2026-03-14, 13:06
  #25
Medlem
Storfetdases avatar
Dåligt försvarat, man ska inte kunna stå helt fri i den där positionen. Korpen-nivå på det där
2026-03-14, 13:07
  #26
Medlem
Steff83s avatar
AIK utspelade hittills. Har ju gått kort tid
2026-03-14, 13:10
  #27
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Kenny Paveys son lirar i AIK Charlie Pavey och Kenny känner jag till sen hans tid i Ljungskile.
2026-03-14, 13:10
  #28
Medlem
skogsburkans avatar
Gais gör det fortsatt bra men man ska komma ihåg dom möter ett bottenlag idag.
2026-03-14, 13:11
  #29
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
”nya offensiva AIK”

Skriker som tjejer säger numera.
2026-03-14, 13:17
  #30
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Ja varför kan dom inte spela på Gamla Ullevi?

För att det varit vinter även i Göteborg. Tanken va att blåvitt skulle spela på stora Ullevi men blev plasten på Hisingen istället för både Gais och IFK.


Är det några snutar i klackarna idag eller har de tagit sitt förnuft till fånga?
2026-03-14, 13:21
  #31
Medlem
ZlatanManias avatar
Ingen smickrande öppning men ser någorlunda mer stabilt ut iaf.

Å tack Nordfeldt för den.. Så typiskt..
2026-03-14, 13:22
  #32
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Vilken räddning av målvakten landslagsman. Nära 2-0 där
2026-03-14, 13:22
  #33
Medlem
LatentAmbivalenss avatar
Otrolig räddning av Nordfeldt.
2026-03-14, 13:24
  #34
Medlem
skogsburkans avatar
Nordfeldt är ändå stabil bör kunna göra de bra mot Ukraina om han får chansen.
2026-03-14, 13:24
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Ja varför kan dom inte spela på Gamla Ullevi?

Fattar du själv hur ödsligt det hade sett ut?
2026-03-14, 13:25
  #36
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Känns som att AIK för
svar är lite slött

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in