2026-03-07, 11:27
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
LOL, dom ser verkligen ut som ett gäng missbrukare som bor tillsammans på ett gruppboende av något slag!
Är detta ett motorcykel gäng?

Har någon av dom ett körkort?

han som togs i vänersborg efter polisjakt på mc...jag såg den mcn när de var på väg dit..avställd skit, om den inte var stulen. kass däck...
knarkarkvart i hillingsäter och stigen bl.a.
Citera
2026-03-07, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoyCohn1927
https://www.facebook.com/profile.php?id=61581657311454

Verkar vara senaste aktiva facebook-konto han hade.

Alla mord är sorgliga men vissa lättare att förstå.
Jäkligt tråkigt för dom anhöriga.
Citera
2026-03-07, 16:45
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broder-Tuck
Ja det är så det är. Brödraskapet och andra håller på med en massa skit men ett dödsfall (mord eller ej?) är självklart ändå väldigt tråkigt för de anhöriga, för som person kan den döde såklart vara en älskad familjemedlem. Gäller att kunna skilja lite på detta och se allt ur flera synvinklar.
Citera
2026-03-07, 16:59
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broder-Tuck
Mord? Nu har du inte läst tråden. Polisen har avskrivit detta.
Citera
2026-03-07, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
min flickvän har det, första kraven är flytta och inte röra dig i dina gamla områden, gör du inte den makuleras det.

Yes det stämmer till viss del. Det räcker att flytta nånstans i samma stad, men det bästa är ju såklart oftast att flytta långt ifall man har fått det av en anledning.
Citera
2026-03-08, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Fence
Är inte Osbornes mc ett wannebeoutlaw sällskap?
De lyder under HA, men är bara ett gäng gubbar som gillar öl, skinnväst och fest.
Citera
2026-03-08, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sordin
Lastplatsen ligger ju vid järnvägen dessutom så man kör ju av väg 166 och in på en mindre väg för att komma dit. Ligger alltså inte vid 166:an.
4 km in till lastplatsen

En del hus där oxo: https://www.hitta.se/kartan?userGeo=1&s=524cffa4
Citera
2026-03-09, 06:54
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyCohn1927
https://www.facebook.com/profile.php?id=61581657311454

Verkar vara senaste aktiva facebook-konto han hade.

De ser alltid ut som folk med någon form av invandrarbakgrund med riktiga snuskiga WT-kvinnor.
Citera
2026-03-09, 07:05
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Jag är väldigt skeptisk till skatteverket delade ut skyddade personuppgifter till en gängkriminell.

Speciellt om han bodde kvar där han bodde och är kvar i samma gäng, det är de första krvaen de ställer nämligen.

Varför det? Alla ex-IS som bor i sina gamla orter i Göteborgsområdet lever på bidrag under skyddad identitet.

Ser inte varför det skulle vara ett problem att dela ut till gängkriminella när det glatt delas ut till bruna massmördare och våldtäktsmän.
Citera
2026-03-09, 16:58
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos
Varför det? Alla ex-IS som bor i sina gamla orter i Göteborgsområdet lever på bidrag under skyddad identitet.

Ser inte varför det skulle vara ett problem att dela ut till gängkriminella när det glatt delas ut till bruna massmördare och våldtäktsmän.
Du får helt enkelt läsa på skatteverkets krav på sekretess markering (skyddad id) lägsta grad.

Jag vet då jag har närstående som har det och som blivit av med det.
Citera
2026-03-10, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
han som togs i vänersborg efter polisjakt på mc...jag såg den mcn när de var på väg dit..avställd skit, om den inte var stulen. kass däck...
knarkarkvart i hillingsäter och stigen bl.a.

Kan du förtydliga dej gällande knarkarkvart i hillingsäter? Vad har hillingsäter med han som togs i mc jakten i Vänersborg? Stigen vet jag att det typ alltid har bott missbrukare som syns i folkmassor!
Btw vet någon vad killen heter som blev tagen på mc vbg? Har han anknytning till Stigen eller hillingsäter på något sätt?
Citera
2026-03-10, 10:19
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Du får helt enkelt läsa på skatteverkets krav på sekretess markering (skyddad id) lägsta grad.

Jag vet då jag har närstående som har det och som blivit av med det.

Ja, och enligt kraven så borde inte ex-ISIS-medlemmar som bor i samma gamla områden få ha skyddad identitet, så varför går det där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in