2026-03-14, 15:09
  #157
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Villes91 domaranalyser efter en kalifat förlust är en av hörnstenarna i en Allsvensk säsong kom in i matchen.
Jo jag känner till honom....så jag tvekade lite men tillfället till paradoxalargumentation låg ju på straffpunkten så
2026-03-14, 15:11
  #158
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
GAIS ser starkare ut än dom gjorde förra året vid den här tiden och så saknade dom sin bästa spelare Lundgren. AIK såg bra ut det var en bra match på hög nivå.

Du kanske har rätt. Kollade inga gaismatcher förra cupen. Kanske var de riktigt riktigt svaga.
Däremot har jag sett två matcher denna cupen. Mot Sandviken och nu mot gnaget. Sandvikenmatchen var ingen rolig historia. Dagens match imponerade väl inte heller.
2026-03-14, 15:14
  #159
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Tack.
Svidat om från Gais kläder till Ikaros merch?
2026-03-14, 15:14
  #160
Medlem
Teus avatar
Löjligt orättvist resultat. Vi fullkomligt pissar på GAYS hela första halvlek typ minus första 10. 8 av 10 matcher står det 3-1 i halvtidsvilan. Vi äger spelet hela matchen och GAIS kontring vid 3-2 ska vara avblåst. Horungarna i tråden som snackar skit förtjänar att stenas till döds i ett videospel.
2026-03-14, 15:14
  #161
Medlem
kubuns avatar
Vilken bra CUP-säsong med så fina matcher redan i kvarten - cupen blir allt bättre och fan så spännande till skillnad för den segdragna serien.
2026-03-14, 15:14
  #162
Medlem
QuantumQuills avatar
Som en skåning sjöng "Vem är dålig på riktigt och vem är ett skämt?"

Upp till bevis nu mff.
2026-03-14, 15:15
  #163
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Löjligt orättvist resultat. Vi fullkomligt pissar på GAYS hela första halvlek typ minus första 10. 8 av 10 matcher står det 3-1 i halvtidsvilan. Vi äger spelet hela matchen och GAIS kontring ska vara avblåst. Horungarna i tråden som snackar skit förtjänar att stenas till döds i ett videospel.
Lugna dig ett par snäpp...
2026-03-14, 15:15
  #164
Medlem
Fan vad jag önskar att Mjällby kan spela bra fotboll för första gången i år. Det betyder mer än resultatet.
2026-03-14, 15:16
  #165
Medlem
Malmö FF - laguppställning

30 Robin Olsen
4 Bleon Kurtulus
18 Pontus Jansson
19 Colin Rösler
47 Theodor Lundbergh
22 Taha Ali
40 Kenan Busuladzic
6 Yanis Karabelyov
8 Arnór Sigurdsson
10 Anders Christiansen
20 Erik Botheim

avbytare

27 Johan Dahlin
2 Johan Karlsson
5 Andrej Djuric
23 Noah Åstrand John
28 Jovan Milosavljevic
29 Sead Haksabanovic
46 Antonio Palac
32 Daniel Gudjohnsen
11 Emmanuel Ekong


Mjällby AIF - laguppställning

13 Robin Wallinder
5 Abdullah Iqbal
4 Axel Norén
24 Tom Pettersson
14 Villiam Granath
10 Jeppe Kjaer
22 Jesper Gustavsson
7 Viktor Gustafson
19 Abdoulie Manneh
17 Elliot Stroud
18 Jacob Bergström

avbytare

35 Alexander Lundin
6 Ludwig Malachowski Thorell
11 Timo Stavitski
15 Bork Classönn Bang-Kittilsen
23 Aki Samuelsen
25 Max Nielsen
27 Ludvig Tidstrand
33 Tony Miettinen
39 Romeo Leandersson

Direktrapportering för oss utan sändning:
https://www.mff.se/matcher/mjallby-aif-vs-malmo-ff-herr-2026-03-14/
__________________
Senast redigerad av KamratBlue 2026-03-14 kl. 15:19.
2026-03-14, 15:16
  #166
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Lugna dig ett par snäpp...
Gå och lek på en motorväg.
2026-03-14, 15:16
  #167
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Fan vad jag önskar att Mjällby kan spela bra fotboll för första gången i år. Det betyder mer än resultatet.

Samma åsikt fast MFF vinkel. En jävla vinst också mot detta jobbiga lag tack. Skönt slippa Karlsson.
2026-03-14, 15:16
  #168
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Löjligt orättvist resultat. Vi fullkomligt pissar på GAYS hela första halvlek typ minus första 10. 8 av 10 matcher står det 3-1 i halvtidsvilan. Vi äger spelet hela matchen och GAIS kontring vid 3-2 ska vara avblåst. Horungarna i tråden som snackar skit förtjänar att stenas till döds i ett videospel.

Gnagets defensiv läcker. Då vinner man inga matcher.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in