Citera
2026-03-14, 04:22
Medlem
Pungsvings avatar
ICA Stig bör bli Löfvens nästa jobb. Han kan fokusera på ölsortimentet med auktoritet och lagom sludder.
Citera
2026-03-14, 07:36
Medlem
Jag har sagt det förr, att Clara Månsson hade varit klippt och skuret för rollen.Sen gör det till en tradition att en ny ICA- Stig väljs årligen som en julvärd görs
Citera
2026-03-14, 09:03
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Jag har sagt det förr, att Clara Månsson hade varit klippt och skuret för rollen.Sen gör det till en tradition att en ny ICA- Stig väljs årligen som en julvärd görs

Vem är Clara Månsson?
Citera
2026-03-14, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Vem är Clara Månsson?
Oj blev fel Claes Månsson ska det vara, mobilen ändrade namnet.
Citera
2026-03-14, 15:03
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Kan du inte pressa din källa lite mera
Citera
2026-03-14, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersAB
Kan du inte pressa din källa lite mera

Jag vet bara datumet 16/3 på Måndag.

https://nyheter24.se/nyheter/konsument/1467086-da-avslojas-vem-som-ar-nya-ica-stig

Citat:
Det avslöjas på måndag, skriver Gabriella Ohlzon, pressansvarig Ica Sverige AB i ett mejl till Nyheter24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in