2026-03-04, 17:10
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Nere från ca 21 i måndags till nu 15.30.
Exakt då började det. Var inne 10 minuter var inaktiv en stund och gick tillbaka till nya ämnen och då kom sidan upp ERROR. Har inte provat idag.

Kom du in 15.30 idag?
Citera
2026-03-04, 17:12
Medlem
exoticspices avatar
Är det bara att vänta?
Citera
2026-03-04, 17:13
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Lyckas du korrigera stavfelet ... världen håller andan.

Inte på det inlägg som fick mig att vända mig till moderatorn.

Men nu lyckades jag ju göra ett tillägg i mtt tidigare inlägg, vilket ju borde vara detsamma som att redigera.

Det verkar inte vara konstanta buggar, utan kommer lite random.
Jag tror att det kommer att ordna sig.
Citera
2026-03-04, 17:15
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Posta därför i denna tråd genom att svara och citera.
Och vad är det för hjälp man får här då? Hur ska de som inte kan logga in få hjälp här?
Citera
2026-03-04, 17:19
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
Och vad är det för hjälp man får här då? Hur ska de som inte kan logga in få hjälp här?
I denna tråd: "Vänlige Viktor kan inte längre skriva från sitt konto (ej avstängd)." fick ju en användare direkt hjälp av admin som gick in och hjälpte till? www.flashback.org/t3714968p2
Citera
2026-03-04, 17:30
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Flashback krånglar igen för mig. Då jag är ute på nätet på mitt fasta internet hemma via fast kabel el Wifi så kommer jag inte in på Flashback överhuvudtaget längre, det spelar ingen roll och jag gör det via min stationära dator som är fast ansluten direkt till routern eller via min mobil då den är ansluten på wifi med routern, det funkar helt enkelt inte att komma in på Flashen med mitt fasta internet längre. Däremot så kan jag gå inpå FB som vanligt via min mobils internet, men även om jag på min stationära dator loggar in via VPN, då kommer jag in på Flashback.

Vad fan är det här???... det är som om FB har blockat min internetoperatör!
Med reservation för att jag inte har alla detaljer, trafik kan stoppas på flera olika nivåer och det är för tillfället lite problem som ligger utanför flashback's domäner, oavsett så arbetas det för att lösa problemen men någon tidsplan finns inte.
Citera
2026-03-04, 17:36
Medlem
1FFs avatar
Citat:

Därför att all info som skrivs här kan vara till hjälp för problemlösarna, samt för användare.
Citera
2026-03-04, 17:36
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Med reservation för att jag inte har alla detaljer, trafik kan stoppas på flera olika nivåer och det är för tillfället lite problem som ligger utanför flashback's domäner, oavsett så arbetas det för att lösa problemen men någon tidsplan finns inte.
Problemen kanske inte vill lösas? SKÄRP ER!
Citera
2026-03-04, 17:59
Medlem
Jultrollets avatar
Då och då kommer det där 401-meddelandet upp som säger att man inte är inloggad när jag klickar på kuvertet och vill läsa mina PM, så även där verkar det vara lite knas emellanåt.
Citera
2026-03-04, 18:00
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultrollet
Då och då kommer det där 401-meddelandet upp som säger att man inte är inloggad när jag klickar på kuvertet och vill läsa mina PM, så även där verkar det vara lite knas emellanåt.

Samma här, och det har ökat i frekvens. Kanske vart tredje-fjärde klick nu.
Citera
2026-03-04, 18:04
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Problemen kanske inte vill lösas? SKÄRP ER!

Självklart vill vi att forumet ska fungera utan problem för de som vill använda sig av det. Det jobbas intensivt på det.
Citera
2026-03-04, 18:26
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Självklart vill vi att forumet ska fungera utan problem för de som vill använda sig av det. Det jobbas intensivt på det.
Har du själv upplevt de här problemen någon gång som finns här i tråden: att du ej kan logga in, felmeddelanden t.ex.?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in