2024-11-05, 22:03
Medlem
Ganonitos avatar
Problemet med notifikationerna är tillbaka eller så försvann de aldrig helt.
Citera
2024-11-06, 16:24
Medlem
@admin, skulle man kunna tänka sig att ”Ämnen” ligger först som default? Dvs ”Favoriter” ger de prenumererade ämnena som förstaval, övrigt valbart.

Onödigt klickande varje gång, man blir ju bara förbannad.
Citera
2024-11-06, 17:04
Medlem
Knudsons avatar
Hur får man tillbaka snabbvalen överst? Jag vill kunna klicka direkt på "nya inlägg" "aktuella ämnen" m.m. Antar det kommer tillbaka men annars är det god natt.
Citera
2024-11-06, 18:51
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koll99
@admin, skulle man kunna tänka sig att ”Ämnen” ligger först som default? Dvs ”Favoriter” ger de prenumererade ämnena som förstaval, övrigt valbart.

Onödigt klickande varje gång, man blir ju bara förbannad.

Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
Hur får man tillbaka snabbvalen överst? Jag vill kunna klicka direkt på "nya inlägg" "aktuella ämnen" m.m. Antar det kommer tillbaka men annars är det god natt.

(FB) Nya ROLIGA funktioner i "Favoriter" (beta-test) HURRA!!!
Citera
2024-11-10, 13:41
Medlem
De inlägg som ligger i ”Favoriter” har ingen ”gå till första olästa”-knapp utan en orange eller röd punkt utan länk framför. Sedan återstår bara möjligheten att gå till senaste inlägget med pilen sist i rubriken.

Vill man ha funktionen gå till första olästa behöver man leta upp tråden under resp avdelning men då har ju Favoriter tappat sin funktion helt.

Bugg antar jag. Åtgärda gärna omgående, det är bara jobbigt att behöva runda problemet hela tiden.
Citera
2024-11-10, 21:10
Moderator
fredrik686s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11204
De inlägg som ligger i ”Favoriter” har ingen ”gå till första olästa”-knapp utan en orange eller röd punkt utan länk framför. Sedan återstår bara möjligheten att gå till senaste inlägget med pilen sist i rubriken.

Vill man ha funktionen gå till första olästa behöver man leta upp tråden under resp avdelning men då har ju Favoriter tappat sin funktion helt.

Bugg antar jag. Åtgärda gärna omgående, det är bara jobbigt att behöva runda problemet hela tiden.
Jag håller med om att det behöver åtgärdas, för ”gå till första olästa”-knappen är ju guld.

MEN i väntan på en sån knapp även i favoriter så finns det 2 andra sätt:
du kan ju klicka in dig i tråden du vill läsa via rubriken när du är i favoriter och
1. sedan inne i tråden så har du över startinlägget en knapp med tre punkter [...] där kan du välja "visa första olästa"
Alternativ 2 när du är inne i tråden så lägger du till "n" i slutet på webadressen så flashback.org/t2581365 -> flashback.org/t2581365n
Citera
2024-11-10, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik686
Jag håller med om att det behöver åtgärdas, för ”gå till första olästa”-knappen är ju guld.

MEN i väntan på en sån knapp även i favoriter så finns det 2 andra sätt:
du kan ju klicka in dig i tråden du vill läsa via rubriken när du är i favoriter och
1. sedan inne i tråden så har du över startinlägget en knapp med tre punkter [...] där kan du välja "visa första olästa"
Alternativ 2 när du är inne i tråden så lägger du till "n" i slutet på webadressen så flashback.org/t2581365 -> flashback.org/t2581365n

Bra tips, tack!

Men åtgärda ändå så att det ser likadant ut i ”favoriter” som det gör när tråden ligger i avdelningen.
Citera
2024-11-12, 04:16
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Verkar som att notiserna fortfarande buggar för en hel del användare (inklusive mig själv).

Vad jag dock har noterat är att om jag går in i den här specifika tråden, ("Flashback krångar [Sammanfogad]"), och avmarkerar notismeddelandena, så försvinner dem. Har testat detta 3 ggr nu och det verkar inte vara en slump. De buggade röda notiserna försvinner alltså om jag om jag klickar på dem när jag befinner mig i just denna specifika tråd. Detta kanske kan vara till någon hjälp för att lösa problemet(?)

Är de lagade?
Citera
2024-11-12, 11:36
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Är de lagade?
För mig blev det bättre för några dagar sedan. Nu försvinner notiser så fort som man klickar på dem.
Citera
2024-11-12, 19:53
Något jag stört mig på länge nu är scroll buggen. Den har varit här nu i snart 2 år. Någon som vet vad jag menar? Har den alltid existerat eller är det jag som är efterbliven?

har prövat olika webbläsare för att fixa detta men det uppstår på alla. (brave, mozilla, chrome är de jag prövat) De är kopior av varandra iofs så inte konstigt om det är samma problem.

Värsta är att detta uppstår inte enbart i telefon. Nästan mer på PC. Ibland går det inte uppdatera bort det och du kommer inte åt element som snabbknapparna ovanför man skriver. Alltså tex kursiv och tjock text de syns ofta inte så man måste skriva det själv men kommer enbart ihåg evilgrin39 då det är min absoluta favorit smiley. Eller numera "emote"
Senast redigerad av ruttenfimp 2024-11-12 kl. 19:55.
Citera
2024-11-12, 19:56
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Problemet med notifikationerna är tillbaka eller så försvann de aldrig helt.

Ne de har inte ändrats.
Citera
2024-11-12, 21:48
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
För mig blev det bättre för några dagar sedan. Nu försvinner notiser så fort som man klickar på dem.

Inte mina. Kunde få dem lästa men den nya som kom är kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in