2026-03-03, 03:04
Medlem
Vore mer passande om Linda kunde lägga minst lika mycket tid och engagemang åt hennes barn som sitt nya taxijobb!!!! Är så tydligt vad som är viktigt för henne. Ungarna är bara till för att handla o fixa med kläder osv än att verkligen bry sig om dem känslomässigt.
Och den där våningssängen dröjer som vi alla redan förstått… suck!
Citera
2026-03-04, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marple007
Vore mer passande om Linda kunde lägga minst lika mycket tid och engagemang åt hennes barn som sitt nya taxijobb!!!! Är så tydligt vad som är viktigt för henne. Ungarna är bara till för att handla o fixa med kläder osv än att verkligen bry sig om dem känslomässigt.
Vet inte hur mycket hon tjatade om dansen i senaste vloggen. Tröttsamt.
Citera
2026-03-04, 06:44
Medlem
För oss som inte följt Linda och co, vart bor barnen nu? Är det varannan vecka som gäller?
Citera
2026-03-04, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snellararafina
För oss som inte följt Linda och co, vart bor barnen nu? Är det varannan vecka som gäller?
Varannan vecka bor dom hos Hampus i Strömsund och den andra veckan delas mellan Erik och Linda. Erik bor i Strömsund men Linda har flyttat till en liten lägenhet i Östersund så barnen får åka däremellan. Linda har även kvar huset i Strömsund men försöker få det uthyrt.
Citera
2026-03-04, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Vet inte hur mycket hon tjatade om dansen i senaste vloggen. Tröttsamt.

Citat:
Ursprungligen postat av Marple007

Linda har aldrig haft nåt intresse i barnen det har hon bevisat flera gånger hon har dom nån gång i månaden för att visa upp dom på sina sociala medier MEN shopping, dansen och hitta en ny karl är mer roligt och ger henne endorfin till och med pepsi läsken är mer viktig än barnen
Citera
2026-03-04, 10:46
Medlem
Luftiss avatar
Vet inte om jag missuppfattade, men filmade hon när hon drog upp barnen ur sängen mitt i natten för att sätta dem på bussen tillbaka till Strömsund?
Citera
2026-03-04, 10:46
Medlem
japp
Citera
2026-03-04, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Vet inte om jag missuppfattade, men filmade hon när hon drog upp barnen ur sängen mitt i natten för att sätta dem på bussen tillbaka till Strömsund?
Linda har sagt att barnen får gå upp lika tidigt när dom är hos Hampus men då är dom på fritids innan skolan. Nu får dom sitta på en buss den tiden istället, kan undra vilket dom föredrar?
Citera
2026-03-04, 11:11
Medlem
Citat:

Första bussen till Strömsund går 06:30 så dom lär gå upp runt halv sex eller strax innan
Citera
2026-03-04, 11:16
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Linda har sagt att barnen får gå upp lika tidigt när dom är hos Hampus men då är dom på fritids innan skolan. Nu får dom sitta på en buss den tiden istället, kan undra vilket dom föredrar?

Hon är verkligen inte som hon ska vara i huvudet. Allt som inte är ett problem för Linda, anser hon inte är ett problem för någon annan. Hade hon bott kvar i Strömsund hade de i alla fall kunnat få sova någon timme längre de dagar hon haft dem. Men som vanligt utgår allting från Lindas behov och viljor.
Citera
2026-03-04, 16:10
Medlem
Äta frukost i lugn och ro med sina kompisar på fritids låter trevligare än sitta på bussen 1,5 timme.
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Citera
2026-03-04, 16:14
Medlem
Ja, det stämmer! Men nu njuter Linda att hon får göra frukost i lådor med fack och packa i väskorna från Temu som hon är så stolt över.
Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in