Citat:
Ursprungligen postat av
Varmlandskorven
Ja varför kan dom inte spela på Gamla Ullevi?
För att det varit vinter även i Göteborg. Tanken va att blåvitt skulle spela på stora Ullevi men blev plasten på Hisingen istället för både Gais och IFK.
Är det några snutar i klackarna idag eller har de tagit sitt förnuft till fånga?