2026-02-10, 07:56
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Yes riktigt bra 👌 När kvinnorna ser den brukar dom vara tysta och luriga sen börjar dom suga.

Vad brukar du få för reaktioner när du visar din för kvinnorna?

Även om jag i alla fall är skapligt nöjd med att vara farbror så kan ju sånt där ändå få en att längta tillbaka till tiden när man var ung, singel och potent. Numera är man tyvärr bara "och".
Citera
2026-02-10, 08:34
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Även om jag i alla fall är skapligt nöjd med att vara farbror så kan ju sånt där ändå få en att längta tillbaka till tiden när man var ung, singel och potent. Numera är man tyvärr bara "och".

Hehe.... Du är en finurlig typ, men som äldre gentleman kanske man inte kan avlossa ett ordentligt gomskott, men då får man ge damerna lite gubbagegg på tungan.... I vilket fall som helst blir tandtrollen glada över lite sällskap....
Senast redigerad av MrBubs 2026-02-10 kl. 08:55.
Citera
2026-02-10, 08:36
Medlem
Kleiners avatar
Nu räcker det! Det blir bara mer och mer snuskigt här.
Citera
2026-02-10, 12:22
Medlem
Citat:

Haha klockren 😂
Citera
2026-02-10, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Ibland får man leka psykolog och ibland uppstår ett hunger.
Allt och inget kan hända.
Men det är väl det som är en del av det roliga
Spännande tider..
Vad får du själv för reaktion?

Det brukar bli bra betyg från publiken 😊
Citera
2026-02-10, 17:14
Avstängd
Citat:

Då blir det ingen satsning på stor publik som för Link04?

Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Nu räcker det! Det blir bara mer och mer snuskigt här.

Ja det tenderar att bli så när man pratar med könen.
Blev ovanligt mycket snoppsnack nu för min del. Och endå är det fittan dom flesta vill åt här i tråden.
Bakvänt?

Citat:
Det brukar bli bra betyg från publiken 😊
Citera
2026-02-11, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Då blir det ingen satsning på stor publik som för Link04?

Ja det tenderar att bli så när man pratar med könen.
Blev ovanligt mycket snoppsnack nu för min del. Och endå är det fittan dom flesta vill åt här i tråden.
Bakvänt?

Jag känner stor respekt för kebabtarzan. Han har säkert visat upp sin snabel för många fina tjejer. Jag tror han är ödmjuk bara.
Citera
2026-02-11, 15:04
Medlem
KarlFarbmans avatar
Jag behöver inte flika in det. Jag har en storkuksaura och de som vet, de vet.
Citera
2026-02-11, 21:27
Avstängd
Citat:
Jag känner stor respekt för kebabtarzan. Han har säkert visat upp sin snabel för många fina tjejer. Jag tror han är ödmjuk bara.

Jag tror som du haha
Men i slutänden handlar det ändå bara om personen och att få tillfredsställa bådas egen fria vilja.
Citera
2026-03-06, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
I konversationer med fruntimmer irl och på nätet - hur flikar du in att du har en stor kuk? Samt hur påverkar detta er relation?

Har testat att skicka bild mitt kondompaket på skoj och tjejerna blir helt till sig i byxan.

Jag är upptagen sen länge, men när det begav sig brukade jag säga "den är inte lång, men den är smal" vid ett halvlämpligt tillfälle, med glimten i ögat.

De som ville fortsätta prata med mig ändå, vilket nog var alla, kunde man ju då förstå var bra tjejer, och om det sen kom så långt att den skulle visas, fick de ju sig en positiv överraskning, som de alltid uppskattade.

Mycket bra
Citera
2026-03-06, 15:58
Medlem
JohnnySamhalls avatar
"jag har många poster på flashback, kexet, fattar du hur STOR jag är ELLER?!"
Senast redigerad av JohnnySamhall 2026-03-06 kl. 16:01.
Citera
2026-03-06, 16:00
Medlem
Duvlorts avatar
"-Jag var tvungen att sluta med ridningen, det blev så knöligt på hästryggen..."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in