Citat:
Ursprungligen postat av
jontepsg
Ja, vafan finns det att vara avundsjuk på liksom?! Uppenbarligen inte delar av våran fanbase iaf...
Men nog finns det iaf minst ett Liverpool City FC-fan härinne som framstår som rätt bitter..🫣
Tyvärr visar folk sina sämsta sidor både när det går bra och dåligt och det är tråkigt när folk som tidigare framstått som vettiga har börjat elda på debatten mot andra som man vet kommer ur balans ganska enkelt från pikar och liknande.
Tycker det var lika löjligt tidigare när det pratades om att Liverpool skulle vinna 3-4 titlar som det är om Arsenal nu, vi har ändå 2 månader kvar och det kan svänga snabbt. Men ni har ju satt er i en bra situation att vinna något iaf! Ligan är ju guldläge, konkurrensen är inte stark i år och City hade det i egna händer men lämnade över stafettpinnen igen med tappet mot Nottingham från ingenstans. Vad gäller CL tycker jag ändå vi har sett att rutin/historik av att göra det bra i CL tidigare väger tyngre än laget på pappret så där tror jag något annat lag tar det, vad gäller FA-cupen och ligacupen är det ju helt öppet. Tror ni tar minst 1 men kanske 2 titlar om jag får gå på magkänsla.