Citat:
Ursprungligen postat av
Onanikrem
Var rätt jobbigt i ungefär en och en halv- två dagar innan min df. sambo flyttade till sin mamma efter hon bekänt hon varit otrogen. Vi gick mest och glodde hatiskt på varandra under den tiden. Jag för hon var en slampa och hon för jag krävde hon omedelbart flyttade ut. Tog ledigt från jobbet för att se till hon inte stal något som inte var hennes. (Hon hade flyttat in hos mig och ägde bara sina kläder och lite gardiner) Bilen hon kört var min, den fick hon låna ett par dagar för jag skulle bli av med henne.
Går nog inte upp mot användaren som fick flytta ut i en friggebod på en madrass som 15åring för föräldrarna skulle ha ett "pusselrum"
Annars har jag haft pundare, tjuvar som grannar i någon hyreskvart, det var inte kul men gick överleva ett tag i alla fall med. Skrik, vrål, möbelflytt dygnets alla timmar, pundande hyresgästers vänner som sov i källarkorridoren, tvättstugan.
Efter friggeboden bodde jag i ett uthyrningsrum som var nära där jag hade mitt första jobb.
Första jobbet gav lika mycket i lön som den hyran var på.
Fick bara med mig min 90 cm madrass och inte ens taklampa eller gardiner.
Fick inte bostadsbidrag eller socialbidrag då jag inte var myndig.
Soc frågade vad jag gjorde med barnpensionen efter min mamma som dött.
Barnpensionen den kvitterade min pappa och min styvmor ut helt lagligt.
Jag har bott granne med pundare och vägg i vägg med Tommy Alexandersson. (OJ OJ OJ OJ)