Citat:
Ursprungligen postat av
Malmens1
Ät skit gnaget! Men var de inte offside ?
Förstör inte målfirandet nu - stor glädje att inte ha VAR som förstör - hellre momentant målfirande än rättvist resultat såklart - svensk fotboll en fristat vad det gäller målfirandeglädje