Citat:
Ursprungligen postat av
Majsmannen2
Antar GM är en rätt van knullare och hade nog inga större bekymmer med att avverka BO där inne på toaletten. Du är ju ingen färsking ifall du sätter på någon under dessa förhållanden.
Med gott självförtroende och en påverkan av substanser så blir du ju mer risktagande. Här är ju ett fall som både rent moraliskt och juridiskt går diskutera. Därför det blir intressant.
Men jag vill ändå hävda GM står på rätt sida av lagen. Hon är ju inte den första tjejen som sagt nej till en mans inledande uppvaktning för att sedan släppa efter vid ett senare tillfälle.
För att jag skulle vara mer på hennes sida hade jag önskat ett större motstånd både verbalt och fysiskt.
Annars är risken stor att många män och kvinnor kan bli fällda i efterhand när människor kommer på vid ett senare skede att hjärnan sa nej men kroppen och munnen sa nånting annat.
Då blir ju snarare en föreställning om att du blivit våldtagen till en sanning.
Fast det är ju just det som är problemet: han har inte väntat till ett senare tillfälle. Han har under 20 minuter fått nej minst tre gånger.
Så pass att hon kände att hon behövde hitta på ursäkter till varför hon inte kunde för att han inte gav sig.
Då ledde han ist henne till toaletten och när hon insåg vad han var påväg med henne så fattade hon också att det här är en man som inte kommer acceptera ett nej.
Såna vi kvinnor varnas för och tyvärr många råkar ut för.
Då kände hon bara att det va bäst att vara medgörlig, lämna kroppen och hoppas att de va över så fort som möjligt.
Det är INTE samma sak som att ge samtycke.
Idag ser lagen tack och lov inte ut så att du måste skrika, slåss eller försöka fly.
Du har, både som man och kvinna, skyldighet att försäkra dig om att du har samtycke.
Det har han inte gjort och hon har inte visat att hon gett det.