2026-03-06, 23:21
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Testa du köra det i ett par år så ska du se att du bygger upp en sjuk tolerans. Varför skulle jag hitta på, på ett anonymt forum?
Så du missbrukar regelbundet ?
Citera
2026-03-06, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Så du missbrukar regelbundet ?

Går i vågor utan avbrott. Någon vecka kör jag 4ggr, någon annan vecka 2ggr. Men sällan det har gått en hel veckan utan att jag tagit något.

250mg heroin utan att bli nämnvärt påverkat kallar jag tolerans...
Citera
2026-03-06, 23:38
Medlem
Citat:
Går i vågor utan avbrott. Någon vecka kör jag 4ggr, någon annan vecka 2ggr. Men sällan det har gått en hel veckan utan att jag tagit något.

250mg heroin utan att bli nämnvärt påverkat kallar jag tolerans...

Men då råder jag dig nog att lägga in dig på avgiftning eller om du har vänner som kan ta hand om dig i en vecka när du kravlar runt i lägenheten. Det kan ligga risk för överdos vid 100 , så 250 leker du väldigt mycket med överdos och är du ensam kan du dö.
Senast redigerad av CooolaFlickan2014 2026-03-06 kl. 23:42.
Citera
2026-03-06, 23:41
Medlem
Citat:
Men då råder jag dig nog att lägga in dig på avgiftning eller om du har vänner som kan ta hand om dig i en vecka när du kravlar runt i lägenheten.

De lägger inte in en för avgiftning då man inte riskerar livet för abstinens från opiater. Enda villkoret för att läggas in är om man ska vara ren inför ett behandlinghem eller liknande.

Nej tänkte ta den smällen själv. Min familj vet inget och mina få vänner vet heller inte hur djupt jag är i skiten.
Citera
2026-03-06, 23:42
Medlem
Citat:
De lägger inte in en för avgiftning då man inte riskerar livet för abstinens från opiater. Enda villkoret för att läggas in är om man ska vara ren inför ett behandlinghem eller liknande.

Nej tänkte ta den smällen själv. Min familj vet inget och mina få vänner vet heller inte hur djupt jag är i skiten.
250 är riktigt farligt även för tunga missbrukare, de flesta dör vid 300 även om de brukar dagligen.
Vad är för det procent du tar ? 20 % , 25 %? Vadå de lägger inte in, du kan väl fan ta och knacka på dörren själv om du nu vill sluta?
Senast redigerad av CooolaFlickan2014 2026-03-06 kl. 23:45.
Citera
2026-03-06, 23:49
Medlem
Citat:
250 är riktigt farligt även för tunga missbrukare, de flesta dör vid 300 även om de brukar dagligen.
Vad är för det procent du tar ? 20 % , 25 %? Vadå de lägger inte in, du kan väl fan ta och knacka på dörren själv om du nu vill sluta?

Jag snortar det och inte skjuter det vilket minskar risken för död. Vet inte exakta procentantalet men köper från FS och har testat olika vendors där med minimala skillnader i effekt. De kommer skicka hem mig igen om jag skulle knacka på dörren. Det enda som skulle hända är att jag skulle få drogmissbruk i min journal.

aja skitsamma, detta blir troligtvis mitt sista intag.
Citera
2026-03-06, 23:50
Medlem
Citat:
Jag snortar det och inte skjuter det vilket minskar risken för död. Vet inte exakta procentantalet men köper från FS och har testat olika vendors där med minimala skillnader i effekt. De kommer skicka hem mig igen om jag skulle knacka på dörren. Det enda som skulle hända är att jag skulle få drogmissbruk i min journal.
Vet inte var du bor men bor du i stockholm är det bara att banka på dörren BAS vårdvägen ST:Görans sjukhus så släpper de in oavsett vem som skickat dig eller om du kommer dit för egen hand. Öppet dygnet runt året om.
Citera
2026-03-07, 19:25
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:

aja skitsamma, detta blir troligtvis mitt sista intag.

Citat:
Vet inte var du bor men bor du i stockholm är det bara att banka på dörren BAS vårdvägen ST:Görans sjukhus så släpper de in oavsett vem som skickat dig eller om du kommer dit för egen hand. Öppet dygnet runt året om.

TS lider ju inte av utsättningssymtom så vad fan skulle han in på avgiftning för? Här handlar det "bara" om att vinna över det psykiska begäret. Vilket så klart är tufft nog.

Det är uppenbart att CoolaFlickan inte har någon koll på ämnet utan bara trollar för att fördriva sin meningslösa tid. Bara att ignorera.
Citera
2026-03-08, 00:01
Medlem
SphericalHamsters avatar
Citat:
Har mer eller mindre knarkat regelbunden de senaste 2-3åren. Trots att jag knappt känner någon på höga doser opioder/opiater tar jag det ändå för att "kanske" känna en buzz.

Det är en tävling med andra som du knappt känner. Kom igen, du kan vinna detta!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in