2026-03-10, 17:15
Avstängd
Tack
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Vad jag kan se hr din rp kommit in och finns en för dagen pågående diskussion om flytt.
Citera
2026-03-10, 23:12
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Vad jag kan se hr din rp kommit in och finns en för dagen pågående diskussion om flytt.

Det kommer inte upp att inlägg rapporterats, vid frågor kan du alltid skicka pm till valfri moderator i det aktuella forumet.

Det kunde man ju förut? Har det tagits bort?
Citera
2026-03-11, 07:31
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Det kommer inte upp att inlägg rapporterats, vid frågor kan du alltid skicka pm till valfri moderator i det aktuella forumet.

Man kan alltså inte ens se egna RP längre?

Är det inte då en risk att användare RP:ar samma inlägg många gånger (det går ju inte att komma ihåg allt man RP:at) och moderatorer får betydligt mer att hantera?
Citera
2026-03-11, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Man kan alltså inte ens se egna RP längre?

Är det inte då en risk att användare RP:ar samma inlägg många gånger (det går ju inte att komma ihåg allt man RP:at) och moderatorer får betydligt mer att hantera?

Du kan se din eget men inte längre se om inlägget redan har rapporterarats av annan medlem.
Citera
2026-03-11, 12:59
Medlem
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaktarmick
Samma här. Med Edge får jag inte upp någon inloggningsruta; 4 dagar nu. Skriver detta med Firefox.
Fungerar det för dig nu? Här går det fint med Firefox och Google Chrome men fortfarande inte med Edge, men huvudsaken är ju i alla fall att man kommer in på något vis.

Edit: verkar som att redigering av inlägg går bra också nu. (Provat två gånger med gott resultat.)
Senast redigerad av Jultrollet 2026-03-11 kl. 13:16.
Citera
2026-03-11, 14:28
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Du kan se din eget men inte längre se om inlägget redan har rapporterarats av annan medlem.

Så har det varit länge, ja, det är jag självklart medveten om men nu var frågan varför inte ens de egna syns.
Citera
2026-03-11, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Så har det varit länge, ja, det är jag självklart medveten om men nu var frågan varför inte ens de egna syns.

Eget syns när jag kollade inför inlägget du besvarar.
Citera
2026-03-11, 15:58
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Eget syns när jag kollade inför inlägget du besvarar.

Jag har inte sett egna RP typ senaste veckan. Idag har jag dock sett ett som jag kontrollerat.
Citera
2026-03-11, 16:25
Medlem
Bra att det inte längre syns om ett inlägg är rp,at. Vet inte hur många gånger jag sett folk i trådar anklaga varandra för att ha rp,at och starta munhuggning om det. "Mitt inlägg blev just RP,at, fyfan jag vet att det är DU" och så startar trams och bråk.
Citera
2026-03-14, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jultrollet
Fungerar det för dig nu? Här går det fint med Firefox och Google Chrome men fortfarande inte med Edge, men huvudsaken är ju i alla fall att man kommer in på något vis.

Edit: verkar som att redigering av inlägg går bra också nu. (Provat två gånger med gott resultat.)

Nej, jag kommer fortfarande efter 10 dagar inte åt inloggningen med Microsoft edge. Att tvingas gå via Firefox uppfattar jag som bökigt och irriterande...
Citera
2026-03-16, 01:06
Medlem
wwrs avatar
Svårt att nå Flashback periodvis fortfarande. Om det skall gå måste man använda VPN från Sverige. (Jag befinner mig utanför Sverige just nu.) Så många som vill läsa ett svenskt forum från utlandet kan tro att Flashback ligger nere.
Citera
2026-03-17, 16:04
Avslutad
Citat:
Du är inte inloggad eller också har du inte behörighet att se den här sidan. Det kan bero på en av flera orsaker:

Du är inte inloggad. Fyll i formuläret längst ner på sidan och försök igen.
Du har inte rätt behörighet för att se den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt admininstrativa funktioner eller något annat skyddat system?
Om du försöker att posta, kan det vara så att administratören har stängt av ditt konto, eller så väntar det på aktivering...

Varenda tråd jag trycker på, oavsett om jag ska svara eller inte måste jag logga in och i bästa fall efter 7 försök eller flera kommer man in, likaså om man ska redigera, ändra något i ett inlägg, trycker på avdelningar, aktuella ämnen, populära ämnen, nya ämnen, nya inlägg m.m. måste man kämpa med att logga in på nytt fast man är inloggad, i ett nötskal totalkaos.

Vad beror detta på, inkognitosurf? webbläsare? Operativsystem? Är genuint nyfiken för börjar helt ärligt tröttna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in