Citat:
Ursprungligen postat av
PeterPelikan66
Vad tror ni om det han beskyller mamman för? Det är väldigt luddigt, han kanske försöker bädda för en mildare dom pga psykisk ohälsa?
Jag tror inte på det, av flera anledningar, en av dom är att hon är läkare, skolläkare dessutom? Jag tror att han tvistar, att han vänder på saker? Han är missbrukare, då är mamma det och han är besviken arg och ledsen för det? Är det inte mer troligt att mamma föreslår behandling/terapi för att stötta honom ur missbruket?
Han har skrivit i trådar att han insett att hans partner har borderline, är det inte mer troligt att han har det?
..självmordsförsök, själskadebeteende, droger, försvinner iväg utan ett ord, minns jag tänkte att mycket kändes så dramatiskt och barnsligt, tex när han skickat henne något när hon var i Indien, och i en artikel idag hade frun sagt att han varit otrogen mot henne innan de gifte sig, jag får alla fall känslan att han tvistar om och vänder på mycket? Han har dessutom vänt sina vänner och sin fru emot sin mamma, han fick alla att hata henne och sen försöker han skylla det på att frun hatade hans mamma? Jag menar inte att hon måste vara oskyldig men jag tror att han styrde henne, ålderskillnaden är väl ganska stor i den åldern dessutom? Jag tror man måste vända på mycket han säger för att förstå hur galet det är, men säger inte att jag har rätt för det kan jag inte veta, bara min känsla jag får?
Obs bara spekulation och ska inte tas som sanning det jag skrivit ovan!