2026-03-14, 14:41
  #109
Medlem
Blir nog förlängning.
2026-03-14, 14:42
  #110
Medlem
Tonyos avatar
Dra ner någon taktiskt i omställningen ger alltså inte gult. Sparka bort bollen taktiskt ger gult men då kvittar vi det mot Gais för att de protesterar mot regelbrottet. Al Hakim är i särklass den sämsta domaren i Sverige.
2026-03-14, 14:44
  #111
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Blir nog förlängning.
Kan det nog bli men det är ju farligheter hela tiden......
2026-03-14, 14:45
  #112
Medlem
ZlatanManias avatar
Filling i friläge hade man fan hoppet uppe.
2026-03-14, 14:49
  #113
Medlem
ZlatanManias avatar
FUCK vad vi förtjänar bättre.....
2026-03-14, 14:49
  #114
Medlem
Ät skit gnaget! Men var de inte offside ?
2026-03-14, 14:50
  #115
Medlem
eternussermos avatar
Ajdå
2026-03-14, 14:50
  #116
Medlem
junazs avatar
Härligt GAIS!
2026-03-14, 14:50
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ät skit gnaget! Men var de inte offside ?
Måste ha varit offside.
2026-03-14, 14:50
  #118
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ät skit gnaget! Men var de inte offside ?
Misstänkt iallafall. Svårt att se om Pavey häver den eller inte från tv-vinkeln.
2026-03-14, 14:50
  #119
Medlem
baggebo1s avatar
Ja!!!!

Bättre sista period av GAIS. KAMP. Genom KAMP till seger. GAIS ska inte stå och passa fel mellan mittbackar. De ska köra. Bra att de visar att de har lite kvar av det iallafall.
2026-03-14, 14:50
  #120
Medlem
ForzaDiffens avatar
Kom igen Gais!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in