2026-03-13, 11:47
Medlem
skogsburkans avatar
Mitt tips; Arsenal eller city vinner Carabao cup.
Citera
2026-03-13, 12:48
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Mitt tips; Arsenal eller city vinner Carabao cup.

Vågat. Måste vara höga odds?
--
Hatar 18.30-matcher som Arsenal spelar imorgon mot Everton. Vill ha 13.30 och snabbt avklarat.
Citera
2026-03-13, 15:07
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Vågat. Måste vara höga odds?
--
Hatar 18.30-matcher som Arsenal spelar imorgon mot Everton. Vill ha 13.30 och snabbt avklarat.

Intressant att City spelar efteråt kl 9, och om vi vinner är man 10 poäng före, dock med två fler spelade matcher. Kommer bli en stor press för City att vinna mot West Ham borta isåfall. Det lär bli en väldigt tuff match, WH har haft en mycket bättre form den senaste tiden och kämpar hårt för att hålla sig kvar.
Citera
2026-03-13, 17:41
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Intressant att City spelar efteråt kl 9, och om vi vinner är man 10 poäng före, dock med två fler spelade matcher. Kommer bli en stor press för City att vinna mot West Ham borta isåfall. Det lär bli en väldigt tuff match, WH har haft en mycket bättre form den senaste tiden och kämpar hårt för att hålla sig kvar.

Alltid så mycket skönare att spela före City. Hatar f.ö. haltande tabeller..

Senast WH tog poäng mot City var 2022... 😢

Edit: btw, kan inte minnas att jag någonsin sett två 18.30-matcher en lördag?! Eller minns jag fel. Fan vad FA låter tv-kanalerna styra schemat för mycket.
Citera
2026-03-13, 18:29
Medlem
Vatos.Locoss avatar
För några säsonger sedan när det pratades om Foden och Saka som trodde jag inte de skulle se ut så här när de är 24 samt 25 år.
Citera
2026-03-13, 19:46
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Åh fan

Du är inte lite sen med din tips?
Well, hur många andra användare är det egentligen som har tippat AFC som vinnare av EPL såväl som Europacupen?

Trevlig helg
Citera
2026-03-13, 21:15
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
För några säsonger sedan när det pratades om Foden och Saka som trodde jag inte de skulle se ut så här när de är 24 samt 25 år.
Behöver inte vara så enkelt, och det gäller väl Saka mer än Foden, men man går lätt direkt till mycket speltid i ung ålder och hur det påverkar I långa loppet. Kan dock vända och de spelar på hög nivå i minst 10 år till.
Citera
2026-03-13, 21:51
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Båda pratades om som framtida Ballon d'or spelare och nu känns det som båda stagnerat rejält. Saka pga övermatchande och skador, Foden vet jag inte riktigt? Känns som en spelare som KDB fick Foden att prestera på en högre nivå men nu känns han lite lost i laget.

Även intressant hur England's nr10 position kändes väldigt överbefolkad med talang för några år sedan och nu har nästan alla spelarna tappat 2-3 nivåer av olika anledningar. Foden har inte levererat hög nivå på länge, Palmer har haft skador till och från och kommer inte upp i nivån han hade tidigare (över en längre period), Maddison alltid skadad, även Bellingham har ju dippat sen den där kanonsäsongen när han gick till Real Madrid. Eze har inte nått upp i jämn nivå sen han gick till Arsenal heller. Mount som tidigare var en kandidat har fått karriären helt förstörd av skador.
Senast redigerad av zantera 2026-03-13 kl. 22:23.
Citera
2026-03-13, 22:26
Medlem
Beaver14s avatar
Tudor ryktas få sparken när Tottenham förlorar mot Liverpool.

Det kommer fan bli Dyche ändå till slut. Det är väl han om nån som kan rädda det sjunkande skeppet. Eller vad gör Harry Redknapp nu för tiden, lever han?
Citera
2026-03-13, 22:40
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Tudor ryktas få sparken när Tottenham förlorar mot Liverpool.

Det kommer fan bli Dyche ändå till slut. Det är väl han om nån som kan rädda det sjunkande skeppet. Eller vad gör Harry Redknapp nu för tiden, lever han?

Dyche hype!

Citat:
Redknapp announced his retirement from football management in 2017
från wiki
Citera
2026-03-13, 22:42
Medlem
jontepsgs avatar
Varför anställde inte Spurs Sean Dyche som manager för resten av säsongen? Han hade grindat dom till att vara kvar i PL. Varför anställa en snubbe som inte har koll på engelsk fotboll och inte har lyckats någonstans utanför Kroatien?
Citera
2026-03-13, 23:11
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Båda pratades om som framtida Ballon d'or spelare och nu känns det som båda stagnerat rejält. Saka pga övermatchande och skador, Foden vet jag inte riktigt? Känns som en spelare som KDB fick Foden att prestera på en högre nivå men nu känns han lite lost i laget.

Även intressant hur England's nr10 position kändes väldigt överbefolkad med talang för några år sedan och nu har nästan alla spelarna tappat 2-3 nivåer av olika anledningar. Foden har inte levererat hög nivå på länge, Palmer har haft skador till och från och kommer inte upp i nivån han hade tidigare (över en längre period), Maddison alltid skadad, även Bellingham har ju dippat sen den där kanonsäsongen när han gick till Real Madrid. Eze har inte nått upp i jämn nivå sen han gick till Arsenal heller. Mount som tidigare var en kandidat har fått karriären helt förstörd av skador.

Jag tror Foden är mätt på fotboll. Vunnit allt som går att vinna vid 24års ålder. Han får alltid spela olika positioner och Pep tjatar säkert hål i huvudet på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in