2026-03-06, 21:47
Medlem
Har mer eller mindre knarkat regelbunden de senaste 2-3åren. Trots att jag knappt känner någon på höga doser opioder/opiater tar jag det ändå för att "kanske" känna en buzz.

Jag tar det inte varje dag men åtminstone 2-4ggr på 14 dagar. Förut var det kanske en gång i månaden eller varannan månad men nu är mitt liv så jävla uttråkat att knark är det enda som är roligt.

Jaja, sista knarket idag, 2g tramadol med lite Benzo. hej hopp

Kan tillägga att jag har ett jobb som jag sköter (nåja, hyfsat iaf )
Senast redigerad av Anabolatorsken97 2026-03-06 kl. 22:16.
Citera
2026-03-06, 21:50
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Hur ser planen ut sen då? Cold Turkey?
Citera
2026-03-06, 21:58
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Hur ser planen ut sen då? Cold Turkey?

Han tar det två-fyra gånger på fjorton dagar. Det står ju i trådstarten.
Citera
2026-03-06, 21:59
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Han tar det två-fyra gånger på fjorton dagar. Det står ju i trådstarten.
jaha...vad vill du säga?
Citera
2026-03-06, 22:01
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
jaha...vad vill du säga?

Att cold turkey handlar om att sluta tvärt från ett kontinuerligt och långvarigt bruk. Han har inte haft något sådant.
Citera
2026-03-06, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Har mer eller mindre knarkat regelbunden de senaste 2-3åren. Trots att jag knappt känner någon på höga doser opioder/opiater tar jag det ändå för att "kanske" känna en buzz.

Jag tar det inte varje dag men åtminstone 2-4ggr på 14 dagar. Förut var det kanske en gång i månaden eller varannan månad men nu är mitt liv så jävla uttråkat att knark är det enda som är roligt.

Jaja, sista knarket idag, 2g tramadol med lite Benzo. hej hopp
Det där är livsfarligt. Hoppas du skojar.
Citera
2026-03-06, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umarell
Det där är livsfarligt. Hoppas du skojar.

Det är dessa doser som jag kommit upp i. Jag fyller snoken med 250mg heroin och blir på sin höjd lite mjuk i kanten så jag har utvecklat en jävla tolerans.
Citera
2026-03-06, 22:06
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Opiater och andra opioider --> Drogrehabilitering
/Moderator
Citera
2026-03-06, 22:12
Medlem
Citat:
Det är dessa doser som jag kommit upp i. Jag fyller snoken med 250mg heroin och blir på sin höjd lite mjuk i kanten så jag har utvecklat en jävla tolerans.
Medlen du tar är toxiska i de höga doserna oavsett vad du känner när det gäller rus. Toleransen du har byggt upp gäller inte hur din kropp reagerar fysiskt.
Jag hör att du känner dig jävligt trött på allt och att inget känns kul längre. Men den här dosen är en biljett du kanske inte kommer tillbaka från. Ge det en chans till och sök hjälp istället för att ta den här risken.
Citera
2026-03-06, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umarell
Medlen du tar är toxiska i de höga doserna oavsett vad du känner när det gäller rus. Toleransen du har byggt upp gäller inte hur din kropp reagerar fysiskt.
Jag hör att du känner dig jävligt trött på allt och att inget känns kul längre. Men den här dosen är en biljett du kanske inte kommer tillbaka från. Ge det en chans till och sök hjälp istället för att ta den här risken.

De är "toxiska" på det sättet att man slutar andas men eftersom jag har byggt upp sjuk tolerans kommer inget hända.
Citera
2026-03-06, 22:39
Medlem
Citat:
De är "toxiska" på det sättet att man slutar andas men eftersom jag har byggt upp sjuk tolerans kommer inget hända.

Du motsäger dig själv ju, 2-4ggr på 14 dagar och byggt upp "sjuk" tolerans. Säkert!
Citera
2026-03-06, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorkaAvCB
Du motsäger dig själv ju, 2-4ggr på 14 dagar och byggt upp "sjuk" tolerans. Säkert!

Testa du köra det i ett par år så ska du se att du bygger upp en sjuk tolerans. Varför skulle jag hitta på, på ett anonymt forum?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in