2026-03-06, 20:11
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Okej! Tack har du blivit min Svenska lärare nu eller?

*svensklärare

Citat:
Ska jag ge bevis...

Ja, eftersom du påstår att de är hycklare och/eller lögnare. Eller har jag fel?

Citat:
Det är väll dem ska ge bevis på lögner...tex. vad har Anjo ljugit o ljugit om?

Men det har de ju i åtskilliga videos.

Citat:
Här har du klippet på Axel Ö : https://www.youtube.com/watch?v=39KVD0ysCu0 .

Tack, men det där bevisar ju ingenting. Eller ja, det bevisar ju att det inte fanns någon reell 15-åring.

Citat:
Det är bara o kolla vilka han umgås med så förstår man han kanske inte är en aktiv sådan...

Vilka umgås han med som gör honom till vänsterextrem? Joel Bjurströmer Almström? Eller?

Citat:
Varför attackerar dem bara dem typ största kreatörerna?

Måste man exposa ALLA lögnare i hela världen för att man gör det med en?

Citat:
Vad har tex. temu för bevis för att anklaga Anjo o Jocke för o ljuga.

Återigen så finns det åtskilliga videos där Anjo och Jocke avslöjas som lögnare.

EDIT:

https://panang.se/tips-guider/sa-enkelt-skiljer-du-mellan-de-och-dem/
Citera
2026-03-06, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
*svensklärare

Ja, eftersom du påstår att de är hycklare och/eller lögnare. Eller har jag fel?

Men det har de ju i åtskilliga videos.

Tack, men det där bevisar ju ingenting. Eller ja, det bevisar ju att det inte fanns någon reell 15-åring.

Vilka umgås han med som gör honom till vänsterextrem? Joel Bjurströmer Almström? Eller?

Måste man exposa ALLA lögnare i hela världen för att man gör det med en?

Återigen så finns det åtskilliga videos där Anjo och Jocke avslöjas som lögnare.

EDIT:

https://panang.se/tips-guider/sa-enkelt-skiljer-du-mellan-de-och-dem/

Har du någon form av diagnos elr? Om Axel sitter o säger att Anjo förstört en 15 årings liv samtidigt som han är redo o banka in huvudet elr bryta armarna på 15 åringar...då är han väll en hycklare?! Jag har inte kallat dem lögnare, utan hycklare var det! Temu hycklar ständigt skulle kunna leta upp 10 exempel till men orkar inte just nu. Vad är det Anjo & Jocke ljugit om? Och nämn inte sekten eller Jockes barndom...Och länka gärna till deras lögner. Axel uttrycker sig väldigt likt som en vänsterextremist. Sen att han har kopplingar till personer i den autonoma miljön gör att man ser han som en. Men fortsätt med din urusla härskarteknik med stavning o sånt Ms. Mdvkt
Citera
2026-03-06, 20:27
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Har du någon form av diagnos elr?

Nej.

Citat:
Om Axel sitter o säger att Anjo förstört en 15 årings liv samtidigt som han är redo o banka in huvudet elr bryta armarna på 15 åringar...då är han väll en hycklare?!

Ja. Om han hade sagt det, om det verkligen hade funnits en 15-åring.

Citat:
Vad är det Anjo & Jocke ljugit om? Och nämn inte sekten eller Jockes barndom...Och länka gärna till deras lögner. Axel uttrycker sig väldigt likt som en vänsterextremist. Sen att han har kopplingar till personer i den autonoma miljön gör att man ser han som en. Men fortsätt med din urusla härskarteknik med stavning o sånt Ms. Mdvkt

Anjo ljög bland annat om att han kände någon som "kan en hel del om att få ut IP-adresser från Flashback" och hängde ut Sandra som en användare här. När hans mail hackade visade det sig att det var bara ett mail från nån random person som sa "Sandra är den här användaren."

Han har ljugit om att han aldrig blivit kontaktad för att ge sin syn på saken när han i själva verket i sin inkorg har ett mail från en tidning som vill prata med honom.

Jockiboi har ljugit för Bloggbevakning att skilleras och Medvikt har hackat Anjos mail bland annat.

Citat:
Axel uttrycker sig väldigt likt som en vänsterextremist.

Hur uttrycker sig en vänsterextremist och vilka paralleller finns det till hur Axel uttrycker sig?
Citera
2026-03-06, 21:55
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Aftonbladet
Smakar negerkuken gott?
Jag förstår inte frågan. Kan du utveckla?
Citera
2026-03-06, 22:31
Medlem
Nog måste dokumentären ha tagit skruv ändå med tanke på hur många Raskriddare som har hittat hit för att förklara hur felaktig den är och hur värdelösa skaparna är. De dummaste whataboutismerna bara haglar
Citera
2026-03-06, 22:41
Medlem
abvs avatar
Måste hoppa in och kanske försvara Carl-Lennie lite här. Det snackas om att de för en tid sedan ska ha sålt kidsens spelkonsol igen. Det stämmer att den låg ute till försäljning men jag är nästan helt hundra på att bedragar-baronen försökte kränga en defekt PS5:a i sann företagsanda, precis som man kan förvänta sig av en "realrask". Jag har för mig att han råkade gola ner sig själv i en live (som vanligt), det var något om damm och överhettning om jag inte minns fel. Det här blev visst inget bra försvar, aja ni fattar..

Om ingen kan bekräfta dessa minnen så blir jag medlem på SUNSETRIP.

Allt gott ❤️
Citera
2026-03-06, 23:03
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Varför attackerar dem bara dem typ största kreatörerna?
Det är en av anledningarna till att jag uppskattar deras vistelse på youtube, att de sparkar uppåt och inte neråt till skillnad från fegisbaronen och hans bundsförvanter.

Citat:
Ursprungligen postat av Partiet.Nyans
Sexologkursen

Jag tror endast han tänker content. Inte kommer han plugga till något som inte genererar videos och när det inte längre ger visningar ger han upp.

Family is everything, ni fattar!
Citera
2026-03-06, 23:11
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Nog måste dokumentären ha tagit skruv ändå med tanke på hur många Raskriddare som har hittat hit för att förklara hur felaktig den är och hur värdelösa skaparna är. De dummaste whataboutismerna bara haglar

Haha, ja visst. Idel särskrivningar, whataboutism och vänsteranklagelser Allt för att inte se fakta.
Citera
2026-03-06, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
Haha, hela ditt inlägg exemplifierar exakt det jag syftade på - att ni vänder exakt allt till något negativt, det spelar ingen roll för såna som dig vad Rask gör, du kommer ändå tycka att det är fel oavsett vad, om du kollar på en Rask-video så hittar du 10 fel per minut som du kritiserar och enda utfallet av det blir att din kritik blir noll och ingenting värd - helt värdelös med andra ord

Det går inte att va nått annat än kritisk när man ser en video med Rask. Det finns inget positivt du kan säga om honom.

Och då är jag ändå rätt human i grunden och vill att alla ska ha det bra.
Citera
2026-03-06, 23:16
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
En normal pappa hade sålt trumsetet före barnens ps5
En normal pappa hade inte ideligen hamnat hos Kronkalle xD
Citera
2026-03-07, 09:05
Medlem
JimmySoffas avatar
Hahahahha hur är det ens möjligt att BARA göra videor om Chrippa som nu har suttit inlåst i flera veckor?! Patetiska jävla troglodyteflintskalle
Citera
2026-03-07, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimmySoffa
Hahahahha hur är det ens möjligt att BARA göra videor om Chrippa som nu har suttit inlåst i flera veckor?! Patetiska jävla troglodyteflintskalle

Money talks - det är vad som ger views som styr Rask, men ja jag håller med det är lite ynkligt och fegt att lägga upp klipp efter klipp om någon som sitter häktad/fängslad som om inte det är straff nog utan samtidigt ha youtubers som hänger ut honom och hånar honom

Men så gör ju vanlig nyhetsmedia också som, som Aftonbladet osv, inte slutar de skriva om kändisar som åker i fängelse i det ögonblick de åker i fängelse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in