2026-03-09, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
`Du låter som en PAPEGOJA. VI TAR DET IGEN Finns inget som heter islamofob. Man kn inte vara rasist mot em samling ideer som en pervers pedofil hittat på. Jag kan inte vara rasist efter som jag är en minoritet. Det har du ju själv hävdar. Hur ska du ha det? Hur är det med din tankeförmåga det endas du klarar är att upprepa ord som en PAPEGOJA.
VI SKA INTE HA NÅGON ÄCLEL PEDOFIL RELIGION MED PERVÄRSA MÄNNISKOR ! VI SKA BEÄNNA KORANEN SOM KVÄLSANDAKT. SATANSBOKEN SKA UT UR SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men man är rasist om man generaliserar, diskriminerar och använder negativa stereotyper, precis som du gör. Islam är den näst största religionen i världen och praktiseras av 2 miljarder människor. Du påstår att alla dessa människor är precis likadana och invaderar Sverige.
Du har inte ens minoritetsstatus så du är inte en minoritet.

Kolla det sista du skrev, du kokar ju över av islamofobi och rasism.
Citera
2026-03-09, 11:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Jag använde nazi-tyskland som exempel på generaliseringar

OM du var muslim
och önskar införa ramadan i svensk almanacka

som du framfört,

så blir man inte förvånad om du väcker hat och motstånd.

Givet att ingen vill bli styrd av en pajas som du.

Självklart vill inte heller en muslim bli styrd av en annan muslim som är en idiot.

MEN allt tyder på att du är ett troll,

då du saknar basal kunskap om islam.
Citera
2026-03-09, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Think-If-You-Can
OM du var muslim
och önskar införa ramadan i svensk almanacka

som du framfört,

så blir man inte förvånad om du väcker hat och motstånd.

Givet att ingen vill bli styrd av en pajas som du.

Självklart vill inte heller en muslim bli styrd av en annan muslim som är en idiot.

MEN allt tyder på att du är ett troll,

då du saknar basal kunskap om islam.

Jag vet inte ens vad du gaggar om längre helt ärligt. Du har hoppat runt hela jordklotet för att få fram några islamofobiska kränkningar mot muslimer som grupp.

Du framför inga bra argument emot att ramadan borde vara en helgdag i sverige som ju tråden handlar om. Du börjar gapa skrika islamofobiskt trams som t.ex "islam tar över" och "islam är ett hot, titta på Saudiarabien", "ut med alla muslimer" typ.
Citera
2026-03-09, 12:24
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Men man är rasist om man generaliserar, diskriminerar och använder negativa stereotyper, precis som du gör. Islam är den näst största religionen i världen och praktiseras av 2 miljarder människor. Du påstår att alla dessa människor är precis likadana och invaderar Sverige.
Du har inte ens minoritetsstatus så du är inte en minoritet.

Kolla det sista du skrev, du kokar ju över av islamofobi och rasism.
Det funkar inte att gapa rasist islamofob längre. Det är det enda ni klarar och tar till när ni inte får som ni vill jag är en minoritet. KORANEN OCH ISLAM ÄR FULL AV RASISM!!!!!!!!! LIOLLE GUMMAN DET ÄR DU SOM ÄR RASIST HOMOFOB SVENSKOFOB! NI och eran SATANS PEDIOFIL BOK SKA UT MED SNUSK PEDOFIL PROFEWTEN! UR VÅRT LAND: VI FIRAR INTE PEDDON HÄR. BÄÅNN ÄCKEL BOKEN:
Citera
2026-03-09, 13:20
Avstängd
Citat:
Du har hoppat runt hela jordklotet

”Citaten” du skriver finns inte.

Har aldrig skrivit det,
har aldrig ens tänkt det.

Faktum är att du har hittat på egna ”citat”
genom hela tråden.

Det finns sådana som du som har flera konton och sitter och svettas mot en ”motståndare” som är du själv.

Det är hur som helst solklart att du är ett troll.

Ett troll med flera alias.
Citera
2026-03-09, 14:04
Medlem
Citat:
Det funkar inte att gapa rasist islamofob längre. Det är det enda ni klarar och tar till när ni inte får som ni vill jag är en minoritet. KORANEN OCH ISLAM ÄR FULL AV RASISM!!!!!!!!! LIOLLE GUMMAN DET ÄR DU SOM ÄR RASIST HOMOFOB SVENSKOFOB! NI och eran SATANS PEDIOFIL BOK SKA UT MED SNUSK PEDOFIL PROFEWTEN! UR VÅRT LAND: VI FIRAR INTE PEDDON HÄR. BÄÅNN ÄCKEL BOKEN:

Har du läst Talmuds verser om icke-judar? Förmodligen inte eftersom jag inte hört dig skrika om judar och talmudcitat ännu. Vilket också stärker min tes om att du bara är en simpel rasistisk islamofob. Det märks på hur du skriver också. Helt vild så att du säkert sitter och skriker så saliven flyger rakt ut på skärmen eller folk i din omgivning.
Citera
2026-03-09, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Think-If-You-Can
”Citaten” du skriver finns inte.

Har aldrig skrivit det,
har aldrig ens tänkt det.

Faktum är att du har hittat på egna ”citat”
genom hela tråden.

Det finns sådana som du som har flera konton och sitter och svettas mot en ”motståndare” som är du själv.

Det är hur som helst solklart att du är ett troll.

Ett troll med flera alias.

Du ska få en inbjudan när ramadan är en erkänd högtid i sverige. Så kanske du blir frisk från din islamofobi.
Citera
2026-03-09, 14:27
Avstängd
Citat:
Du ska få en inbjudan

Eller hur.

Ditt alias / du är uppenbart ett troll.

Varför skulle muslimer i Sverige önska att det finns i almanackan.

De utgår från månkalendern, din idiot

så det kan ändå inte läggas in i vår almanacka.

In till sista dagen i år 2026 så valde man dag.

Du är ett troll.

Ingen muslim skulle skriva nazi-Tyskland om Saudiarabien.

Saudiarabien är islams vagga,

och dit varje muslim vill vallfärda minst en gång i livet, till Mecka och Medina.
Citera
2026-03-09, 15:47
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Har du läst Talmuds verser om icke-judar? Förmodligen inte eftersom jag inte hört dig skrika om judar och talmudcitat ännu. Vilket också stärker min tes om att du bara är en simpel rasistisk islamofob. Det märks på hur du skriver också. Helt vild så att du säkert sitter och skriker så saliven flyger rakt ut på skärmen eller folk i din omgivning.
Nu du lille satan pratar vi ISLAM: JAG HAR INGEN FOBI JAG AVSKYR RASIST/TERRORIST SEKTEN ISLAM. SOM VIL DÖDA ALLA SOM INTE ÄR MUSUSLIMER. Ni kan vara i era länder och dyrka er pedofil profet som knullade runt våldtog mördade. Judarna är inget problem trevliga människor, Dom mördar oss inte. Dom dödar terrorister det är bra. Nyss sprängde dom äckel tollan i luften. Då firade vi här hemma! Heja ISRAEL OCH USA!!!!!!!!!!!!!
Citera
2026-03-09, 16:01
Medlem
Citat:
Nu du lille satan pratar vi ISLAM: JAG HAR INGEN FOBI JAG AVSKYR RASIST/TERRORIST SEKTEN ISLAM. SOM VIL DÖDA ALLA SOM INTE ÄR MUSUSLIMER. Ni kan vara i era länder och dyrka er pedofil profet som knullade runt våldtog mördade. Judarna är inget problem trevliga människor, Dom mördar oss inte. Dom dödar terrorister det är bra. Nyss sprängde dom äckel tollan i luften. Då firade vi här hemma! Heja ISRAEL OCH USA!!!!!!!!!!!!!

Nej, majoriteten muslimer har inte dödat någon, nu generaliserar du. Det är rasistiskt och islamofobiskt att generalisera sådär. Dessutom är du också afrofobisk för många muslimer är afro-svenskar.
Det står massor med märkliga verser i de tre heliga böckerna, men eftersom du är rasist och islamofob så går du bara igång och spottar över att samma saker står i koranen som i Talmud och bibeln.
De flesta av de kristna, judar och muslimer praktiserar inte några våldsamheter eller begår brottsliga gärningar. Men rasistiska, afrofobiska människor som är emot mänskliga rättigheter, likt dig själv kan inte begripa det. Det du ägnar dig åt just nu är säkert hets mot folkgrupp.

Du söndrar och förstör samhället och sprider desinformation och hat om islam och muslimer.
Muslimsvenskar, nysvenskar och andra svenskar måste stå upp mot rasism och hat när dess tryne uppenbarar sig.
Citera
2026-03-09, 16:12
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Nej, majoriteten muslimer har inte dödat någon, nu generaliserar du. Det är rasistiskt och islamofobiskt att generalisera sådär. Dessutom är du också afrofobisk för många muslimer är afro-svenskar.
Det står massor med märkliga verser i de tre heliga böckerna, men eftersom du är rasist och islamofob så går du bara igång och spottar över att samma saker står i koranen som i Talmud och bibeln.
De flesta av de kristna, judar och muslimer praktiserar inte några våldsamheter eller begår brottsliga gärningar. Men rasistiska, afrofobiska människor som är emot mänskliga rättigheter, likt dig själv kan inte begripa det. Det du ägnar dig åt just nu är säkert hets mot folkgrupp.

Du söndrar och förstör samhället och sprider desinformation och hat om islam och muslimer.
Muslimsvenskar, nysvenskar och andra svenskar måste stå upp mot rasism och hat när dess tryne uppenbarar sig.
Jag älskar kristna negrer judar de är trevliga människor. Inte pedofildyrkande ISLAM. ISLAM ÄR SATAN PEDOFILEN ÄR HANS SON! Ni kommer aldrig få fira er äckliga högtider i Sverige på lediga dagar. Ni ska tillbaka till öknen. Du är så jävla korkad så du inte för står skillnade4n på fobi och hat. JAG HATAR ISALAM!
Citera
2026-03-09, 16:36
Medlem
Citat:
Jag älskar kristna negrer judar de är trevliga människor. Inte pedofildyrkande ISLAM. ISLAM ÄR SATAN PEDOFILEN ÄR HANS SON! Ni kommer aldrig få fira er äckliga högtider i Sverige på lediga dagar. Ni ska tillbaka till öknen. Du är så jävla korkad så du inte för står skillnade4n på fobi och hat. JAG HATAR ISALAM!

Så säger man inte om man tycker om svarta. Att använda n-ordet är tecken på ett oerhört rasistiskt språkbruk och en nedlåtande syn på afro-svenskar och andra afro-folk.
Vem har lärt dig att hata så mycket? Har du tittat för mycket på Aron flams eller riks? För det är ju helt klart ett betingat beteende.

Jag tycker du ska läsa Talmud och bibeln, för där står det också massa hemskheter. Men till skillnad från dig så förstår jag att inte alla judar och kristna är mordiska monster för det.

Återigen ditt islamofobiska babbel som aldrig upphör. Kristna ägnade sig åt att gifta bort väldigt unga döttrar enligt kanonisk lag historiskt. Vad är din syn om det? Vad är din åsikt om katoliker och unga pojkar i modern tid?
Det är ju inte bara pedofili, utan även homosexualitet. Enligt kristna läror skall ju homosexuella och pedofiler brinna i helvetet, lynchas osv. Samma orsaker som du hatar islam för ägnar sig dina kära kristna vänner åt.
Judar suger ju barnpenis när de omskär sina spädbarn, en ritual som kallas mohel. Vad är din åsikt i den frågan? Varför skriker du inte åt det också?

Här exponeras återigen din islamofobiska, rasistiska idéer och hat emot mänskliga rättigheter och demokratiska värderingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in