2026-03-08, 11:15
Medlem
Att äta massa fett och socker är ingen mänsklig rättighet. Kan inte förstå hennes gnäll. Hon har valt operation själv.
Citera
2026-03-08, 11:19
Medlem
Jag tycker det är så konstigt att dom väljer att sitta och äta i soffan hela tiden.
Jag tycker det är jättebra och mysigt att sitta tillsammans vid bordet utan tv och telefoner så man verkligen kan prata med varandra under tiden man äter.

Skulle inte förvåna mig att hon börjar dagen med en Alvedon för att säkra upp dagen.. ifall hon får mensvärk, ont i örat, nacken, skoliosen gör sig påmind eller vad det nu kan vara.
Citera
2026-03-08, 11:48
Medlem
Undra om de borstar Lars tänder efter att all välling intagits i sängen. Skulle inte tro det!
Citera
2026-03-08, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Undra om de borstar Lars tänder efter att all välling intagits i sängen. Skulle inte tro det!
Varför skulle de inte göra det?
Citera
2026-03-08, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans

Ja du. De ger barnet risifrutti, sockrad yoghurt, godis, sockrad dryck, kolsyrad dryck osv sedan väldigt låg ålder. HT själv sköter inte sin tandhälsa. Men de har säkert full koll på att man bör borsta tänderna efter välling på kvällen 🙃
Citera
2026-03-08, 16:49
Medlem
Citat:

Tänker eftersom hon verkar dricka det i sängen inför vad jag antar är natten. Men de går kanske upp igen och borstar!
Citera
2026-03-08, 17:04
Medlem
Citat:

Citat:
Tänker eftersom hon verkar dricka det i sängen inför vad jag antar är natten. Men de går kanske upp igen och borstar!

H har ju själv sagt att Kebaben får komma med tandborste, tandkräm och något att spotta i när H är för lat för att lämna sängen så tvivlar på att de har några ordentliga rutiner för Lars.
Citera
2026-03-08, 17:15
Medlem
Citat:
Förhoppningsvis tar de bättre hand om deras barn än sig själva! Annars är det såklart illa
Citera
2026-03-08, 22:19
Medlem
FruKrokodils avatar
Det här fjantiga taggandet många D-influenser håller på med, att tagga massa konton som "inspererar så mycket".
Skulle vara otroligt spännande att se hur motivationen lyder när det gäller Hanna, hur är hon inspirerande för någon?
Det är ju liksom samma klubb av inbördes beundran som inte känner varandra men vill öka sin trafik.

För övrigt, den där bänkskivan med sin dekorplast ser för jävlig ut. Tror inte den går att rädda så hoppas Hanna tar en tur till IKEA nu i veckan och byter ut skiten.
Lägg sen upp content när hon och Kebab (som verkar lika händig) byter köksbänken.

Inget fel på pannkakor med massor av sylt/grädde, men varför alltid framför tvn. Har hon inget att säga sitt barn eller varför alltid tvn som distraktion?
Citera
2026-03-09, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det här fjantiga taggandet många D-influenser håller på med, att tagga massa konton som "inspererar så mycket".
Skulle vara otroligt spännande att se hur motivationen lyder när det gäller Hanna, hur är hon inspirerande för någon?
Det är ju liksom samma klubb av inbördes beundran som inte känner varandra men vill öka sin trafik.

För övrigt, den där bänkskivan med sin dekorplast ser för jävlig ut. Tror inte den går att rädda så hoppas Hanna tar en tur till IKEA nu i veckan och byter ut skiten.
Lägg sen upp content när hon och Kebab (som verkar lika händig) byter köksbänken.

Inget fel på pannkakor med massor av sylt/grädde, men varför alltid framför tvn. Har hon inget att säga sitt barn eller varför alltid tvn som distraktion?

Att ekonomimamman finns med säger att det inte är några vassa knivar bland de som "inspirerar" 🤣🤣🤣

Jag tror att Hanna känner sig extremt nöjd över sitt lilla sovrumsförändring. Hon kommer titulera sig själv som inredare. 🤣🤣
Citera
2026-03-09, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Att ekonomimamman finns med säger att det inte är några vassa knivar bland de som "inspirerar" 🤣🤣🤣

Jag tror att Hanna känner sig extremt nöjd över sitt lilla sovrumsförändring. Hon kommer titulera sig själv som inredare. 🤣🤣
Haha ja och ett nystartat konto med 5 följare och 3 fattiga inlägg som gjort posten 😂
Citera
2026-03-09, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Haha ja och ett nystartat konto med 5 följare och 3 fattiga inlägg som gjort posten 😂

Oj ja hahaha! Vilka tråkiga inlägg senaste. Och ännu fler vitaminer..suck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in