Citat:
Ursprungligen postat av
zebra121
Men kom med något bättre. Att hora ut sig är inte aktuellt.
Citat:
Ursprungligen postat av
zebra121
Fine. Berätta då för mig exakt hur och vad jag ska göra istället.
Jag har inga tips om hur du ska lyckas inom nätdejting då det är uppgjort för att du inte ska lyckas. Att byta app kommer inte hjälpa. Alla appar har ungefär lika dåliga betyg och folks upplevelser av de är likvärdiga. De absolut flesta och största ägs alla av Match, 90%+ av användarna är dessutom män.
Så dels har du en övervägande andel män, och sedan det faktum att apparna inte har som intresse at du ska hitta någon.
Mitt genuina och ärliga tips är att du och andra som sitter där och häckar avslutar era abonnemang. Oavsett om ni söker ett tillfälligt ligg eller en livspartner
Jag ser inte riktigt hur det skulle vara bättre att knulla via Tinder än via en tysk bordell.
Kan du själv förklara hur det är bättre??
Brudarna på Tinder som ligger runt som lösa horor och har inget värde, och de får kuk i sig varje helg av nya killar. Vad skiljer de mot valfri eskort egentligen? Tror du knullapan Sandra 31 år på Tinder är bättre???
Notera att jag skriver som jag gör för att du söker sex.
En hora i Tyskland kostar ungefär 50-150 Euro för ett ligg på ca 30 minuter. Då slipper du att lägga ner all form av känslomässigt engagemang, svajpande, chattande, dejtande och letande.
Jag förstår inte hur man i din situation och med dina önskemål kan sitta på de här dejtingapparna och slösa bort sitt liv???
Om du sedan söker ett förhållande så är även apparna där helt meningslösa. Du kommer varken få knulla eller få ett förhållande där. Inse det. Du har noll chans där, precis som de allra flesta andra. Du är bara en av miljontals män världen över som lurats på de här apparna.