2026-03-04, 21:25
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Du svarade inte på min fråga, bror

Vrf skulle det vara tragiskt ifall ett "brottsoffer" läser min "smörja"? Tvärtom skulle det kanske vara bra ifall alla självutnämnda & självömkande sk "brottsoffer" faktiskt läste det jag skriver & tänker till lite. Det hade besparat många människor ett livslångt lidande med förtal, ärekränkning & generell smutskastning

Att vara utpekad sexbrottsling kan förstöra så mycket. Du, i rollen som en vit riddare med ditt missriktade hat, hjälper indirekt till att döma en naiv & godtrogen (men kärleksfull) man som Tobbe till social isolering & psykisk ohälsa

Hoppas du är nöjd med din bedrift. Kan du bara inte förstå att kvinnor rent generellt ljuger om allt så länge det gynnar dem själva

Hon fick 3 timmars rundsmörjning & nu oxå skadestånd. Att Tobbes liv nu är förstört är ingenting som hon själv verkar bry sig om. Du är likadan. Du tar för givet att den, enligt uppgift, bipolära kvinnan talar sanning & förkastar allt annat.

Det är både skrämmande & tragiskt att du inte hyser minsta intresse för andra människors väl & ve
Jag förstår att du har mycket svårt att se saker från två sidor , antagligen har du med tanke på hur förvirrat du skriver dina inlägg någon form av diagnos , kanske är du bipolär själv eftersom du verkar ha någon sorts fobi mot människor med den diagnosen ??

Du förefaller ha agg mot både kvinnor och låter detta överskugga det faktum att karlen är tidigare dömd för brott mot kvinnor och har nu trappat upp sin brottslighet .
Det är mycket vanligt att sexualbrottslingar som inte möter rejäla konsekvenser för sina handlingar fortsätter att leva ut sina fantasier fram tills de får ett rejält straff , det må vara från lagen , eller troligare ifrån anhöriga till något av deras brottsoffer .

Jag finner det både skrämmande och tragiskt att du försvarar sexualnidingar och inte bryr dig om utsatta brottsoffers väl och ve ...
Citera
2026-03-05, 10:20
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Jag förstår att du har mycket svårt att se saker från två sidor , antagligen har du med tanke på hur förvirrat du skriver dina inlägg någon form av diagnos , kanske är du bipolär själv eftersom du verkar ha någon sorts fobi mot människor med den diagnosen ??

Du förefaller ha agg mot både kvinnor och låter detta överskugga det faktum att karlen är tidigare dömd för brott mot kvinnor och har nu trappat upp sin brottslighet .
Det är mycket vanligt att sexualbrottslingar som inte möter rejäla konsekvenser för sina handlingar fortsätter att leva ut sina fantasier fram tills de får ett rejält straff , det må vara från lagen , eller troligare ifrån anhöriga till något av deras brottsoffer .

Jag finner det både skrämmande och tragiskt att du försvarar sexualnidingar och inte bryr dig om utsatta brottsoffers väl och ve ...

Bror, du är keff

Lyssna. Jag har själv ibland kört för fort men det innebär inte att jag skulle vara en sämre bilförare. Jag har själv ngn gng fåttnparkeringsböter men det påverkar inte min bilkörning negativt. Dessutom, bror. Den som är utan synd kan kasta första stenen

Jag är dessutom den som faktiskt kan se det hela objektivt utan att per automatik vurma för den, enligt uppgift, bipolära kvinnan bara för att hon råkar vara en kvinna

Jag ser helheten. Jag ser en man, en naiv & kärlekstörstande man, som förnedrade sig själv under 3 timmars tid med uppgiften att försöka tillfredsställa den maniska kvinnans omättliga sexlust av att få sitt underliv & sköte ordentligt behandlat med både olja & fingerfärdighet

Jag ser en man, Tobias, som otaliga gng försökte, men förgäves, att få den promiskuösa & ngt perverterade kvinnan att dämpa sina lustfyllda stön & gap pga av lyhördhet.

Jag ser en man, Tobias, förblindad av kärlek, få bära skulden av en, enlugt uppgift, psykisk sjuk kvinnas nyckfullhet & dagsform, där han istället för ömsesidig kärlek & respekt kom att bemötas av hat, förakt & avsky efter avslutad session

Tobbe var beredd att börja om, att skapa sig ett liv av lycka & välstånd med henne, men det visade sig tydligen vara för mycket för en kvinna med självskadebeteende. Hennes ångest & destruktiva manshat kom att styra hennes handlingar & det var Tobbe som fick bära hundhuvudet denna gng, genom falska anklagelser & grovt förtal
Senast redigerad av Adonis. 2026-03-05 kl. 10:24.
Citera
2026-03-05, 15:35
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Bror, du är keff

Lyssna. Jag har själv ibland kört för fort men det innebär inte att jag skulle vara en sämre bilförare. Jag har själv ngn gng fåttnparkeringsböter men det påverkar inte min bilkörning negativt. Dessutom, bror. Den som är utan synd kan kasta första stenen

Jag är dessutom den som faktiskt kan se det hela objektivt utan att per automatik vurma för den, enligt uppgift, bipolära kvinnan bara för att hon råkar vara en kvinna

Jag ser helheten. Jag ser en man, en naiv & kärlekstörstande man, som förnedrade sig själv under 3 timmars tid med uppgiften att försöka tillfredsställa den maniska kvinnans omättliga sexlust av att få sitt underliv & sköte ordentligt behandlat med både olja & fingerfärdighet

Jag ser en man, Tobias, som otaliga gng försökte, men förgäves, att få den promiskuösa & ngt perverterade kvinnan att dämpa sina lustfyllda stön & gap pga av lyhördhet.

Jag ser en man, Tobias, förblindad av kärlek, få bära skulden av en, enlugt uppgift, psykisk sjuk kvinnas nyckfullhet & dagsform, där han istället för ömsesidig kärlek & respekt kom att bemötas av hat, förakt & avsky efter avslutad session

Tobbe var beredd att börja om, att skapa sig ett liv av lycka & välstånd med henne, men det visade sig tydligen vara för mycket för en kvinna med självskadebeteende. Hennes ångest & destruktiva manshat kom att styra hennes handlingar & det var Tobbe som fick bära hundhuvudet denna gng, genom falska anklagelser & grovt förtal
Vad du ser och vad verkligheten är verkar vara två helt skilda saker .
Det finns terapi och medicin att tillgå för dina problem bara du söker hjälp .
Lycka till med ditt liv .
Citera
2026-03-05, 22:40
Medlem
Adrenaline976s avatar
Dom
Ångermanlands tingsrätt
B 1305-23
2023-06-22
https://files.catbox.moe/cv1ps1.pdf
Citera
2026-03-05, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Dom
Ångermanlands tingsrätt
B 1305-23
2023-06-22
https://files.catbox.moe/cv1ps1.pdf

Var det något fel på den som redan finns länkad i trådstart av upplysa?
(FB) Våldtagen med dildos i 3 timmar Örnsköldsvik (Maj 2023)
Senast redigerad av .-.--.--- 2026-03-05 kl. 23:01.
Citera
2026-03-05, 23:09
Medlem
upplysas avatar
Dom
Hovrätten för Nedre Norrland
B 1181-23
Nedre HR B 1181-23 Aktbil 41 Dom

Citera
2026-03-05, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upplysa
Dom
Hovrätten för Nedre Norrland
B 1181-23
Nedre HR B 1181-23 Aktbil 41 Dom

Bara fyra års fängelse för tortyrliknande våldtäkt. Man kan fråga sig hur arga rassarna inte hade blivit om det varit en invandrare som fick ett så milt straff.
Citera
2026-03-06, 00:10
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.--.---
Var det något fel på den som redan finns länkad i trådstart av upplysa?
(FB) Våldtagen med dildos i 3 timmar Örnsköldsvik (Maj 2023)
Sorry missade det.
Citera
2026-03-06, 20:54
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Bara fyra års fängelse för tortyrliknande våldtäkt. Man kan fråga sig hur arga rassarna inte hade blivit om det varit en invandrare som fick ett så milt straff.
Du kan vara lugn , hade GM tillhört nyadeln skulle han fått max 3 månader villkorligt
Citera
2026-03-07, 02:29
Medlem
Han kommer att återkomma i en framtida tråd.

Det som vidare är bedrövligt är dessa glada, ledsna och förbannade figurer i var och varannan text som fullständigt förstör sammanhanget. Är det inte dessutom på en lite fjortisnivå eller t.o.m på en kindergarten dito.Jag vägrar kalla dessa figurer för deras rätta namn. Ja, jag är förmodligen en dinosaurie men hursomhelst irriterande.

Vi får se om mannen utvecklas eller håller sig på en något lägre nivå. Hans fantasier ökar förmodligen och han har kanske lärt sig av sina misstag så jag tror att utgången är, dessvärre, given. Ger sig.
Citera
2026-03-08, 09:04
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Han kommer att återkomma i en framtida tråd.

Det som vidare är bedrövligt är dessa glada, ledsna och förbannade figurer i var och varannan text som fullständigt förstör sammanhanget. Är det inte dessutom på en lite fjortisnivå eller t.o.m på en kindergarten dito.Jag vägrar kalla dessa figurer för deras rätta namn. Ja, jag är förmodligen en dinosaurie men hursomhelst irriterande.

Vi får se om mannen utvecklas eller håller sig på en något lägre nivå. Hans fantasier ökar förmodligen och han har kanske lärt sig av sina misstag så jag tror att utgången är, dessvärre, given. Ger sig.

Jag håller med, kompis

Det är för jävligt att se hur människor reagerar på ngt allvarligt som det här. Man tappar tron på mänskligheten helt & hållet

Folk blir förbannade på Tobbes dom, dvs 4 års fängelse. Kallar sexuell njutning & lek för "tortyrliknande våldtäkt", så dumt liksom. Alla förblindas när de leker vit riddare & drar ut i strid med svärd & lans till försvar för en, enligt uppgift, psykisk sjuk kvinna med emotionell instabil personlighetsstörning

De är så fulla av hat (...& vilja att vara socialt accepterade) så att de inte kan se vem som verkligen är offer i sammanhanget. Att det är Tobbe som faktiskt är den som kommer att få lida resten av sitt liv, pga elakt förtal & falska anklagelser. Att det är Tobbe som kommer bli utpekad som "våldtäktsman" när han på hennes begäran endast valde att gå ner på hennes nedre regioner, hennes behårade sköte, i syftet att visa oral & fingerfärdig förmåga

Att Tobbe nu kommer bli klassad som sexbrottsling resten av sitt liv är enligt dessa hatare helt ok, så länge en kvinnas ord, utan kritisk granskning & utan ngt kritiskt ifrågasättande, slaviskt måste tas på allvar. För en kvinna kan ju aldrig ljuga

Nej, hatarna måste börja se mer objektivt på dessa saker. Kärleken till din medmänniska, kärleken till Tobbe, får inte kvävas av det kollektiva hat & den fruktansvärda pöbelmentalitet dessa händelser lyckas frambringa. Man måste hålla huvudet kallt. Som du & jag. Jag älskar dig, bror
Senast redigerad av Adonis. 2026-03-08 kl. 09:08.
Citera
2026-03-08, 09:08
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Du kan vara lugn , hade GM tillhört nyadeln skulle han fått max 3 månader villkorligt

Du diskvalificerar dig själv från övrig diskussion med dessa invandringskritiska & hatfulla inlägg. Du borde skämmas.

Hur tror du Tobbe känner sig nu? Att han inte bara längre är falskt anklagad & felaktigt dömd utan också blivit en ventil för rasism? Fy fan, bror. Du borde veta bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in