2026-03-12, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
I en riktig walk in closet brukar man väl inte ha något framför garderoberna!
Nä och än mindre skynken.
Citera
2026-03-12, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
Din hangup på att jag råkade nämna moderater är visserligen fantastiskt rolig och komisk men tyvärr ganska Off-Topic, har du någon TL;DR om Hanna och förklaring till fenomenet att så många hatar henne här? Jag har sökt lite nu om henne och det enda jag hittar är hennes Instagram där hon berättar lite om sitt eget liv och egna hem - är det verkligen allt som krävs för såna som ni ska sitta dagar in och dagar ut och skriva om henne här?

PS. Om ni inte har något av det jag efterfrågar att komma med, så bemöda er inte med att besvara mitt inlägg. Lycka till med det!

Räknar ned nu.

Ha så skoj
Citera
2026-03-12, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Men hon har ju bara lagt ut det någon enstaka gång
Ja hon har ju inte använt löpbandet mer än nån enstaka gång
Citera
2026-03-12, 12:25
Medlem
Citat:
Inte vet jag? Just du kanske är avundsjuk på att Hanna Theorin tjänar mer pengar på att lägga upp bilder och videoklipp på Instagram än vad du får i socialbidrag? Jag är inte telepatisk och kan därför inte veta vem du är och jag kan inte heller läsa dina tankar och veta vad du är avundsjuk på

Personligen är jag inte avundsjuk på någon annan och att jag skulle hata andra människor av den anledningen är därför otänkbart. Jag ogillar många på många olika sätt men kan aldrig sluta förvånas av att människor PÅ RIKTIGT har en hangup på någon som Hanna Theorin? Det är bara så konstigt och främmande beteende att hata andra främmande människor när enda förklaringen till hatet är avundsjuka

Skadar Hanna Theorin er personligen på något sätt av att hon "viker ut" sitt privatliv på Instagram? Eller vad rör det er? Och VARFÖR berör det er till den grad att ni tvångsmässigt sitter här och skvallrar om henne? Ni klagar på Hanna men vägrar se elefanten i rummet att det är erat egna beteende som är så otroligt sjukt och patetiskt

Ni tycker illa om Hanna men vägrar inse hur illa och sjukt ni själva beter er, såna som er är 100 ggr värre än såna som Hanna. Det är såna som er som det är normalt att tycka illa om

Så vad är det Hanna gör nu då som är så fruktansvärt hemskt? Verkar som att ingen kan berätta det för mig, borde vara enkelt att bara harkla ur er några stycken konkreta exempel

Lite då och då dyker det upp en mupp i denna tråd som anklagar oss som diskuterar för att vara avundsjuka. Avundsjuka på vad? Att bo i Smålandsstenar i ett sketet radhus med fruktansvärd inredning? Att inte ha ett jobb, kollegor eller hobbies? Att sitta inne dag ut och dag in och ruttna? Att ha social fobi och sakna vänner? Att ha som största livsmål att shoppa nyheter på Dållarstår? Att se ut som HT? Att ta dåligt hand om sitt barn?

Tror ingen i denna tråd hade bytt till Hs liv för 1 miljon om året (som var Hs lön men nu verkar sjunka iom bristande samarbeten).
Citera
2026-03-12, 12:35
Medlem
Citat:
Inte vet jag? Just du kanske är avundsjuk på att Hanna Theorin tjänar mer pengar på att lägga upp bilder och videoklipp på Instagram än vad du får i socialbidrag? Jag är inte telepatisk och kan därför inte veta vem du är och jag kan inte heller läsa dina tankar och veta vad du är avundsjuk på

Personligen är jag inte avundsjuk på någon annan och att jag skulle hata andra människor av den anledningen är därför otänkbart. Jag ogillar många på många olika sätt men kan aldrig sluta förvånas av att människor PÅ RIKTIGT har en hangup på någon som Hanna Theorin? Det är bara så konstigt och främmande beteende att hata andra främmande människor när enda förklaringen till hatet är avundsjuka

Skadar Hanna Theorin er personligen på något sätt av att hon "viker ut" sitt privatliv på Instagram? Eller vad rör det er? Och VARFÖR berör det er till den grad att ni tvångsmässigt sitter här och skvallrar om henne? Ni klagar på Hanna men vägrar se elefanten i rummet att det är erat egna beteende som är så otroligt sjukt och patetiskt

Ni tycker illa om Hanna men vägrar inse hur illa och sjukt ni själva beter er, såna som er är 100 ggr värre än såna som Hanna. Det är såna som er som det är normalt att tycka illa om

Så vad är det Hanna gör nu då som är så fruktansvärt hemskt? Verkar som att ingen kan berätta det för mig, borde vara enkelt att bara harkla ur er några stycken konkreta exempel

Det är kul att skvallra om henne för att
- Hon har väldigt dålig kvalité på sitt jobb
- Det är spännande att se vad hon fyller sina dagar med, samt hur hon beskriver sina dagar
- Det är kul att se när hon gång på gång är exakt så förutsägbar som förutspås här
- Hon ljuger ofta och dåligt
Citera
2026-03-12, 12:40
Medlem
Hanna verkar alltså ha skjutit upp två inbokade tider där hon skulle få spiralen insatt. Första pga mens (som är en fördel att ha vid isättning), och andra gången pga… att kroppen ska ”hitta tillbaka”.

Hur kan hon inte skämmas över att vräka ur sig det ena och det andra om hur jobbigt hon har det och att hon inte klarar en sekund till, för att sen vända 180 grader och helt plötsligt är allt lugnt? Det var ingen panik alls?
Citera
2026-03-12, 12:57
Medlem
Citat:
Okej? Osäker på om du är ärlig nu eller bara skriver strunt - omöjligt att veta på detta forum

Ja men faktiskt, det skulle jag kunna tänka mig att det finns psyksjuka människor som du som tycker att skvaller är ett nöje, alltså som blir glada och finner personlig inre lycka i att skvallra och håna andra främmande människor, och i så fall om några här är såna psykfall så skulle det ju kanske vara så att det inte bara är ren avundsjuka som ligger bakom allt hat här

Så okej, jag går med på att revidera min teori något: Det är alltså i huvudsak antingen avundsjuka eller ren psyksjukdom som ligger bakom att man tvångsmässigt drar sig till flashback varje dag för att skriva om Hanna Theorin som viker ut sitt privatliv på Instagram

Och tack för TL;DR om Hanna om att erat "problem" med henne inte enbart är att hon viker ut sig på Instagram och tjänar stålar på det, utan dessutom är det dålig kvalitét på hennes utvikningar, hon är förutsägbar (anar jag hobby-proffs-psykologer här i faggorna?) och hon ljuger ofta och dåligt

Då skulle jag vilja inflika med att jag eventuellt skulle kunna ogilla en person baserat på att denne ljuger ofta men det beror helt på vad lögnerna handlar om och vilka som drabbas negativt av lögnerna

Du verkar haka upp dig på din egen teori att folk i tråden hatar eller starkt ogillar Hanna. Det är ingen här som tar åt sig personligt av hennes innehåll, vilket du verkar tro. Ta det lugnt, det är lite kul att skvallra bara, inget nytt fenomen
Citera
2026-03-12, 13:01
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ja men det är ju det jag efterfrågar, jag säger ju rakt ut att MIN TEORI är att ni är avundsjuka och sedan låter jag er bemöta det genom att förklara varför ni hatar Hanna Theorin? Än så länge har INGEN AV ER gett någon förklaring till ert egna beteende

Förklara för mig vad det är med Hanna Theorin och att hon viker ut sig på Instagram som gör att ni stör er så otroligt på henne? Ordet är fritt! Om ni inte har en förklaring så sluta besvara mina inlägg, kanske är en god idé eller vad säger ni?

PS. Ni bemöter mig inte genom att förklara att vi är faktiskt inte avundsjuka alls!!, det är inget bemötande eller förklaring, om det är det enda ni har att komma med så har ni inget att komma med förstår du väl?
H blev känd genom sin ivf-resa och börjar man följa en person skapar man sig ett intresse och engagemang, precis som du grottat ner dig i Anjo och allt rörande hans liv och sitter och diskuterar på flashback. För mig helt ointressant person. Men det är inte så konstigt då vi tycker olika vilket du inte verkar förstå. Sen handlar knappast allt om att störa sig på henne. Även om det är din uppfattning.
Senast redigerad av Knappast....... 2026-03-12 kl. 13:30.
Citera
2026-03-12, 13:04
Medlem
Citat:
Lever Hanna Theorin på sin Instragram, eller hur försörjer hon sig?
Är lite konfunderad över hur någon jag aldrig hört talas om kan ha en tråd om sig på flera tusen sidor på flashback, är hon känd på något sätt eller udda och kontroversiell eller vad är grejen?

Eller är det bara den klassiska svenska vänsterextremist-avundsjukan som är i farten nu igen, att man bara "måste" snacka skit om alla som är lyckligt lottade genom att de tjänar pengar och har det bra utan att behöva slita som en lågavlönad fabriksarbetare?

Vore bra om alla kunde anmäla den här muppen och inte svara på hans inlägg😀😀 tror i grund och botten att det är han som är avundsjuk och har ett misslyckat liv.
Citera
2026-03-12, 13:38
Medlem
Citat:

Jag måste säga att det också känns rätt udda att, trots avsaknad/intresse eller ”hang up” för trådens huvudperson Hanna, ÄNDÅ gå in och låta vad vi andra lägger vår tid på ta så mycket av din energi. Dina inlägg tyder på att du verkar bry dig rätt rejält?
Citera
2026-03-12, 14:29
Medlem
Naaw, fick inte tag i nån rabattkod på PoP men köpte ändå.. livet är tufft ibland.. behöva bränna pengar så..

Bra content-dag!
Citera
2026-03-12, 14:31
Medlem
Citat:
Vet inte vad du menar men att jag hånar motbjudande och äckliga människor som sitter i såna här trådar hela dagarna är bara vad alla andra tycker och tänker om slöddret som hänger här men skillnaden är att alla andra, eller de flesta iallafall, inte orkar regga ett flashback-konto för att håna alla samhällsavskräp som hänger här och hatar för att de är avundsjuka på Hanna Theorin

Men säg mig, vad tror du att de flesta här har för motiv till att sitta och skvallra om Hanna Theorin, om det inte är att deras egna liv är totalt misslyckade och så är de avundsjuka på Hannas? Berätta gärna, är intresserad av att höra en teori som utmanar min egen

Det som stör mig är att hon får samarbeten trots att hon är så fruktansvärt dålig ”influencer” och att hon är så wierd. Är inte avundsjuk då jag är väldigt nöjd med mitt arbete!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in