2026-03-14, 14:50
  #121
Medlem
Skarparattarns avatar
Jävla skandal skulle haft frispark innan Fyfan
2026-03-14, 14:51
  #122
Medlem
Wads avatar
Jaaaaaa
2026-03-14, 14:51
  #123
Medlem
mishimas avatar
Kurtulus in, Karlsson ut.

Som vi alla önskat.
2026-03-14, 14:51
  #124
Medlem
Lätt att göra mål när exakt alla andra slutar spela.
2026-03-14, 14:52
  #125
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ät skit gnaget! Men var de inte offside ?
Förstör inte målfirandet nu - stor glädje att inte ha VAR som förstör - hellre momentant målfirande än rättvist resultat såklart - svensk fotboll en fristat vad det gäller målfirandeglädje
2026-03-14, 14:52
  #126
Medlem
Storfetdases avatar
Varför tog han av Johanna? Helt klart den bästa spelaren på planen.
2026-03-14, 14:52
  #127
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Vad ledsna dom låter i studion nu är dom AIK supportrar?
2026-03-14, 14:53
  #128
Medlem
Konstig situation vid målet. Kändes som typ alla förvänta sig en avblåsning.
2026-03-14, 14:53
  #129
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Vad ledsna dom låter i studion nu är dom AIK supportrar?
Det har väl varit rätt uppenbart både idag och senast mot Häcken?
2026-03-14, 14:53
  #130
Medlem
klemenzas avatar
Nya spännande barcagnaget läcker som ett såll och torskar mot nya svaga gais. En lördag kunde startat sämre.
Forza Blåvitt. Europadrömmen lever.
2026-03-14, 14:54
  #131
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
AIK utslagna starkt av GAIS
2026-03-14, 14:56
  #132
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Förstör inte målfirandet nu - stor glädje att inte ha VAR som förstör - hellre momentant målfirande än rättvist resultat såklart - svensk fotboll en fristat vad det gäller målfirandeglädje

Men lägg ner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in