2026-03-07, 22:50
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Väntar tills SD satt sina valsedlar annars blir det en kryssmagnet?
Pundarkatja är en riktig valmagnet.

Var det 51 personkryss hon fick i förra valet?

Edit: Chatgpt påstår att det var 11 personkryss i Kronoberg och 109 st i hela riket totalt. Pundarkatja kanske skulle slå personligt rekord i personkryss i nästa val? 110 kryss eller mer....

(Jimmie Åkesson fick i samma val 385 340 st personkryss, så några fler än Katjas 109.)
Senast redigerad av ursprungligen 2026-03-07 kl. 22:57.
Citera
2026-03-07, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Pundarkatja är en riktig valmagnet.

Var det 51 personkryss hon fick i förra valet?
Tänker om hon inte blir dömd mer än av media kanske man kryssar av "sympati", men beslutet om eventuellt åtal dröjer nog till sommaren då det är bara här frågan är "någorlunda aktuell", media har glömt dom har gjort sitt....
Citera
2026-03-07, 22:58
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Tänker om hon inte blir dömd mer än av media kanske man kryssar av "sympati", men beslutet om eventuellt åtal dröjer nog till sommaren då det är bara här frågan är "någorlunda aktuell", media har glömt dom har gjort sitt....

Ja något fler än 109 kryss borde Katja kunna få. Många SD-väljare gillar droger och korrupta poliser.
Citera
2026-03-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ja något fler än 109 kryss borde Katja kunna få. Många SD-väljare gillar droger och korrupta poliser.
Vi har förstått att du hatar SD men tråden handlar om Katja och eventuellt åtal.
Citera
2026-03-07, 23:10
Medlem
Med tanke på vår en gång så babblande åklagare i detta fall, och den kvinnliga åklagare som nyligen återtog sitt eget överklagande till hovrätten om beslaget av en journalists dator/telefon, med källskyddat material, så undrar jag vad jag som skattebetalare får för mina pengar? Åklagare som inte ens har basal kunskap om svensk lagstiftning, varför ska jag betala för dem? Antingen levererar ni i enlighet med ert samhälleliga uppdrag, eller så kan ni övergå till juridik i privat praktik.
Citera
2026-03-07, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spitvenom
Bekräftat av transportstyrelsen att hon hade narkotika i blodet och TS återkallade då hennes körkort. Detta var i slutet av januari. Advokaten hade synpunkter på detta och hävdade att det endast var restprodukter och att hon borde få tillbaka körkortet

I övrigt vet ingen något. Sen dess har vi tjafsat fram och tillbaka utan att något egentligen vet något av värde.

Inget nytt under solen då, med andra ord. En tackar så mycket i alla fall!
Citera
Igår, 01:51
Medlem
Polis2010s avatar
Till alla som undrar. Bil var bakom henne efter att hon var hos misstänkt adress. De följde efter henne och hon dratte i diket. Så fungerar det.
Citera
Igår, 03:17
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polis2010
Till alla som undrar. Bil var bakom henne efter att hon var hos misstänkt adress. De följde efter henne och hon dratte i diket. Så fungerar det.
OK Polis2010, intresseklubben noterar
Citera
Igår, 10:34
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polis2010

Du glömde stoppa in ett "tror jag", för ovanstående är inget du vet.
Citera
Igår, 12:25
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Du glömde stoppa in ett "tror jag", för ovanstående är inget du vet.

Jobbar verkligen polisen så att de kör efter misstänkta kokainkunder för att se om de kör i diket?

Kanske någon ny arbetsmetod de infört i det tysta?

Bra pokerfejs av polisen om de inte låtsades om kokainet innan de hittade det i Katjas väska på polisstationen.
Citera
Igår, 20:20
Medlem
Citat:
Jobbar verkligen polisen så att de kör efter misstänkta kokainkunder för att se om de kör i diket?

Kanske någon ny arbetsmetod de infört i det tysta?

Bra pokerfejs av polisen om de inte låtsades om kokainet innan de hittade det i Katjas väska på polisstationen.

Nja, vad det inte så att polisen hade spaning på den adressen hon körde från och de hakade på, så skrev någon medlem i tråden men sen om det är sant eller ej vet jag inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in