2026-03-11, 08:47
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Hade hon inte sagt något om Israel, så hade hon fått alla Palestinier emot sig. Nu blir det tvärtom om. Nä, hade hon varit smart hade hon bara hållt tyst.
Citera
2026-03-11, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Jag bryr mig inte om diskussionen i stort, men av att bara ha läst Expressens och sett bilden så undrar jag om masken är till för att maskera ett dåligt näsjobb i Turkiet typ?

Den ser värre ut än Ginna palestinskan som ledde showen och även opererat sin näsa.
Det verkar göra att den faller ihop inåt och alla får samma fula näsa som gör att tjejer med vanliga fula näsor är snyggare om de behåller den, än till samma generiska "plast näsa" som skriker "Jag var i Turkiet och opererade mig och nu ser jag ut som Michael Jackson innan han gjorde även tio extra tills den föll av"

Ginna före nosjobbet
https://www.youtube.com/watch?v=A94vii4ZDpo

ja, Felicias näsa ser jättemärklig ut, som ett mycket dåligt plastikjobb som gått fel.
Citera
2026-03-11, 14:08
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
ja, Felicias näsa ser jättemärklig ut, som ett mycket dåligt plastikjobb som gått fel.

Håller med! Påminner väldigt mycket om utseendet på de näsoperationer som görs i Mellanöstern där man ofta öppnar upp hela näsan för att ta bort brosk och forma om alltihop inifrån och ut. Näsorna brukar bli väldigt smala och även näsborrarna blir smala och trånga. Näsan ser inte ut att vara det enda som är fixat heller...
Citera
2026-03-11, 14:09
Medlem
Nattsmygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Hade hon inte sagt något om Israel, så hade hon fått alla Palestinier emot sig. Nu blir det tvärtom om. Nä, hade hon varit smart hade hon bara hållt tyst.
Precis alternativt uttalat sig efter ESC!

Citat:
Jag tycker inte att det är bra att Israel får delta. Tankarna har funnits på hur jag ska göra och om jag ska åka överhuvudtaget, men jag har landat i mitt beslut. Jag åker och sedan får jag väl se till att de inte vinner, konstaterade hon till TT.
Så Felicia vann men tankarna har funnits på att inte åka till ESC?!?
Detta borde Felicia gått ut med innan finalen.
Citera
2026-03-11, 16:02
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattsmyg
Precis alternativt uttalat sig efter ESC!

Så Felicia vann men tankarna har funnits på att inte åka till ESC?!?
Detta borde Felicia gått ut med innan finalen.

Flickan är 24 år. Förväntar ni er att hon ska agera som en erfaren individ?
Citera
2026-03-11, 16:20
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Flickan är 24 år. Förväntar ni er att hon ska agera som en erfaren individ?
"Flickan"
Aja, då i den åldern var min dåvarande fru gift med mig i 4 år och vi hade en treårig son.
Ni fattar inte att det är en bransch-grej att tycka, tänka, efter ett mönster där det är viktigt att passa in och bli omtyckt av de som ger dem jobben. (Christer Björkman, managers, skivbolag, producenter m.m).

Det vimlar av bögar, blattar, fake pk-folk där hata israel är det enda rätta. Ungefär som att alla stå upp komiker inleder med att hata SD -rasister, bara för att annars så svartlistas de av Schyffert. (deras Christer Björkman).
Citera
2026-03-11, 16:35
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
"Flickan"
Aja, då i den åldern var min dåvarande fru gift med mig i 4 år och vi hade en treårig son.
Ni fattar inte att det är en bransch-grej att tycka, tänka, efter ett mönster där det är viktigt att passa in och bli omtyckt av de som ger dem jobben. (Christer Björkman, managers, skivbolag, producenter m.m).

Det vimlar av bögar, blattar, fake pk-folk där hata israel är det enda rätta. Ungefär som att alla stå upp komiker inleder med att hata SD -rasister, bara för att annars så svartlistas de av Schyffert. (deras Christer Björkman).

När jag var 24 hade jag just börjat läsa tidningen. Mina åsikter var liknande en trädkramares.

Tror inte man behöver gå i taket över åsikter hos en så ung individ.

Som du säger kan det finnas ett grupptryck inom branschen.

Det viktigaste är nog att hon lär sig att spela smart, och inte visa starka politiska åsikter.

När karriären börjar dala närmare 60 kan man börja veva som en Mark Ruffalo,
Citera
2026-03-11, 16:39
Medlem
Nattsmygs avatar
Citat:
"Flickan"
Precis.
Är man 24 år borde man veta när man skall hålla munnen stängd (med eller utan munskydd).
Jag gillar kanske varken Israel eller Hamas men nu är ESC som det är, på gott och ont.
Citera
2026-03-11, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Bilder på henne utan mask finnes redan, inget som någon betalar för…
Jag har sett max 1-2 st så det kryllar knappast av dom. Har du fler så langa in dom är du snäll.
Citera
2026-03-11, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Kultur och politik har alltid haft ett samspelat även här. Attacken den 7:e oktover vara hänsynslöst och vidrig. Den utfördes av terrororganisationen Hamas och inriktade sig mot helt oskyldia israeliska medborgare.

Men det legitimierar inte den israeliska statens mångåriga förtryck av palestiner, och den olagliga anekteringen av palestinsk mark, samt det påbörjade folkmord som de bedrivit på Gaza.

Felicia är just nu en av Sveriges få internationella röster då samtliga politiker i regeringen samt Sveriges riksdag har valt att stoppa huvudet i sanden.
Vad är viktigast. Att stå för sin åsikt eller att få poäng i ett jäkla Kalle Anka jippo?

Jag säger som en känd svensk artist - " man ska inte tävla i musik" och det har han rätt i. Det blir bara fel. Absolut som en familjeunderhållning, då många unga uppskattar det.
Citera
2026-03-11, 23:28
Medlem
Heja Israelerna!!!!!

Felicia representerar varken mig eller Sverige.

Je suis Charlie
Citera
Igår, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Kultur och politik har alltid haft ett samspelat även här. Attacken den 7:e oktover vara hänsynslöst och vidrig. Den utfördes av terrororganisationen Hamas och inriktade sig mot helt oskyldia israeliska medborgare.

Men det legitimierar inte den israeliska statens mångåriga förtryck av palestiner, och den olagliga anekteringen av palestinsk mark, samt det påbörjade folkmord som de bedrivit på Gaza.

Felicia är just nu en av Sveriges få internationella röster då samtliga politiker i regeringen samt Sveriges riksdag har valt att stoppa huvudet i sanden.
Israel försvarade sej
Det har de rätt till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in