Citat:
Köpte Sandoz Subutex 8mg på karta igår (ser legot ut). Inte tagit på väldigt länge.. Saken är att de senaste gångerna jag köpt verkar de ha varit gravt underdoserade. Kan liksom ta 3-4 mg och knappt få effekt (utan tolerans). För några månader sen tog jag två åttor på typ två dagar. Inte alls som jag minns det där man kunde tvärspy på bara 0,5 mg. Är det tabletterna som är falska eller kan det vara något annat? Har någon liknande upplevelser?
Hmm..Sandoz kmr dem i karta o allt ser normalt ut så borde det inte vara fejk. Sub kan kännas annorlunda..man måste förstå du tar en drog den kommer inte ha exakt samma effekt varje gång. Initiala effekter försvinner behöver inte ha med tolerans o göra..Det bara är vad det är. Tog du det i näsan, det kan oxå påverka du kanske fick ner stora delar i magen istället för i näsan..Kan finnas många faktorer till varför det inte känns likadant. Jag tar 16 mg på recept varje dag...det känns inte exakt likadant varje dag eller så. Uppenbarligen har tolerans börjat påverka om du gått från 0.5 till 3-4 mg. Sub är inget o knarka på...vi tar det för att komma ifrån riktiga droger. Det blir lixom inte bättre..När du tog 0.5 o mådde som en gud så var det lixom peaken...nu är du på nedvägen. Jag har inte knarkat på sub direkt så har inte varit med om det du beskriver utan enbart tagit det när jag vart dålig. Men du bör kanske komma till insikten att magin eventuellt är borta. Är du inte beroende så försök lägga skiten på hyllan..Eller det är inte skit när man får den för rätt sak och tar den som man ska. Men det är inget kul o bli beroende behöva gå o köpa en eller fler 8or varje dag...och inte ens känna av det o bara ta det för att man e beroende. Bara några tips...

Men abstinens är inget som du borde oroa dig över, du får tillräckligt Sub för att kontra minsta lilla symptom på abstinens (ifall det nu skulle vara så)