2026-03-14, 13:26
  #37
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Fattar du själv hur ödsligt det hade sett ut?

Hade varit fullsatt tror jag AIK har många supportrar och GAIS med när det är stora matcher
2026-03-14, 13:26
  #38
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Känns som att AIK för
svar är lite slött
Pavey har det tufft defensivt även i den här matchen. De kommer förbi i stort sett varje gång där. Gais är bra också.
2026-03-14, 13:28
  #39
Medlem
baggebo1s avatar
AIK:s försvarsspel känns tafatt.
2026-03-14, 13:28
  #40
Medlem
Tonyos avatar
Nu har Al-Hakim släppt två situationer där Ayari helt uppenbart drar i tröja och armar på Gais-spelare.
2026-03-14, 13:29
  #41
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Pavey har det tufft defensivt även i den här matchen. De kommer förbi i stort sett varje gång där. Gais är bra också.

Han är bara 17 år tyckte jag att dom sade
2026-03-14, 13:31
  #42
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Pavey har det tufft defensivt även i den här matchen. De kommer förbi i stort sett varje gång där. Gais är bra också.
Han påminner om Karlsson i MFF bara de att han har 6 år tillgodo på Karlsson och kommer med all sannolikhet springa förbi. Hellre 17 åring än sån där medelmåtta.
2026-03-14, 13:32
  #43
Medlem
baggebo1s avatar
Al Hakim verkar tro att det är MFF han dömer mot GAIS.
2026-03-14, 13:32
  #44
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
AIK har jobbat sig in i matchen det luktar 1-1
2026-03-14, 13:33
  #45
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Han påminner om Karlsson i MFF bara de att han har 6 år tillgodo på Karlsson och kommer med all sannolikhet springa förbi. Hellre 17 åring än sån där medelmåtta.
Offensivt är han helt ok. Men defensivt syns det att han är 17. Kommer såklart bli bättre.
2026-03-14, 13:34
  #46
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Offensivt är han helt ok. Men defensivt syns det att han är 17. Kommer såklart bli bättre.

Med en bättre ekonomi och annat efternamn vet vi båda att han spelat i Vasalund nu. Man ser att han inte är redo.
2026-03-14, 13:34
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Hade varit fullsatt tror jag AIK har många supportrar och GAIS med när det är stora matcher

Läste det som Ullevi.. inte Gamla.
2026-03-14, 13:37
  #48
Medlem
QuantumQuills avatar
Känns som att GAIS försöker spela fotboll på en nivå dom inte är i närheten av.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in