2026-03-05, 17:26
Medlem
Finnj-vels avatar
Alltså man lärde sig ungefär på dagis att kronofogden bråkar man inte med. Sitter han seriöst och överklagar? Skulden växer i rasande takt men han tänker att nån gång så kommer överklagan funka och han blir skuldfri?

Om jag fick satsa allt jag äger på 1 lott hos Eurojackpot, eller 50 kronor på att Rask fixar situationen hos Kronofogden, så skulle jag skitit i båda alternativen och satsat allt på svart på roulette, förlorat och blåst skallen av mig. Det verkar mindre smärtsamt
Citera
2026-03-05, 17:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Vet inte vad annat av värde han äger, marsvinen kanske
Tror han köpt kamera nyligen, sen streamar han väl från en datamaskin värd nån tusing kanske?

Vore grymt kul om de tog datan och han inte kan klippa videos mer
Senast redigerad av -Aftonbladet 2026-03-05 kl. 17:29.
Citera
2026-03-05, 17:30
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Vet inte vad annat av värde han äger, marsvinen kanske

Grabbarna har väl ps5?
Citera
2026-03-05, 17:41
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Va i hela helvete, hade entrepenörbaronen en sömnpodd med? Tänkte han att folk skulle somna av hans eviga upprepande eller skulle han prata snusk med lyssnarna innan de somnade XD.
Jajamen! Tror att det blev hela två avsnitt innan han gav upp!

Är det förresten någon som lyssnat på podcasten ”Den fula sanningen” och avsnittet med Baronessan (”Fru Rask”)?
Citera
2026-03-05, 18:56
Medlem
Citat:
Medvikt visar ännu en gång baronens oförmåga att hantera sin privatekonomi. För oss som har fantiserat om att se baronen skrikgråta när fogden beslagtar hans trumset är detta goda nyheter:

https://www.youtube.com/shorts/VBjJf6XEurA
Det var på tiden, kanske dagdrömmer blir sann ändå, att kronis rent fysiskt sliter trumsettet ut ur hallen och vräker ut det på trappan.
Citera
2026-03-05, 18:56
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k0rkish
Vad menar du? Vilken följetong har han inte fullföljt? ❤️

https://imgur.com/a/EGED00w

Allt gott

Hahahahahahaha! Den här hade jag inte sett förut! Nog går det fortare att räkna upp saker han fullföljt?

- satt stickers på sin väst
- minst tre samlag med sin fru

Jag kommer inte på fler trots genuina försök. Först tänkte jag på flytten men den går inte att kalla fullföljd innan den är avbetald om några år..

Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Alltså man lärde sig ungefär på dagis att kronofogden bråkar man inte med. Sitter han seriöst och överklagar? Skulden växer i rasande takt men han tänker att nån gång så kommer överklagan funka och han blir skuldfri?
Givetvis har baronen har överklagat till tingsrätt, hovrätt och justitsieombudsmannen.

Det låter som ett skämt men det är inte det.

Allt Gott! ♥️
Citera
2026-03-05, 20:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Hahahahahahaha! Den här hade jag inte sett förut! Nog går det fortare att räkna upp saker han fullföljt?

- satt stickers på sin väst
- minst tre samlag med sin fru

Jag kommer inte på fler trots genuina försök. Först tänkte jag på flytten men den går inte att kalla fullföljd innan den är avbetald om några år..

Givetvis har baronen har överklagat till tingsrätt, hovrätt och justitsieombudsmannen.

Det låter som ett skämt men det är inte det.

Allt Gott! ♥️

Ursäkta om jag är dåligt insatt, men vad är det han ger för anledning till att slippa betala? Om jag förstått det rätt blev han ålagd att betala ett skadestånd för ca 6 år sedan till olika personer. Sedan är det en av personerna som han fortfarande efter 6 år inte betalat, men han vill nu slippa detta betalningsansvar för att han. . . . för att. . . ? Jag fattar inte!
Citera
2026-03-05, 20:31
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever
Ursäkta om jag är dåligt insatt, men vad är det han ger för anledning till att slippa betala? Om jag förstått det rätt blev han ålagd att betala ett skadestånd för ca 6 år sedan till olika personer. Sedan är det en av personerna som han fortfarande efter 6 år inte betalat, men han vill nu slippa detta betalningsansvar för att han. . . . för att. . . ? Jag fattar inte!
För att han är efterbliven. En följare betalde för 5 av 6 målsägare. Den porrskadade ÄckelBaronen har bara fem fingrar på en hand så han får inte ihop det. Därför överklagar han. Det går inte bete sig mer efterblivet.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-03-05, 20:52
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Sleeze kanalen "sunsetrip"

Den kanalen var ju nästan den "bästa" som BajsBaronen lanserat. Skitkul att höra byfånen försöka recensera musik på knagglig svengelska.
Citera
2026-03-05, 21:00
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Den kanalen var ju nästan den "bästa" som BajsBaronen lanserat. Skitkul att höra byfånen försöka recensera musik på knagglig svengelska.

Håller med! Synd att dåren inte satsar mer på den
Citera
2026-03-05, 21:30
Medlem
B´stards avatar
Nån som känner sig manad att göra en ai-bild där kronis sliter trumsetet från en gråtande Rask?
Citera
2026-03-05, 21:37
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Nån som känner sig manad att göra en ai-bild där kronis sliter trumsetet från en gråtande Rask?
Om jag bara kunde datorer... Om Baronen kan så kan väl vi? Eller har Baronen betalat för en tjänst nu igen? :fp:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in