2026-03-06, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jag förstår hur du menar, men när familjens ekonomi ligger på botten och Baronen ändå bestämmer sig för att "satsa på sig själv", då är det mer egoism än någon uppoffrande framtidsplan. Medan Baronens förståndshandikappade fru, redan utbränd av att bära hela hushållet, sliter på jobbet, sitter Baronen i runkbåset med sin blanka flint och "investerar" i ännu ett misslyckat projekt.

Och den här gången är det alltså en utbildning till sexolog. För när man spenderar dagarna med att prata om att "hetspumpa" andras fruar medan maken sitter fastspänd och tvingas se på känns det väl som en naturlig karriärutveckling i Baronens perversa värld.

Haha, hela ditt inlägg exemplifierar exakt det jag syftade på - att ni vänder exakt allt till något negativt, det spelar ingen roll för såna som dig vad Rask gör, du kommer ändå tycka att det är fel oavsett vad, om du kollar på en Rask-video så hittar du 10 fel per minut som du kritiserar och enda utfallet av det blir att din kritik blir noll och ingenting värd - helt värdelös med andra ord
Citera
2026-03-06, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
Haha, hela ditt inlägg exemplifierar exakt det jag syftade på - att ni vänder exakt allt till något negativt, det spelar ingen roll för såna som dig vad Rask gör, du kommer ändå tycka att det är fel oavsett vad, om du kollar på en Rask-video så hittar du 10 fel per minut som du kritiserar och enda utfallet av det blir att din kritik blir noll och ingenting värd - helt värdelös med andra ord

Så länge Rask (knappt) tjänar sitt uppehälle på att förtala och skada människor så finns det inget positivt att säga om honom.
Citera
2026-03-06, 18:24
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
det lilla jag faktiskt har sett och hört på Rasks YT har mest varit att han babblar om sig själv hela tiden och ibland kommenterar vad han själv, Anjo och Motvikt råkar ut för från sina kritiker

Han pratar i stort set bara om Chrippa och Linnea i varje video. Och dessa videor innehåller en hel del förtal.
Citera
2026-03-06, 18:28
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Skilleras skriker med sin äckliga röst "DEM LJUGER!!!" men snubben påpekar ju inte att dem som han har supportat har ljugit bra mycket mer än sekt sidan hur man än ser på det.

Kan du ge exempel på tre lögner?

Citat:
Han gör som alla andra vänster extremister

*vänsterextremister. Vad har du för bevis att han är vänsterextrem?

Citat:
Men snubben har själv sagt att han ska slita armarna av 15 åringar...hyckleriet är extremt. Jag hade iaf haft lite respekt för Rask om han vågade reagera på dokumentären.

Nej, det har han inte och det vet du också.

Citat:
Man kan se det såhär.... Medviktarna är stalkers när det kommer till Rask...Skilleras fick kalla handen av Anjo vilket gjorde honom till en furious hater.

Två fel till. Eller har du bevis?

Citat:
Dem har samma mål dessa personer och det är clout och att växa o försöka ta över...

*de. Sen ljuger du igen. Det är inte målet.
Citera
2026-03-06, 18:32
Medlem
Citat:
Ingen behöver vända exakt allt till något negativt, det sköter han utmärkt själv.
Kolla en raskvideo och ge mig 10 rätt och positiva saker per minut. Fixar du inte det är din kritik av oss noll och ingenting värd.
Citera
2026-03-06, 18:49
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa

Skilleras?

Han dricker bärs och grillar burgare med Martin Fredriksson, så nog har sympatier åt det hållet.
Citera
2026-03-06, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Sorligt att grabbarnas ps5 rök före trumsetet och vlogkameran

År 2026 blir året då baronen och hans närmast liturgiskt hängivna och krockade följare får erfara räfst och reduktion från pappa staten. Hederligt arbetande skribenter i denna tråd poppar förmodligen popcorn till den kommande gråtvideon från Rask när han gnäller på att kronofogden plockat trumset, instrument, kamera, mic och övrigt onödigt dyra självförverkligande grejer som dåren prioriterat framför att betala skulder och livsnödvändigt lösöre till barnen.

Självklart är det sorgligt att barnen drabbas, men vem är ytterst ansvarig för det? Jo, baronen själv.
Citera
2026-03-06, 19:14
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
År 2026 blir året då baronen och hans närmast liturgiskt hängivna och krockade följare får erfara räfst och reduktion från pappa staten. Hederligt arbetande skribenter i denna tråd poppar förmodligen popcorn till den kommande gråtvideon från Rask när han gnäller på att kronofogden plockat trumset, instrument, kamera, mic och övrigt onödigt dyra självförverkligande grejer som dåren prioriterat framför att betala skulder och livsnödvändigt lösöre till barnen.

Självklart är det sorgligt att barnen drabbas, men vem är ytterst ansvarig för det? Jo, baronen själv.

En normal pappa hade sålt trumsetet före barnens ps5
Citera
2026-03-06, 19:31
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
En normal pappa hade sålt trumsetet före barnens ps5
En normal pappa hade inte köpt några trummor alls när hushållet är skuldsatt.
Citera
2026-03-06, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Kan du ge exempel på tre lögner?

Nej, det har han inte och det vet du också.

Två fel till. Eller har du bevis?

*de. Sen ljuger du igen. Det är inte målet.

Okej! Tack har du blivit min Svenska lärare nu eller? Ska jag ge bevis...Det är väll dem ska ge bevis på lögner...tex. vad har Anjo ljugit o ljugit om? Läs vad jag skrev...Man kan ta tex. flertalet saker Linnea och Chrippa lögner så där har du exempel...Läs vad man skriver. Här har du klippet på Axel Ö : https://www.youtube.com/watch?v=39KVD0ysCu0 . Det är bara o kolla vilka han umgås med så förstår man han kanske inte är en aktiv sådan...men han är en. Så om dem inte vill växa vad är då målet? Varför attackerar dem bara dem typ största kreatörerna? Jag ljuger så mkt...du vet att det ofta är folk som ljuger som anklagar andra för det. Vad har tex. temu för bevis för att anklaga Anjo o Jocke för o ljuga. Rask vet vi har ljugit det är fakta. Men dem slänger sig med det ordet utan att säga VARFÖR och VAD dem ljugit om...Du är en fucking mupp skulle inte bli förvånad om du e en i temu xD
Citera
2026-03-06, 20:03
Medlem
Partiet.Nyanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
En normal pappa hade inte köpt några trummor alls när hushållet är skuldsatt.

Sexologkursen

Citera
2026-03-06, 20:05
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Skilleras?

Han dricker bärs och grillar burgare med Martin Fredriksson, så nog har sympatier åt det hållet.

Ah, nu går vi off topic men jag tycker nog att det krävs mer än att laga mat med någon för att bli vänsterextrem Det enda han hara varit är med i fackförbundet Syndikalisterna ett kort tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in