Citat:
Ursprungligen postat av
Overmind
Bra fråga. Senaste träffen med en kvinna så tyckte hon jag var väldigt fin men "för snäll". En annan skrev jag med i 2 veckor på sms och frågade om vi skulle skicka bilder på varandra.
Hon blev skittjurig och frågade om jag konsumerade porr och att "utseendet spelar inte så stor roll" och bilderna hon hade på dejtingappen var 8-12 månader gamla. Hon ville inte skriva mer efter jag fråga om bilder.
En annan som jag låg med frågade dagen efter vad jag tyckte/tänkte och jag svarade på det. Hon försvann då.
Jag vet inte hur kvinnor tänker.
Jag vet inte heller.
Men jag har sett att dom säger en sak, sen gör tvärtom.
Till mig sa dom att det är avtändande och omanligt om han är blyg eller nervös. När de träffade män så sa dom att det var gulligt att han var blyg och nervös.
Men gulligt kanske inte betyder att de tände på männen. De var tillsammans men det är ju inte säkert att de låg med männen.
Två andra klassiker:
Jag ligger bara när jag är i ett förhållande.
Man kan inte ha nåt gemensamt med stor åldersskillnad.
Jag har träffat kvinnor som sa att jag var så lätt att prata med, och att jag var rolig. Men de tände nog inte på mig. Jag var antagligen inte deras typ.
Senare tyckte de att jag skulle lyssna när de klagade över andra män de träffade. Männen var svårare att prata med.
Här får jag ta på mig skulden själv lite, som fortsatte ha kontakt med kvinnorna.
Det är inte deras fel att jag inte var deras typ. Antingen så finns nåt där eller inte.
Kvinnor kan dock sluta med att prata för alla andra kvinnor.
Hon vet inte om nån annan kvinna känner att jag är hennes typ.