2026-03-09, 23:21
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Ja det var sjukt. Citys kommande 7 matcher:
Madrid - borta, CL.
West Ham - hemma, PL
Madrid - hemma, CL
Arsenal - cupfinal på Wembley
Liverpool - hemma, fa-cup
Chelsea - borta, PL
Arsenal - hemma, PL

Skulle dom slå ut Madrid sån väntar Bayern/Atalanta före och efter Chelsea-matchen.

Det läskiga med City är att om dom träffar formen så skulle dom kunna vinna alla matcher utan att se trötta ut. 🥲
Citera
2026-03-10, 05:54
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koladags99
Får hålla med här.

Sitter i min Arsenaltröja här och myser.
Exakt. Det är bara så otroligt skönt att se hur sanslöst avis typ 7 av 10 användare härinne är på The Gunners

Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Finns denna avundsjuka i rummet bland oss? ''Enorma'' ''avundsjukan''. Jisses vilken hybris.
Ja, det finns det verkligen. Och nej, det är inte hypris att poängtera fakta.

Citera
2026-03-10, 07:23
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Exakt. Det är bara så otroligt skönt att se hur sanslöst avis typ 7 av 10 användare härinne är på The Gunners

Ja, det finns det verkligen. Och nej, det är inte hypris att poängtera fakta.

Vad är vi andra avundsjuka på exakt? Och vilken fakta?
Citera
2026-03-10, 09:35
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citys nästa sju matcher är fan inte kul. Real Madrid, West Ham, Real Madrid, Arsenal, Liverpool, Chelsea, Arsenal.
Citera
2026-03-10, 13:33
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Ja det var sjukt. Citys kommande 7 matcher:
Madrid - borta, CL.
West Ham - hemma, PL
Madrid - hemma, CL
Arsenal - cupfinal på Wembley
Liverpool - hemma, fa-cup
Chelsea - borta, PL
Arsenal - hemma, PL

Vansinnigt schema! Kommer den uppskjutna matchen mot Crystal Palace ligga där emellan nånstans också eller?
Citera
2026-03-10, 13:54
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Vansinnigt schema! Kommer den uppskjutna matchen mot Crystal Palace ligga där emellan nånstans också eller?

Hoppas dom lägger den matchen efter Arsenal eller Liverpool. 8 dagar i mellan matcherna annars, sen tillbaka till att det är match var femte dag typ.
Citera
2026-03-10, 14:04
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Hoppas dom lägger den matchen efter Arsenal eller Liverpool. 8 dagar i mellan matcherna annars, sen tillbaka till att det är match var femte dag typ.

Sista fem i ligan efter Arsenal (H) för City är svåra också, tre är på bortaplan medans Arsenals har två borta.

Både City och Arsenal slåss fortfarande om alla titlar, kan bli en väldigt spännande avslutning på säsongen det här.
Citera
2026-03-10, 14:16
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Sista fem i ligan efter Arsenal (H) för City är svåra också, tre är på bortaplan medans Arsenals har två borta.

Både City och Arsenal slåss fortfarande om alla titlar, kan bli en väldigt spännande avslutning på säsongen det här.

Spännande både i toppen och botten.
Citera
2026-03-10, 14:26
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Spännande både i toppen och botten.

Ja, äntligen en intressant nedflyttningsstrid för en gångs skull
Citera
2026-03-10, 14:42
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ja, äntligen en intressant nedflyttningsstrid för en gångs skull

Synd att man måste ''heja'' på West Ham om man vill se Tottenham försvinna. Vill att hammers ska åka ut. Wolves vill jag ha kvar men det är väl en omöjlighet.
Citera
2026-03-10, 20:09
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Synd att man måste ''heja'' på West Ham om man vill se Tottenham försvinna. Vill att hammers ska åka ut. Wolves vill jag ha kvar men det är väl en omöjlighet.

Varför vill du att Wolves stannar kvar? West Ham tycker jag gott kan ryka också, men vet inte ens om jag egentligen vill att Spurs ska åka ur. Hade varit komiskt, speciellt om vi hade vunnit PL samtidigt, men man hade saknat 3 point Lane också
Citera
2026-03-10, 20:22
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Varför vill du att Wolves stannar kvar? West Ham tycker jag gott kan ryka också, men vet inte ens om jag egentligen vill att Spurs ska åka ur. Hade varit komiskt, speciellt om vi hade vunnit PL samtidigt, men man hade saknat 3 point Lane också

Ingen aning, förknippar Wolves och Notthingham till fotboll från tidig ålder, på tiden jag var för ung för att vara sport intresserad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in