Citat:
Ursprungligen postat av
alicia66
Jag älskar kristna negrer judar de är trevliga människor. Inte pedofildyrkande ISLAM. ISLAM ÄR SATAN PEDOFILEN ÄR HANS SON! Ni kommer aldrig få fira er äckliga högtider i Sverige på lediga dagar. Ni ska tillbaka till öknen. Du är så jävla korkad så du inte för står skillnade4n på fobi och hat. JAG HATAR ISALAM!
Så säger man inte om man tycker om svarta. Att använda n-ordet är tecken på ett oerhört rasistiskt språkbruk och en nedlåtande syn på afro-svenskar och andra afro-folk.
Vem har lärt dig att hata så mycket? Har du tittat för mycket på Aron flams eller riks? För det är ju helt klart ett betingat beteende.
Jag tycker du ska läsa Talmud och bibeln, för där står det också massa hemskheter. Men till skillnad från dig så förstår jag att inte alla judar och kristna är mordiska monster för det.
Återigen ditt islamofobiska babbel som aldrig upphör. Kristna ägnade sig åt att gifta bort väldigt unga döttrar enligt kanonisk lag historiskt. Vad är din syn om det? Vad är din åsikt om katoliker och unga pojkar i modern tid?
Det är ju inte bara pedofili, utan även homosexualitet. Enligt kristna läror skall ju homosexuella och pedofiler brinna i helvetet, lynchas osv. Samma orsaker som du hatar islam för ägnar sig dina kära kristna vänner åt.
Judar suger ju barnpenis när de omskär sina spädbarn, en ritual som kallas mohel. Vad är din åsikt i den frågan? Varför skriker du inte åt det också?
Här exponeras återigen din islamofobiska, rasistiska idéer och hat emot mänskliga rättigheter och demokratiska värderingar.