Citat:
Ursprungligen postat av
Ioniq6
Inte vet jag? Just du kanske är avundsjuk på att Hanna Theorin tjänar mer pengar på att lägga upp bilder och videoklipp på Instagram än vad du får i socialbidrag? Jag är inte telepatisk och kan därför inte veta vem du är och jag kan inte heller läsa dina tankar och veta vad du är avundsjuk på
Personligen är jag inte avundsjuk på någon annan och att jag skulle hata andra människor av den anledningen är därför otänkbart. Jag ogillar många på många olika sätt men kan aldrig sluta förvånas av att människor PÅ RIKTIGT har en hangup på någon som Hanna Theorin? Det är bara så konstigt och främmande beteende att hata andra främmande människor när enda förklaringen till hatet är avundsjuka
Skadar Hanna Theorin er personligen på något sätt av att hon "viker ut" sitt privatliv på Instagram? Eller vad rör det er? Och VARFÖR berör det er till den grad att ni tvångsmässigt sitter här och skvallrar om henne? Ni klagar på Hanna men vägrar se elefanten i rummet att det är erat egna beteende som är så otroligt sjukt och patetiskt
Ni tycker illa om Hanna men vägrar inse hur illa och sjukt ni själva beter er, såna som er är 100 ggr värre än såna som Hanna. Det är såna som er som det är normalt att tycka illa om
Så vad är det Hanna gör nu då som är så fruktansvärt hemskt? Verkar som att ingen kan berätta det för mig, borde vara enkelt att bara harkla ur er några stycken konkreta exempel
Det är kul att skvallra om henne för att
- Hon har väldigt dålig kvalité på sitt jobb
- Det är spännande att se vad hon fyller sina dagar med, samt hur hon beskriver sina dagar
- Det är kul att se när hon gång på gång är exakt så förutsägbar som förutspås här
- Hon ljuger ofta och dåligt