Citat:
Ursprungligen postat av
Megafailure
I konversationer med fruntimmer irl och på nätet - hur flikar du in att du har en stor kuk? Samt hur påverkar detta er relation?
Har testat att skicka bild mitt kondompaket på skoj och tjejerna blir helt till sig i byxan.
Bara säga att "Jag har stor grejjer därnere så du vet, hoppas du är redo". Så blir dom alldeles till sig.
Vissa tjejer säger "jasså, hur kan jag lita på det då?" och du säger (om man är på dejt) "vi kan gå iväg till t.ex. toan så kan du få känna". Tjejer känner gärna efter för att confirma. Bra ice breaker också.
Om jag vetat hur viktigt det är med stor dase för kvinnor, och hur mycket fördelar det gav att utrycka det tidigt i dejten, så hade jag sagt detta MYCKET Oftare och tidigare i livet.
Alltså det är nog viktigare för kvinnor att killen har stor dase.
Än vad det är för killar att kvinnor har stora tuttar.
Och DET säger någonting.
Ändå är det vi killar som får skiten för att vara "ytliga".
Kvinnor är absolut värst när det kommer till detta, dom är bara inte lika talrika som män.
Längd på killar, och storlek på dasen, är SUPER-VIKTIGT för Nästan ALLA kvinnor.
Kvinnor är absolut svältfödda på stora kukar, så när de väl får tag i en så blir det åka av ordentligt.
Jag brukar få vara med om att kvinnor vill testa allt som dom annars säger sig inte göra.
Dom vill filma och fota när dom suger, eller har kuken på ansiktet, eller satsen på sitt ansikte.
Dom vill ta den analt fast dom inte brukar. Suga på den i all evighet. Blir kära i en bara för att man har stor kuk etc etc. Dom skryter för alla sina tjejkompisar, vilket resulterar i att man får knulla dom också.
Intressant hur kvinnors intellekt fungerar.